Strona 1 z 1

Zgodność półosi- czy pasują z innych wersji ?

PostNapisane: 13 paź 2004, 11:54
przez es
Rozsypał mi się (drugi raz w ciagu roku) przegub zewnętrzny. W sumie nie jest to zabójczo droga część, ale w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$ – pewnie wyprzedają magazyny z części do starych aut. Z reguły również posiadają one rok gwarancji. Już zakasywałem rękawy w celu zamówienia tegoż, gdy wypłynęła w serwisie zajmującym sie samochodami amerykańskimi dziwna informacja: mechanik stwierdził, ze pasować to nie będzie, bo w USA mazdy GD miały inny (mniejszy) rozstaw kół :| .

Czy ktoś potrafi zweryfikować tę rewelację?

PostNapisane: 13 paź 2004, 12:20
przez Nightdream
Polecam firme z Milicza – gosc ma w zasadzie wszystkie polosie do kazdego niemal auta. U niego dostalem polos do swojej Kl'ki, za która zaplacilem 500PLN – poloska kompletna z obydwoma przegubami; autko smiga jak glupie ;) Adres znajdziesz tu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=45
Polecam i pozdrawiam

PostNapisane: 21 paź 2004, 11:17
przez Waclaw_Szubert
es napisał(a):w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$

"cale" to znaczy razem z przegubami ??
Czy bylbys tak uprzejmy i podal jakis link ??
Mam wlasnie wersje USA i chcialbym sie temu przyjrzec z bliska :)
P.S. Niewiem jak to sie ma do GD ale GE eropa do wersji USA nie pasuje ale USA do Europy chyba nie stanowi wiekszego problemu ?? Rroznica wynosi ok 2-3 mm na mocowaniu polosi wewnetrznej prawej do korpusu silnika i trzeba frezowac (lub toczyc) polos – przynajmniej to dotyczy KL z ASB nie wiem jak w innych modelach :)
pozdrawiam

PostNapisane: 22 paź 2004, 15:18
przez es
Generalnie jesli juz cos ciagne to kupuje na www.ebay.com. Znajomy, do ktorego paczek dokladam sie polecil mi taki link www.discountautoparts.com. W tym sklepie kosztuje to okolo 69$ i jest zamieszczona dosc dokladna fotka. Na ebayu znalazlem polosie nawet za 30$, ale bez zadnej gwarancji.

Zgodność półosi z innymi modelami mazdy

PostNapisane: 6 lip 2006, 14:21
przez Rekin
Wiam , serdecznie proszę was o pomoc w sprawie zgodność półosi do Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r innym słowem od jakiego modelu lub z innym silnikiem pasuje prawa półoś do mojej mazdy czyli Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r , ta informacja jest dla mnie bardzo ważna gdyz warzą się losy mojego auta Ps. gdzie wy zaopatrujecie się w części ?>

PostNapisane: 6 lip 2006, 15:36
przez Grzyby
Rekin – popraw proszę temat wg regulaminu.

PostNapisane: 6 lip 2006, 16:12
przez es
Opisz problem i popraw nazwe watku, bo zanim dostaniesz odpowiedzi Grzybek wywali go do kosza. Na razie wypowiadasz sie zbyt ogolnie. Ogolnie moge Ci odpowiedzec, ze posiadasz samochod z unikalnym na naszym rynku silnikiem. Szkoda sie perelki pozbywac za latwo. A juz na pewno nie z powodu polosi.

PostNapisane: 6 lip 2006, 17:57
przez Huano
Prawdopodobnie musisz kupić półośki od tego silnika :( Znajomy szukła do F-ki BG GT i tez musiła kuipić typowo do tego silnika (inne nie pasowały). Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny... :( Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)

PostNapisane: 6 lip 2006, 20:21
przez Rekin
Huano napisał(a):. Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny... :( Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)


Jedynie mogę wytłumaczyć co jes ukręcone z mojej obserwacji jak była madzia na podnosniku a więc, jak jest prawa półoś ta długa to jest ona łaczona po środku przegóbem [przepraszam jak żle to określiłem ] i właśnie na łączeniu jest ukręcona to wszystko

PostNapisane: 6 lip 2006, 20:53
przez Przemo
Zapytaj tego gościa czy przypadkiem nie ma:

ryba07@tlen.pl

PostNapisane: 6 lip 2006, 21:38
przez Waluś
zara zara to w końcu przegub wewnętrzny masz ukręcony czy półoś ??
Ja mam półośkę od mojego, która może być półosią od GT 2,0 po ostatnich rozważaniach na temat skrzyni hehe. Napewno nie jest od 2,2 bo nie pasowały przegóby.
Więc tak nie pamiętam jej wymiarów,ale ma od strony przegubu zewnętrznego 25 zębów na wieloklinie, a od strony przegubu wewnętrznego i podpory 26 zębów na wieloklinie.
Wiem że 2,2 ma z obu stron po 26 zębów, więc być może jest właśnie od 2,0 GT

PostNapisane: 6 lip 2006, 21:49
przez Rekin
Obrazek

Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże

PostNapisane: 7 lip 2006, 10:07
przez es
Rekin napisał(a):Obrazek

Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże


Czyli masz rozwalona albo podpore, albo przegub wewnetrzny. O ile przegub to pewien problem, to podpora ma w srodku lozysko. Takie zupelnie zwykle, kryte lozysko. To da sie kupic w porzadnym sklepie z lozyskami. Simmering tez.

PostNapisane: 7 lip 2006, 12:18
przez b2
es napisał(a):To da sie kupic w porzadnym sklepie z lozyskami. Simmering tez.


łożysko 75 zł, koszt wymiany 50 zł.

PostNapisane: 7 lip 2006, 18:50
przez Waluś
zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny

PostNapisane: 7 lip 2006, 20:32
przez es
Waluś napisał(a):zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny


Z prawej jest skrzynia-polos-podpora i podpora-przegub wewnetrzny-polos-przegub zewnetrzny.

PostNapisane: 11 lip 2006, 01:17
przez Rekin
es napisał(a):
Rekin napisał(a):
Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże



Informacja się sprawdziła pólos wymienionai jest ok wkońcu huraaaa moja madzia porosza się wlasnym siłami lecz jeszcze delikatniekrwawi :(

Ps. uszkodzone było to ustrijstwo bo nie wiem jak o nazwać :( które jest po prawej obok podpory wyglada jak przegób mam namiar na gośćia który ma calego gd 626 coupe z silnikiem f3 na częśći jak co piszcie na maila dam namiary rekin175@wp.pl

PostNapisane: 1 maja 2009, 22:52
przez mackoGD
Dwa dni temu kupiłem ładną GE . Wszystko z autkiem jest w najlepszym porządku, poza lekkim stukaniem prawego przegubu.
W związku z tym mam pytanie czy będzie pasował przegub z 626 GD 2.0 16V??
( "nowa" to 2.0 16V)




PS. mam na sprzedaż części do GD 2.0 16V. Z racji braku czasu odbiór osobisty...
Pytania: drzewina62@wp.pl