Problemy z tylnymi hamulcami – GD
możliwe że hamulce są zapieczone i tłok nie pracuje. całe ciśnienie płynu hamulcowego idzie wtedy na koło po przekątnej które hamuje mocniej i dlatego Cię ściąga.
rozebrać, przeczyścić, wymienić gumki, złożyć, odpowietrzyć, jechać dalej
rozebrać, przeczyścić, wymienić gumki, złożyć, odpowietrzyć, jechać dalej
No to chodzi czy niby....BigBlack napisał(a):niby chodzi
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zobacz może jest zapowietrzone, sprawdź grubość tarcz po obu stronach i stan klocków hamulcowych. Następnie obadaj przewody hamulcowe, czszególnie te elastyczne. Możliwe że ze starości "puchną" tj. powiększają swoją objętość pod wpływem zwiększającego się ciśnienia. Gorzej jak to coś z pompą, ale na tym to sie nie znam.
Pozdro.
Pozdro.
- Od: 7 kwi 2005, 13:21
- Posty: 9
Powinno działać.BigBlack napisał(a):Sprawdzone i nasmarowane
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wydaje mi sie ze cos jest nie tak z zaciskiem. Niebardzo chce rozbierac drugi zacisk dla porownania ale niepodoba mi sie jak tloczek chodzi przy wkrecaniu go recznie. Niby jakis strasznych oporow nie ma (reka sie wkreca) ale jakies pol obrotu na poczatku sie nic nie dzieje. Obraca sie i dopiero pozniej zaczyna sie chowac. Pozatym nie jestem pewien (no i tu jednak chyba bede musial zdjac 2gi zacisk) ale z tej dobrej strony zacisk mi ciasno wchodzil na klocki, a tu jest sporo luzu <?>
- Od: 10 lip 2004, 23:01
- Posty: 80
- Skąd: Otwock
- Auto: 626 GV FE '90
Witam
Mam pytanie odnosnie tematu. W 626 ręczny mi nie działał wiec pomyslalem ze linki sa do wymiany, kupilem w JC dwie linki podjechałem do mechanika i wymieniłem a recznego jak nie bylo tak nie ma... byl podciagany i nic wiec tak zostalo. Pomyślałem ze moze trzeba wymienic ta srodkowa linke cena w ASO 120zł... i mam pytanie czy moge zastapic ja zamiennikiem, czy to pochodzi czy lepiej ori? znalazłem zamiennik w Inter Carsie za 26zł. I czy te nowe linki koncowe po roku nieuzywania beda chodzic czy trzeba je rowniez wymienic?? teraz reczny wogole nie chodzi
Pozdrawiam Serdecznie
Mam pytanie odnosnie tematu. W 626 ręczny mi nie działał wiec pomyslalem ze linki sa do wymiany, kupilem w JC dwie linki podjechałem do mechanika i wymieniłem a recznego jak nie bylo tak nie ma... byl podciagany i nic wiec tak zostalo. Pomyślałem ze moze trzeba wymienic ta srodkowa linke cena w ASO 120zł... i mam pytanie czy moge zastapic ja zamiennikiem, czy to pochodzi czy lepiej ori? znalazłem zamiennik w Inter Carsie za 26zł. I czy te nowe linki koncowe po roku nieuzywania beda chodzic czy trzeba je rowniez wymienic?? teraz reczny wogole nie chodzi
Pozdrawiam Serdecznie
Ostatnio edytowano 13 lut 2006, 17:54 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
Może tu wcale nie chodzi o linki bo nawet na "złomie" ręczny będzie działał byle by linki dostatecznie się cofały po odpuszczeniu ręcznego.
Zawsze (jeśli nie są postrzępione) można je przemyć i przesmarować.
Sprawdź czy cofają się dźwigienki od ręcznego przy zaciskach .
Jeśli dźwigienki się nie cofaja mimo luźnych linek to zaciski się "zastały"
Nadmierne naciągniecie linek też będzie powodować brak ręcznego,
lepiej jak luz będzie ciut za duży niz ciut za mały.
Zawsze (jeśli nie są postrzępione) można je przemyć i przesmarować.
Sprawdź czy cofają się dźwigienki od ręcznego przy zaciskach .
Jeśli dźwigienki się nie cofaja mimo luźnych linek to zaciski się "zastały"
Nadmierne naciągniecie linek też będzie powodować brak ręcznego,
lepiej jak luz będzie ciut za duży niz ciut za mały.
Dobrze piszesz tylko Riki nie ma w GD zaciskow Riki sprawdz czy działają samoregulatory w bębnach ( chyba kiedys juz rozmawialismy o tym zagadnieniu )emmarek napisał(a):Jeśli dźwigienki się nie cofaja mimo luźnych linek to zaciski się "zastały"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Dobrze piszesz tylko Riki nie ma w GD zaciskow język Riki sprawdz czy działają samoregulatory w bębnach ( chyba kiedys juz rozmawialismy o tym zagadnieniu )
Tak ja mam bębny Jareczku bębny+szczeki+linki były zakładane nowe i wszystko bylo przesmarowane i przeczyszczone, cylinderki sa ok nie poca sie... ale sprawdze na nastepnym przegladzie a powiedz Jarku czy jak zaloze zamiennik tej linki srodkowej to pochodzi czy lepiej od razu isc do AZ po ori? zeby z rok ten ręczny pochodzil
Dzieki serdeczne za odpowiedzi
Jeszcze nikt nie miał problemów z ta linka z JC ( mozesz zamontowac to jakies grosze )Riki napisał(a):zamiennik tej linki srodkowej to pochodzi czy lepiej od razu isc do AZ po ori?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Cytując pewnego moda z 323:
"Taki duży chłopiec, tak długo z nami i nie wie jak poprawnie nazywać tematy?"
Riki – popraw temat zanim wyląduje w koszu.
"Taki duży chłopiec, tak długo z nami i nie wie jak poprawnie nazywać tematy?"
Riki – popraw temat zanim wyląduje w koszu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6