Problem ze sprzęgłem 626GD – brak plynu
Strona 1 z 1
Cos mi nawala sprzęgło
Gdy wciskam pedał to dopiero w końcowej fazie mi wysprzegla (2cm i czuje opór) Czy to już posypała się tarcza sprzegła czy moze wystarczy coś wyegulować? Biegi również zaczęły cięzko wchodzić. Co to moze byc? -Pozdrawiam.
Witam ! Ciężko wchodzące biegi to standard ( Jak nie robisz przeglądow co 10 tys. km. ) pewnie śruba na polączeniu trochę zardzewiała ale to moment roboty.... co do sprzęgła to nie wiem (nie widzę ) ale możesz przeregulowaqć ( sprawdzić , regulacja jest na pedale ) A to benzynka czy diesel? Pytam bo w dieslach sprzęgla ( oryginalne)latają po 350-400 tys.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W GD nie ma linki....haha jest pompa i siłownik a regulacje masz na pedale .Sparawdze te regulacje linki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To jednak zobacz czy Ci cos nie kapie spod autka i czy Ci nie ubylo plynu w zbiorniczku od sprzegla. U mnie jak zaczal wyciekac przez ten silownik to kwestia 3 dni i praktycznie nie mialem jak jezdzic – kwestia godzinki w warsztacie (niestety problem z zakupem w mojej okolicy nowego) – zrobili mi to na reparaturce (Japońskiej, nie na JC – bylem w bylym serwisie Mazdy – bylym od 1 maja) – i wszystko juz jest w porzadku.
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Chłopaki – diagnoza wasza co do sprzegła okazała się trafna. Mam mała nieszczelnosć na siłowniku sprzęgła. Odkręciłem korek od zbiorniczka płynu układu wspomagającego sprzęgło i okazało się że nic tam nie ma. Kupiłem płyn DOT-4 i z pomocą kolegi odpowietrzyłem układ. Roboty przy tym było ok 0,5 h , następnie zaopatrzyłem się jeszcze w jedna buteleczkę płynu i dłuuuuuuga w Bieszczady. Dziś wróciłem dopiero. Po przejechaniu 700 km widzę że w zbiorniczku prawie nic nie ubyło zatem nieszczelnośc nie jest duża ale w najbliższym czasie bede się musiał za to zabrać. Dzięki za wszystkie odpowiedzi iżycze miłego wekendu.
Zrób to jak najszybciej – bo nawet nie zauwazysz jak Ci padnie zupelnie... Koszt nie jest duzy – tylko nie kupuj JC – zainwestuje w cos porzadniejszego... Ciesze sie ze moglem pomoc 
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6