Tylne zawieszenie – uszkodzone wszystkie gumy :(

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez lucek_lukasz » 26 lis 2009, 18:20

Mail masz na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 20:23
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V

Postprzez steven » 26 lis 2009, 18:21

lucek_lukasz przeczytaj to co ode mnie pobrałeś to wszystko będziesz wiedział... tam jest ustawianie kół przednich i [jakich?] :)

PLasterno właśnie cały dział o zawieszeniu mu przesłałem... widać, że pracy domowej nie odrobił :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez lucek_lukasz » 26 lis 2009, 18:30

... ach te czytanie ze zrozumieniem :) no jest tam to wszystko <glupek2>

Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa: chcę też wymienić poduszkę drążka stabilizatora ( 2 sztuki tylko jak je wstawić ???)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 20:23
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V

Postprzez PLaster » 26 lis 2009, 23:53

ode mnie też mail poleciał
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez lucek_lukasz » 28 lis 2009, 19:17

Auto już rozkręcone ale za chiny nie mogę wybić śruby czy jak to się nazywa trzymającej oba wahacze ( ta co jest z tyłu za bębnem hamulcowym ) cały bęben i tą część za nim mam wyjętą. Macie jakieś pomysły jak to wybić bo jest przyrdzewiałe.( z resztą dałem już sobie rade wszystko odkręcone nowe wahacze zamontowane ) Na noc zalałem cocacolą wcześniej pryskane wd40 i walone młotem ale nie chciał puścić. Co robić POMOCY :(:(:(:(:(:( ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 20:23
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V

Postprzez steven » 28 lis 2009, 20:44

nie wiem strzelam, może jest wkręcana... acha pamiętaj też, że wyjęty element trudniej się odkręca... niż założony – wydaje Ci się, że używasz bardzo dużej siły, a de facto jest mniejsza niż używałbyś gdyby oa część była na samochodzie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez PLaster » 29 lis 2009, 23:30

cieszę się, ze poradziłeś sobie z tym ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez lucek_lukasz » 30 lis 2009, 00:11

JUPI ZROBIONE!!!!!! :):):):) Udało się wszystko złożyć teraz tylko jeszcze jutro na ustawienie zbieżności i jak będę miał chwile to podzielę się w formie mini relacji z całego zamieszania :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 20:23
Posty: 34
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GD Coupe `89 2.0 12V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6