Wsteczny wyskakuje.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez andrewx85 » 2 mar 2008, 16:29

wsteczny wchodzi ale jak obrotomiesz minie 2 tys obrotow wyskakuje bez przyczyny albo jak chce podjechac pod gorke i jest opor wyskakuje jaka moze byc przyczyna??
mam skrzynie druga w garazu ale jest uskodzony 5 bieg mozna samemu to zrobic jest to trudne>??? prosze o rade jak najlepiej zrobic, pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez realski » 5 mar 2008, 13:02

pytanie podczas jazdy i przyspieszania widzisz ze ci wajcha d biegow sie przesowa ? do przodu i do tylu ?
jesli dosc mocno na tyle by wyskoczyl bieg . sprawdz poduszki na silniku .
jesli nie upewnij sie ze bieg wsteczny wchodzi do konca . w skrzyni biegow o ile pamietam wsteczny jest zlapany za posrednictwe czujnika wstecznego na wodziku jest taki zazebnik powodujacy zaskok w dobrym miejscu wsteki
niestety niepamietam w tej chwili czy to ten czujnik odpowiada wlasnie za to .
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez andrewx85 » 6 mar 2008, 21:25

realski napisał(a):pytanie podczas jazdy i przyspieszania widzisz ze ci wajcha d biegow sie przesowa ? do przodu i do tylu ?
jesli dosc mocno na tyle by wyskoczyl bieg . sprawdz poduszki na silniku .
jesli nie upewnij sie ze bieg wsteczny wchodzi do konca . w skrzyni biegow o ile pamietam wsteczny jest zlapany za posrednictwe czujnika wstecznego na wodziku jest taki zazebnik powodujacy zaskok w dobrym miejscu wsteki
niestety niepamietam w tej chwili czy to ten czujnik odpowiada wlasnie za to .


do tyłu z miejsca jak cofam powoli to ok. czasami nie chce wejsc nawet jak jest rozgrzany,ale to kwestia oleju. no wchodzi do konca prubowałem tez trzymac gałke i podjechac szybko pod gorke na wstecznym ale i to nie pomogło był taki odgłos ze myslalem ze skrzynie rozwaliłem i wrociło na luz, <głupi pomysł> ale musialem sie upewnic,i jeszcze jedno lampy wsecznego nie swieciły przez pewien czas sprawdzałem zlacze było ok prad tez, i z czasem samo sie naprawiło swieci, a co to tego zazed\bnika to ja juz rece rozkladam az taki zdolny to nie jestem mam rysunek skrzynui na czesci pierwsze jutro w infotechu poszukam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 10 mar 2008, 09:23

mam wlany olej hipol gl-5 75w\90 semisynt. ktos mi mowil ze najlepeij to do ałtomatow ale ja nie znam sie rzadki i gesty to odrozniam. jak ktos ma propozycje to pisac. i czemu ciezko wchodzi jedynka jak samoch jest nagrzany, i wczoraj zauwazylem mala plame zapah jest podobny do oleju ze skrzyni.moze go juz nie ma.??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Waluś » 10 mar 2008, 20:40

andrewx85 napisał(a):ktos mi mowil ze najlepeij to do ałtomatow

to ci dobrze mówił. Do skrzyni w F2 zalecany jest poprostu ATF :P
Ja tak mam od zawsze i na pracę skrzyni (poza standardowymi problemami z II) nie narzekam :) i w zimie i w lecie skrzynia pracuje miodzio.
Zmień na ATF
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez andrewx85 » 15 mar 2008, 16:09

. w skrzyni biegow o ile pamietam wsteczny jest zlapany za posrednictwe czujnika wstecznego na wodziku jest taki zazebnik powodujacy zaskok

cos faktycznie w tym jest, trzymalem galke mocno i jechalem do tyly i pod gorke i nie wyskoczyl wsteczny i czulem pod galka jak juz chce wyskoczyc ale ja tego juz nie ruszam sam nie wiem gdzie sie to znajduje
\
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez dariusz gontarski » 15 kwi 2008, 18:35

chłopie było używac sprzęgła a nie miał byś teraz problemu z wstecznym :D
Początkujący
 
