Strona 1 z 1

Regulacja naciągu linki hamulca ręcznego

PostNapisane: 6 wrz 2008, 14:19
przez BoBi1234
Musze naciagnac sobie linke recznego ... przewaznie robi sie to pod samochodem ale ostatnio jak mialem rozebrana tapiserke to przy recznym widzialem jakas srube i teraz nie wiem czy rozbierac tapicerke czy otwierac kanal ... a jestem zbyt leniwy zeby robic i to i to w razie jakby mi sie nie powiodlo jedno :) wiec moje pytanie brzmi gdzie sie naciaga reczny :)

PostNapisane: 6 wrz 2008, 15:43
przez max
zaciagnij reczny odchyl gumowa oslone i i krec srubka :P

PostNapisane: 8 wrz 2008, 18:09
przez Skrzypek_na_dachu
ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić ... ale palcem w nosie :P

PostNapisane: 8 wrz 2008, 23:17
przez Waluś
ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić

ja tam jej nigdy nie ściągam :P palcem co prawda nie pokręce, ale dla klucza nie stanowi ona zabezpieczenie :P

PostNapisane: 9 wrz 2008, 20:15
przez Skrzypek_na_dachu
No to chyba ją Waluś przekręciłeś :P tą blaszkę znaczy się <lol> bo ona stanowi zabezpieczenie coby się ręczny nie luzował a nie dla... klucza :| ale Waluś może wyznajesz filozofię "bez młota nie robota" i siła robi swoje :D nie wiem, nie znam się... ;P żarcik, nie bierz tego do siebie ;)

PostNapisane: 10 wrz 2008, 19:30
przez Waluś
nie, po prostu to jest tak cienka blaszka że spokojnie nasadką obracasz czując ząbek po ząbku jak się obraca, potem podciągam blaszeczkę ciut wyżej co by nadal zabezpieczała jak trzeba :P Wszystko jest po prostu do ominięcia :P trzeba sobie ułatwiać czasem życie :P:P

PostNapisane: 10 wrz 2008, 21:35
przez Skrzypek_na_dachu
ja ją ściągam, tą blaszkę znaczy się :D nie jest to czynność aż tak skomplikowana abym nie mógł jej wykonać hahaha :P

PostNapisane: 10 wrz 2008, 21:51
przez VeryCoolMan
Wszystko pięknie ładnie tylko jak braknie gwintu przy nakrętce a ręczny dalej niezadowalający to wycieczka pod fure nie unikniona :P

PostNapisane: 11 wrz 2008, 13:32
przez Skrzypek_na_dachu
Dokładnie, właśnie tak miałem ostatnimi czasy, kupilem linki i....za długie <killer> jak do cholery oni je robią że są za długie :| kombinowanie coby je jakoś dopasować ale bez większego powodzenia ;/ ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzyma <killer> pod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/

PostNapisane: 5 paź 2008, 11:12
przez Gregor_
Skrzypek_na_dachu napisał(a):ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzyma <killer> pod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/


Witam

Mam dokladnie to samo. A wiec jeszcze raz jesli mozna... Jezeli na dole pod plastikowymi kapturkami nie idzie obrocic sruby regulacyjnej to trzeba gdzies na gorze? Pytam, bo niedawno kupilem Mazde 626 z 1995r i hamulec nie hula zabardzo. Thx za info

pozdrawiam:)

PostNapisane: 7 paź 2008, 00:37
przez Adam626GD
Tej blaszki nei trzeba sciagac, to raczej sprezynka tykajac ktora ma stabilizowac srube i pomagac w regulacji.
Co do recznego to rpzyczyna czesto jest w samoregulatorach, naciaganie linki nie zawsze daje dobre efekty