Problem z tylnym zawieszeniem GD 2.2 Coupe

Witam
do mod: Podobny temat już był, ale jak tam napisałem to nie było odzewu. Po rozwiązaniu problemu będzie można połączyć te dwa wątki
Od kilku dni zaczęły mi się na poważne kłopoty z tylnym zawieszeniem w aucie. Auto na koleinach nie jest to opanowania przy większych prędkościach, oraz tnie mi zewnętrzna część opon. Najprawdopodobniej zbieżność się zmieniła.
Na szarpakach wyszło, ze elementy gumowe zawieszenia są już do wymiany, a najbardziej na wahaczu wzdłużnym (3mies temu było wszystko oki).
W związku z tym pytanie, czy warto naprawiać/wymieniać tuleje w wahaczach, czy lepiej od razu kupić cały komplet. Dodam, ze i te wahacze nie są pierwszej młodości.
Jakie są ceny takiej operacji?
Sprawa dość pilna, proszę o opinie.
PS. Jaka powinna być zbieżność i kąt na chylenia tylnych kół?
do mod: Podobny temat już był, ale jak tam napisałem to nie było odzewu. Po rozwiązaniu problemu będzie można połączyć te dwa wątki
Od kilku dni zaczęły mi się na poważne kłopoty z tylnym zawieszeniem w aucie. Auto na koleinach nie jest to opanowania przy większych prędkościach, oraz tnie mi zewnętrzna część opon. Najprawdopodobniej zbieżność się zmieniła.
Na szarpakach wyszło, ze elementy gumowe zawieszenia są już do wymiany, a najbardziej na wahaczu wzdłużnym (3mies temu było wszystko oki).
W związku z tym pytanie, czy warto naprawiać/wymieniać tuleje w wahaczach, czy lepiej od razu kupić cały komplet. Dodam, ze i te wahacze nie są pierwszej młodości.
Jakie są ceny takiej operacji?
Sprawa dość pilna, proszę o opinie.
PS. Jaka powinna być zbieżność i kąt na chylenia tylnych kół?