Zawieszenie tył – Jak powinno być prawdłowo złożone?

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak powinno wyglądać prawidłowo złożone zawieszenie Tylne.
Odebrałem samochód po wymianie zawieszenia i nie jestem pewien czy dobrze jest zrobione. U mnie wygląda to następująco.
Patrząc od przodu samochodu jest [waaaco?] wzdłuzny, potem pierwszy [waaaco?] poprzeczny (ten bez regulacji), do którego od góry wchodzi drążek stabilizatora, a na końcu drugi [waaaco?] poprzeczny ( z regulacją).
Auto nie przejechalo nawet 10 km a gumy na drązku stabilizatora są już popękane, a auto tańczy na jezdni jak bym po lodowisku jeździł. Stąd moje podejżenia że coś jest źle.
W zawieszeniu z tyłu były wymieniane wszystkie [waaaco?] i amortyzatory. Po obu stronach oczywiście.
A tak to wygląda na zdjęciu.
Widok od przodu koła tylnego po stronie kierowcy
lepsze za dnia.
Chciałbym się dowiedzieć jak powinno wyglądać prawidłowo złożone zawieszenie Tylne.
Odebrałem samochód po wymianie zawieszenia i nie jestem pewien czy dobrze jest zrobione. U mnie wygląda to następująco.
Patrząc od przodu samochodu jest [waaaco?] wzdłuzny, potem pierwszy [waaaco?] poprzeczny (ten bez regulacji), do którego od góry wchodzi drążek stabilizatora, a na końcu drugi [waaaco?] poprzeczny ( z regulacją).
Auto nie przejechalo nawet 10 km a gumy na drązku stabilizatora są już popękane, a auto tańczy na jezdni jak bym po lodowisku jeździł. Stąd moje podejżenia że coś jest źle.
W zawieszeniu z tyłu były wymieniane wszystkie [waaaco?] i amortyzatory. Po obu stronach oczywiście.
A tak to wygląda na zdjęciu.
Widok od przodu koła tylnego po stronie kierowcy
lepsze za dnia.