Zgodność półosi- czy pasują z innych wersji ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez es » 13 paź 2004, 11:54

Rozsypał mi się (drugi raz w ciagu roku) przegub zewnętrzny. W sumie nie jest to zabójczo droga część, ale w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$ – pewnie wyprzedają magazyny z części do starych aut. Z reguły również posiadają one rok gwarancji. Już zakasywałem rękawy w celu zamówienia tegoż, gdy wypłynęła w serwisie zajmującym sie samochodami amerykańskimi dziwna informacja: mechanik stwierdził, ze pasować to nie będzie, bo w USA mazdy GD miały inny (mniejszy) rozstaw kół :| .

Czy ktoś potrafi zweryfikować tę rewelację?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Nightdream » 13 paź 2004, 12:20

Polecam firme z Milicza – gosc ma w zasadzie wszystkie polosie do kazdego niemal auta. U niego dostalem polos do swojej Kl'ki, za która zaplacilem 500PLN – poloska kompletna z obydwoma przegubami; autko smiga jak glupie ;) Adres znajdziesz tu:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=45
Polecam i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Waclaw_Szubert » 21 paź 2004, 11:17

es napisał(a):w Stanach znalazłem ofertę na regenerowane półosie (całe) w cenie z reguły nie przekraczającej 60$

"cale" to znaczy razem z przegubami ??
Czy bylbys tak uprzejmy i podal jakis link ??
Mam wlasnie wersje USA i chcialbym sie temu przyjrzec z bliska :)
P.S. Niewiem jak to sie ma do GD ale GE eropa do wersji USA nie pasuje ale USA do Europy chyba nie stanowi wiekszego problemu ?? Rroznica wynosi ok 2-3 mm na mocowaniu polosi wewnetrznej prawej do korpusu silnika i trzeba frezowac (lub toczyc) polos – przynajmniej to dotyczy KL z ASB nie wiem jak w innych modelach :)
pozdrawiam
Wacław Szubert
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 12:33
Posty: 163
Skąd: Rzeszów
Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO

Postprzez es » 22 paź 2004, 15:18

Generalnie jesli juz cos ciagne to kupuje na www.ebay.com. Znajomy, do ktorego paczek dokladam sie polecil mi taki link www.discountautoparts.com. W tym sklepie kosztuje to okolo 69$ i jest zamieszczona dosc dokladna fotka. Na ebayu znalazlem polosie nawet za 30$, ale bez zadnej gwarancji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Rekin » 6 lip 2006, 14:21

Wiam , serdecznie proszę was o pomoc w sprawie zgodność półosi do Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r innym słowem od jakiego modelu lub z innym silnikiem pasuje prawa półoś do mojej mazdy czyli Mazda 626 GT 2.0 DoHC 16v coupe [GD] 90.r , ta informacja jest dla mnie bardzo ważna gdyz warzą się losy mojego auta Ps. gdzie wy zaopatrujecie się w części ?>
Ostatnio edytowano 6 lip 2006, 20:26 przez Rekin, łącznie edytowano 1 raz
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Grzyby » 6 lip 2006, 15:36

Rekin – popraw proszę temat wg regulaminu.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez es » 6 lip 2006, 16:12

Opisz problem i popraw nazwe watku, bo zanim dostaniesz odpowiedzi Grzybek wywali go do kosza. Na razie wypowiadasz sie zbyt ogolnie. Ogolnie moge Ci odpowiedzec, ze posiadasz samochod z unikalnym na naszym rynku silnikiem. Szkoda sie perelki pozbywac za latwo. A juz na pewno nie z powodu polosi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Huano » 6 lip 2006, 17:57

Prawdopodobnie musisz kupić półośki od tego silnika :( Znajomy szukła do F-ki BG GT i tez musiła kuipić typowo do tego silnika (inne nie pasowały). Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny... :( Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Rekin » 6 lip 2006, 20:21

Huano napisał(a):. Skoro piszesz że ważą się losy autka podejrzewam że któraś jest ukręcona, a zakup nowe to koszt ogromny... :( Możesz ewentulanie pomyśleć o regeneracji – aczkolwiek ja jestem przeciwnikiem regeneracji tego elementu. Poszukaj na forum – było nt. regeneracji półośki (m.in. robią bodajże gdzieś w Toruniu?)


Jedynie mogę wytłumaczyć co jes ukręcone z mojej obserwacji jak była madzia na podnosniku a więc, jak jest prawa półoś ta długa to jest ona łaczona po środku przegóbem [przepraszam jak żle to określiłem ] i właśnie na łączeniu jest ukręcona to wszystko
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Przemo » 6 lip 2006, 20:53

Zapytaj tego gościa czy przypadkiem nie ma:

ryba07@tlen.pl
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Waluś » 6 lip 2006, 21:38

zara zara to w końcu przegub wewnętrzny masz ukręcony czy półoś ??
Ja mam półośkę od mojego, która może być półosią od GT 2,0 po ostatnich rozważaniach na temat skrzyni hehe. Napewno nie jest od 2,2 bo nie pasowały przegóby.
Więc tak nie pamiętam jej wymiarów,ale ma od strony przegubu zewnętrznego 25 zębów na wieloklinie, a od strony przegubu wewnętrznego i podpory 26 zębów na wieloklinie.
Wiem że 2,2 ma z obu stron po 26 zębów, więc być może jest właśnie od 2,0 GT
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Rekin » 6 lip 2006, 21:49

Obrazek

Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez es » 7 lip 2006, 10:07

Rekin napisał(a):Obrazek

Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże


Czyli masz rozwalona albo podpore, albo przegub wewnetrzny. O ile przegub to pewien problem, to podpora ma w srodku lozysko. Takie zupelnie zwykle, kryte lozysko. To da sie kupic w porzadnym sklepie z lozyskami. Simmering tez.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez b2 » 7 lip 2006, 12:18

es napisał(a):To da sie kupic w porzadnym sklepie z lozyskami. Simmering tez.


łożysko 75 zł, koszt wymiany 50 zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Waluś » 7 lip 2006, 18:50

zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez es » 7 lip 2006, 20:32

Waluś napisał(a):zaraz zaraz coś mi tu nie pasi.Z prawej strony, z podporą jest taki układ: skrzynia, półoś krótka, przegub wewnętrzny, podpora (lub podpora przegub, nie pamiętam), połoś długa, przegub zewnętrzny


Z prawej jest skrzynia-polos-podpora i podpora-przegub wewnetrzny-polos-przegub zewnetrzny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Rekin » 11 lip 2006, 01:17

es napisał(a):
Rekin napisał(a):
Ps. mam cynk że jeden koleś ma całą prawą półoś i bede miał to na 90 % ale to się okaże



Informacja się sprawdziła pólos wymienionai jest ok wkońcu huraaaa moja madzia porosza się wlasnym siłami lecz jeszcze delikatniekrwawi :(

Ps. uszkodzone było to ustrijstwo bo nie wiem jak o nazwać :( które jest po prawej obok podpory wyglada jak przegób mam namiar na gośćia który ma calego gd 626 coupe z silnikiem f3 na częśći jak co piszcie na maila dam namiary rekin175@wp.pl
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez mackoGD » 1 maja 2009, 22:52

Dwa dni temu kupiłem ładną GE . Wszystko z autkiem jest w najlepszym porządku, poza lekkim stukaniem prawego przegubu.
W związku z tym mam pytanie czy będzie pasował przegub z 626 GD 2.0 16V??
( "nowa" to 2.0 16V)




PS. mam na sprzedaż części do GD 2.0 16V. Z racji braku czasu odbiór osobisty...
Pytania: drzewina62@wp.pl
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6