Naprawa skrzyni raczej nieopłacalna.
Używana skrzynia 300 do 500zł
Wymiana w warsztacie prawie drugie tyle lub samemu kilka godzin dość ciężkiej pracy
Poduszkę wymienisz sam bez problemu.
Luz i stukanie w układzie napędowym – 626 GD
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Znowu powracam do tematu.
Kończą mi się pomysły albo muszę zmienić mechanika Ogólnie trzęsie mi budą przy hamowaniu najmocniej ok 70km/h na kierownicy i potem podczas zwykłej jazdy powyżej 120km/h. Podejrzewam że to gdzieś z układu napędowego bo całe zawieszenie niby ok żadnych luzów, tarcze proste, koła wyważone Już nie wiem co mam wymieniać
Ktoś jakieś pomysły żeby chociaż mechanika naprowadzić
Kończą mi się pomysły albo muszę zmienić mechanika Ogólnie trzęsie mi budą przy hamowaniu najmocniej ok 70km/h na kierownicy i potem podczas zwykłej jazdy powyżej 120km/h. Podejrzewam że to gdzieś z układu napędowego bo całe zawieszenie niby ok żadnych luzów, tarcze proste, koła wyważone Już nie wiem co mam wymieniać
Ktoś jakieś pomysły żeby chociaż mechanika naprowadzić
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Tarcze
Piasty
Czystosc montazu tych elementow
Moze to tez byc wina opon
Mi kolega zawsze wywaza na 3 gramy tolerancji
Niektóre warsztaty robia na 7 lub 9 bo latwiej szybciej
Podpora polosi moglaby sie objawiac przy pewnej predkosci
Przy hamowaniu zmienia kierunek obciazenia jak nie wysprzeglisz wiec tez moze wibrowac
Ale
Stawiam na kola lub tarcze
Piasty
Czystosc montazu tych elementow
Moze to tez byc wina opon
Mi kolega zawsze wywaza na 3 gramy tolerancji
Niektóre warsztaty robia na 7 lub 9 bo latwiej szybciej
Podpora polosi moglaby sie objawiac przy pewnej predkosci
Przy hamowaniu zmienia kierunek obciazenia jak nie wysprzeglisz wiec tez moze wibrowac
Ale
Stawiam na kola lub tarcze
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Opony nowe letnie 2gi sezon, koła wywarzane 2 razy u rożnych majstrów...
Musiał bym może wziąć jakiegoś na przejażdżkę i mu wszystko pokazać co i jak, może z fotelu pasażera by coś wyczuł.
Jak nic do zimy nie znajdę to zostaje potem przekładka na zimówki i wtedy zobaczymy, chociaż coś będzie można wykluczyć
Musiał bym może wziąć jakiegoś na przejażdżkę i mu wszystko pokazać co i jak, może z fotelu pasażera by coś wyczuł.
Jak nic do zimy nie znajdę to zostaje potem przekładka na zimówki i wtedy zobaczymy, chociaż coś będzie można wykluczyć
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6