Luzy i stukanie w zawieszeniu (626 GD)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez ZdzichuZ » 2 lis 2012, 15:58

Dołączę się do tematu :) Podczas sprawdzania przyczyny ściągania w prawo, okazało się, że do naprawy jest albo krzyżak albo przekładnia kierownicza. Nawet podczas stania na luzie, kierownica delikatnie sama skręca się w prawo. Pytanie – czy przekładnię kierowniczą można regenerować / naprawić, czy lepiej po prostu wymienić na nową?
ZdzichuZ
 

Postprzez Damian0307 » 2 lis 2012, 19:39

u mnie jakiś czas temu padła przekładnia, koszt regeneracji w mojej okolicy to około 450 zł, używke zanalazłem za 100 zł, i na nią się zdecydowałem, jak narazie jeździ,
z regeneracją podobno różnie bywa, każdy na ten temeat ma inne zdanie jedni mi doradzali żeby regenerować inni żeby szuakć używaną, a że to rozwiązanie było tańsze to zdecydowąłem się kupić używaną i po roku użytkowania nie żałuję decyzji
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 16:17
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj
Auto: Mazda 626 GD coupe

Postprzez Szyna » 2 lis 2012, 21:24

Tak samo różnie może być z używkami ;) Kupisz za 100 i będzie dobra, albo za jakiś czas się rozleci. Dochodzą wtedy kolejne koszta wymiany i stracony czas.
A swoja droga ja chyba doszedłem do tego co u mnie stuka :P Prawdopodobnie jest to lewa półoś, nie ma ona zawleczki i stuka o przegub.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6