Sinenblocki z JC
1, 2
Niestety tak to jest. Kupujesz sam, wymieniasz sam albo u jakiegoś obszczymórka, nowa część się pieprzy i abarot. Robocizna płacona od nowa albo samemu rąbanie od nowa, przestoje, nerwy, wysyłki, reklamacje koszty, zarwania roboty. Tak to jest jak się chce przyoszczędzić... ehhhh. A jak dajesz gościowi, żeby zrobił ze swoich, rekomendowanych przez siebie części to wstawiasz brykę i z bańki. Jak części się popieprzą to znów wstawiasz brykę do niego i nie przejmujesz się. Facet sam zajmuje się reklamacjami części, sam Ci ją wymienia i nie ponosisz dodatkowych kosztów ani nerwów. Przerobiłem temat dokładnie i coraz bardziej wpier#@łem się w koszta i... chyba nie będę już oszczędzał. Znaczy będę oszczędzał ale w taki sposób, że wstawiam np. do Jaksy i facet robi to zgodnie z zasadami sztuki i jeżdżę. To jest oszczędność.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Odpisałem ....Hazell,podoba mi się Twoj tok myślenia ( dobrze piszesz taka jest prawda) trzeba wiedziec co gdzie i za ile.Ja mam juz sporą praktykę z czesciami z JC ,wiem co jest dobre a co szit ( sporo towaru to szit )BigBlack napisał(a):ale jak chce zeby to bylo zrobione dobrze to chyba bede musial wyslac priva
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie wiem o co chodzi ale nic nie mam w skrzynce ... mozesz jeszcze raz na bigblack@wp.pl ?
Pzdr
Pzdr
- Od: 10 lip 2004, 23:01
- Posty: 80
- Skąd: Otwock
- Auto: 626 GV FE '90
hmm no to ciekawe skąd te wszystkie warsztaty biorą części ![ysz :|](./images/smilies/ysz.GIF)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
no nie dlatego się pytam
... to ta firma produkuje wszystko dobrze i nie ma problemu z jej zamiennikami ?
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
polnik@studio napisał(a):to ta firma produkuje wszystko dobrze i nie ma problemu z jej zamiennikami
IM to oryginaly a nie zamienniki... chcesz miec zamiennik to w najgorszym wypadku kup JC (bo sa tez zamienniki lepsze)
Ja kupuje w IM i nie mam problemow...
ok thx ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Ja do swojej madzi tez i jest ok.marek napisał(a):Ja kupuje w IM i nie mam problemow
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja mam wahacze z tylnymi tulejami z JC, ale nie potrafie powiedziec kto byl producentem i czy w ogole byl wybor. Przejechalem na tym okolo 35-40kkm i na razie nie mam problemow, chociaz jeden sworzen wymienialem po kilkunastu tysiacach, ale biore poprawke, ze tym kolem wjechalem w taka dziure, az wysiadlem z samochodu sprawdzic czy nic nie odpadlo...
Natomiast tuleja JC do toyoty (kupowana bez wahacza, a to jest roznica) w stanie niezmienionym wytrzymala 3kkm (<lol>), po czym pojawily sie na niej wyrazne pekniecia (tam gdzie w oryginale sa puste miejsca), jednak na razie zawieszenie jakos kupy sie trzyma, nic nie stuka, ani nie sciaga.
Laczniki stabilizatorow i koncowki kierownicze tez mam nieoryginalne. Jakos daja rade, co biorac pod uwage ich cene uwazam, za opcje godna rozwazenia. Mimo wszystko, jak pisze Jaksa, trzeba uwazac i miec troche pojecia, poniewaz spora czesc elementow z JC nie jest warta ryzyka, nawet za doplata.
Pozdrawiam.
Natomiast tuleja JC do toyoty (kupowana bez wahacza, a to jest roznica) w stanie niezmienionym wytrzymala 3kkm (<lol>), po czym pojawily sie na niej wyrazne pekniecia (tam gdzie w oryginale sa puste miejsca), jednak na razie zawieszenie jakos kupy sie trzyma, nic nie stuka, ani nie sciaga.
