Czy ktoś potrafi zweryfikować tę rewelację?
Zgodność półosi- czy pasują z innych wersji ?
Strona 1 z 1
Rozsypał mi się (drugi raz w ciagu roku) przegub zewnętrzny. W sumie nie jest to zabójczo droga część, ale w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$ – pewnie wyprzedają magazyny z części do starych aut. Z reguły również posiadają one rok gwarancji. Już zakasywałem rękawy w celu zamówienia tegoż, gdy wypłynęła w serwisie zajmującym sie samochodami amerykańskimi dziwna informacja: mechanik stwierdził, ze pasować to nie będzie, bo w USA mazdy GD miały inny (mniejszy) rozstaw kół
.
Czy ktoś potrafi zweryfikować tę rewelację?
Czy ktoś potrafi zweryfikować tę rewelację?
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Polecam firme z Milicza – gosc ma w zasadzie wszystkie polosie do kazdego niemal auta. U niego dostalem polos do swojej Kl'ki, za która zaplacilem 500PLN – poloska kompletna z obydwoma przegubami; autko smiga jak glupie
Adres znajdziesz tu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=45
Polecam i pozdrawiam
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=45
Polecam i pozdrawiam
es napisał(a):w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$
"cale" to znaczy razem z przegubami
Czy bylbys tak uprzejmy i podal jakis link
Mam wlasnie wersje USA i chcialbym sie temu przyjrzec z bliska
P.S. Niewiem jak to sie ma do GD ale GE eropa do wersji USA nie pasuje ale USA do Europy chyba nie stanowi wiekszego problemu
pozdrawiam
Wacław Szubert
- Od: 28 sie 2004, 12:33
- Posty: 163
- Skąd: Rzeszów
- Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO
Generalnie jesli juz cos ciagne to kupuje na www.ebay.com. Znajomy, do ktorego paczek dokladam sie polecil mi taki link www.discountautoparts.com. W tym sklepie kosztuje to okolo 69$ i jest zamieszczona dosc dokladna fotka. Na ebayu znalazlem polosie nawet za 30$, ale bez zadnej gwarancji.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Wiam , serdecznie proszę was o pomoc w sprawie zgodność półosi do Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r innym słowem od jakiego modelu lub z innym silnikiem pasuje prawa półoś do mojej mazdy czyli Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r , ta informacja jest dla mnie bardzo ważna gdyz warzą się losy mojego auta Ps. gdzie wy zaopatrujecie się w części ?>
Ostatnio edytowano 6 lip 2006, 20:26 przez Rekin, łącznie edytowano 1 raz
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Opisz problem i popraw nazwe watku, bo zanim dostaniesz odpowiedzi Grzybek wywali go do kosza. Na razie wypowiadasz sie zbyt ogolnie. Ogolnie moge Ci odpowiedzec, ze posiadasz samochod z unikalnym na naszym rynku silnikiem. Szkoda sie perelki pozbywac za latwo. A juz na pewno nie z powodu polosi.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Prawdopodobnie musisz kupić półośki od tego silnika
Znajomy szukła do F-ki BG GT i tez musiła kuipić typowo do tego silnika (inne nie pasowały). Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny...
Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Huano napisał(a):. Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny...Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)
Jedynie mogę wytłumaczyć co jes ukręcone z mojej obserwacji jak była madzia na podnosniku a więc, jak jest prawa półoś ta długa to jest ona łaczona po środku przegóbem [przepraszam jak żle to określiłem ] i właśnie na łączeniu jest ukręcona to wszystko
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
zara zara to w końcu przegub wewnętrzny masz ukręcony czy półoś
Ja mam półośkę od mojego, która może być półosią od GT 2,0 po ostatnich rozważaniach na temat skrzyni hehe. Napewno nie jest od 2,2 bo nie pasowały przegóby.
Więc tak nie pamiętam jej wymiarów,ale ma od strony przegubu zewnętrznego 25 zębów na wieloklinie, a od strony przegubu wewnętrznego i podpory 26 zębów na wieloklinie.
Wiem że 2,2 ma z obu stron po 26 zębów, więc być może jest właśnie od 2,0 GT
Ja mam półośkę od mojego, która może być półosią od GT 2,0 po ostatnich rozważaniach na temat skrzyni hehe. Napewno nie jest od 2,2 bo nie pasowały przegóby.
Więc tak nie pamiętam jej wymiarów,ale ma od strony przegubu zewnętrznego 25 zębów na wieloklinie, a od strony przegubu wewnętrznego i podpory 26 zębów na wieloklinie.
Wiem że 2,2 ma z obu stron po 26 zębów, więc być może jest właśnie od 2,0 GT
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Czyli masz rozwalona albo podpore, albo przegub wewnetrzny. O ile przegub to pewien problem, to podpora ma w srodku lozysko. Takie zupelnie zwykle, kryte lozysko. To da sie kupic w porzadnym sklepie z lozyskami. Simmering tez.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny
Waluś napisał(a):zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny
Z prawej jest skrzynia-polos-podpora i podpora-przegub wewnetrzny-polos-przegub zewnetrzny.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
es napisał(a):Rekin napisał(a):
Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże
Informacja się sprawdziła pólos wymienionai jest ok wkońcu huraaaa moja madzia porosza się wlasnym siłami lecz jeszcze delikatniekrwawi
Ps. uszkodzone było to ustrijstwo bo nie wiem jak o nazwać
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Dwa dni temu kupiłem ładną GE . Wszystko z autkiem jest w najlepszym porządku, poza lekkim stukaniem prawego przegubu.
W związku z tym mam pytanie czy będzie pasował przegub z 626 GD 2.0 16V??
( "nowa" to 2.0 16V)
PS. mam na sprzedaż części do GD 2.0 16V. Z racji braku czasu odbiór osobisty...
Pytania: drzewina62@wp.pl
W związku z tym mam pytanie czy będzie pasował przegub z 626 GD 2.0 16V??
( "nowa" to 2.0 16V)
PS. mam na sprzedaż części do GD 2.0 16V. Z racji braku czasu odbiór osobisty...
Pytania: drzewina62@wp.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6