Od: 25 lut 2008, 18:45
Posty: 18

Postprzez andrewx85 » 20 kwi 2008, 23:14

dariusz gontarski napisał(a):chłopie było używac sprzęgła a nie miał byś teraz problemu z wstecznym :D



chodzi o to ze ja ta skrzynie kupilem, i juz bylo tak od poczatku, da rade jezdzic wystarczy trzymc mocniej gałke. ale chodzi czy zda to egazmin na dłuzsza mete??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Wodzu » 21 kwi 2008, 18:39

Waluś napisał(a):to ci dobrze mówił. Do skrzyni w F2 zalecany jest poprostu ATF język

Dokladnie miodzio :] Cisza i nawet u mnie pojawila sie synchronizacja I biegu :P
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Postprzez Smaugh » 22 kwi 2008, 08:26

Panowie ile oleju wchodzi do skrzyni?
Mam problem z wyskakującą ”3”. Sądzicie ze i mnie może pomóc wymiana oleju?
Nie wiem jaki jest teraz bo samochód mam dopiero od dwóch miesięcy.
Smaugh
 

Postprzez andrewx85 » 22 kwi 2008, 09:29

Smaugh napisał(a):Panowie ile oleju wchodzi do skrzyni?
Mam problem z wyskakującą ”3”. Sądzicie ze i mnie może pomóc wymiana oleju?
Nie wiem jaki jest teraz bo samochód mam dopiero od dwóch miesięcy.


jezeli chcesz wymieni olej od skrzynia masz korek odkrec go, mozesz samochod podniesc po lewej stronie w przodu, jak nie masz kanału i jeszcze zeby było wygodniej zdejmij koło, a wchodzi oleju 3.25 litra 3 mozesz kupic i bedzie ok. a wlewasz przez linke predkomierza musisz ja odkrecic i wyjac przy skrzyni jeszcze jeden korek nie wiem jak on sie nazywa, ma na koncu takie pokretło małe ze 3 cm długosci ma jakos tak, cała robota odkrecenia zajmuje 10 minut gorzej jak bedziesz musiał wlac :] troche to trwa;]
kup do automatow
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez psyduck32 » 23 paź 2014, 12:22

Witam nie znalazlem podobnego tematu wiec postanowilem otworzyc nowy.

Posiadam Mazde 626 GD z 1991 silnik 2.0i 90kM benzynka

Wymienilem ostatnio w swojej madzi sprzeglo(tarcza, docisk, łozysko) i po tej wymianie przestał wchodzic mi wsteczny tak jak by byl zablokowany a i jak odebralem madzie od mechanika ktory tak zwalil robote to na dodatek swiecily mi ciagle wsteczne ale jak poruszylem wtyczka od czujnika to zgasly i do tej pory sie nie pala. Myslalem ze nie umie wyregulowac dobrze ciegna ale jak wlazlem pod madzie to moim ocza ukazala sie jakas rurka jak by system hydrauliczny czy cos w tym stylu ktora jest polaczona z wybierakiem i nic tu nie da sie regulowac. Poziom oleju tez sprawdzilem i jest w porzadku. Aaa i po paru dniach jazdy zaczelo cos mi stukac z lewej strony w polosi mi zdaje sie ze to krzyzak moze to jest zwiazane z brakiem wstecznego. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co moze byc przyczyna. Szkoda mi samochodu oddac na zlom bo jest w dobrym stanie a nie chce bez potrzeby oddawac do warsztatu by wyciagac skrzynie.

PROSZE O POMOC DLA MOJEJ MADZI!!!!
DZIEKUJE ZA POMOC ;)

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
psyduck32
 

Postprzez Pudzian84 » 22 gru 2014, 21:00

I jak poradziłeś sobie z tą skrzynią
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez psyduck32 » 26 gru 2014, 03:50

Nie jeszcze nawet nie rozebrałem auta przez ten czas tylko udało mi się zaprowadzić auto do Wujka który ma garaż i kanał po świętach jadę rozebrać i szukać przyczyny. Chodź łatwiej mi było jak by ktoś mi poradził gdzie szukać ponieważ pierwszy raz spotykam taką skrzynie bez cięgnięć. W ogóle z tą usterką jest długa i dziwna historia a najlepsze że przez kolegę który miał tak zajebistego mechanika <spoko>
psyduck32
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6