Laczniki stabilizatorow i koncowki kierownicze tez mam nieoryginalne. Jakos daja rade, co biorac pod uwage ich cene uwazam, za opcje godna rozwazenia. Mimo wszystko, jak pisze Jaksa, trzeba uwazac i miec troche pojecia, poniewaz spora czesc elementow z JC nie jest warta ryzyka, nawet za doplata.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Ja na tulejach przednik [waaaczego?] robie średnio 100 – 120 tkm i za cenę którą kosztuja uwazam że są dobre. Inna sprawa jak ktoś nie zna sie na wymianie a wymienia. Widziałem rozwalone w toyocie po 3 tkm. Gośc sam zmienił i dokręcił [waaaco?] na podniesionym aucie – przecież to normalne że się rozlecą bo cały czas są w pracy.
Dodam jeszcze nie wiem jak sie Jarek do tego ustosunkuje ale będąc w serwicie amortyzatorów sachsa (tak sie to chyba pisze) z kolegą vv transporterem z kolejną reklamacją amorów od jednego pracownika usłyszeliśmy aby unikać wymiany w zimie. Tłumaczył to tym że w używanym autku zawieszenie jest mniej sztywne niz w nowym i wsadzenie amorów gdy mamy poniżej -10 znacznie zmniejszy ich zywotność z tąd tyle reklamacji po zimie. Twierdził że amortyzatory założone w lecie mają znacznie dłuższe przebiegi. To tak OT nie na temat było.
Dodam jeszcze nie wiem jak sie Jarek do tego ustosunkuje ale będąc w serwicie amortyzatorów sachsa (tak sie to chyba pisze) z kolegą vv transporterem z kolejną reklamacją amorów od jednego pracownika usłyszeliśmy aby unikać wymiany w zimie. Tłumaczył to tym że w używanym autku zawieszenie jest mniej sztywne niz w nowym i wsadzenie amorów gdy mamy poniżej -10 znacznie zmniejszy ich zywotność z tąd tyle reklamacji po zimie. Twierdził że amortyzatory założone w lecie mają znacznie dłuższe przebiegi. To tak OT nie na temat było.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
Czyli reasumując .....Nie wymieniajmy amorkow zimą bo i tak się rozlecą.....Pierwszy raz słyszę cos takiego....JACU626 napisał(a):Dodam jeszcze nie wiem jak sie Jarek do tego ustosunkuje ale będąc w serwicie amortyzatorów sachsa (tak sie to chyba pisze) z kolegą vv transporterem z kolejną reklamacją amorów od jednego pracownika usłyszeliśmy aby unikać wymiany w zimie. Tłumaczył to tym że w używanym autku zawieszenie jest mniej sztywne niz w nowym i wsadzenie amorów gdy mamy poniżej -10 znacznie zmniejszy ich zywotność z tąd tyle reklamacji po zimie. Twierdził że amortyzatory założone w lecie mają znacznie dłuższe przebiegi.
![szok <szok>](./images/smilies/szok.gif)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
ups a ja wymieniłem wszystkie cztery i co teraz ![ysz :|](./images/smilies/ysz.GIF)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
I co...Będziesz jezdził ..... tylko dbaj o osłony na trzpieniach w tym jest cała tajemnica,amortyzator musi miec osłonę w przeciwnym razie padnie po 2 miechach.polnik@studio napisał(a):a ja wymieniłem wszystkie cztery i co teraz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
BigBlack napisał(a):Nauczywszy się na swoim błędzie, radzę nie używać sinenblocków [waaaczego?] z Japan Carsu :/ Nie wytrzymały miesiąca ... Teraz muszę nabyć oryginały i znów gdzieś wymieniać... ehhh...
Ja wymienilem jakies 800km wstecz. Ale mam wrazenie ze juz stuka. Jesli sie okaze ze to te elementy to bede reklamowal w JC. BO to juz jezst przesada zeby po tygodniu jazdy padło.
Przy okazji – czy ktos zna jakies inne elementy zamienniki niz jc? Sworznie kupuje 555, ale te parszywe tuleje JC. Moj majster poleca aby kupować 4 sztuki gumowe – sa lepsze od tych metalowych
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Jesli sie okaze ze to te elementy to bede reklamowal w JC. BO to juz jezst przesada zeby po tygodniu jazdy padło.
A wiesz co Ci powiedza w JC ... w niewlasciwy sposob byly wciskane tuleje i napewno sie uszkodzila guma ... koniec gadki z nimi ... tfuuu
- Od: 10 lip 2004, 23:01
- Posty: 80
- Skąd: Otwock
- Auto: 626 GV FE '90
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6