Wyciek ze skrzyni biegow 626 GD 2.0 – uszkodzony uszczelniacz wybieraka
Witam , dziś byłem u siebie w mieście [z częśćiami do japończyków ]po część tzn uszczelniacz wybieraka skrzyni biegów i pan mi powiedział że nie dostane wogle tego uszczelniacza bo nawet najwięsza hurtownia w Polsce nie posiada tego na stanie jak dla mnie bzdura gdzie jeszcze szukać w takim razie wyżej wymienionej częśći pozdro !
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Szukaj tylko w ASO mazdy ( numer kat. F401-17-131 , kosztuje ok 7 euro netto )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A wysyłkowo to kupie nigdy nie kupywałem w ASO [ Ps. dajcie namiary gdzie to kupić zadzwonić zamowic dzięki z góry
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Lub tu www.azauto.plXsiX napisał(a):kupisz np w ASO w lublinie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto z was jest z lublina i by mi to kupił
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Dzwonisz do ASO , mowisz co chcesz ,podajesz namiary na siebie i czekasz na paczkę.....Rekin napisał(a):Kto z was jest z lublina i by mi to kupił
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A to ok dzieki
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Witam, u mnie pojawił się problem z wyciekiem oleju. Cieknie mi tam gdzie ten cały wodzik od zmiany wchodzi do skrzyni biegów, tam jest taka gumowa osłonka i to z niej się sączy olej. Czy tam jest jakiś simering albo uszczelka która trzeba wymienić ?
Dzisiaj widziałem ze zostawia mi plamkę oleju na ulicy w tym miejscu :/
Pozdrawiam.
EDIT: FOTORELACJA
Dzisiaj widziałem ze zostawia mi plamkę oleju na ulicy w tym miejscu :/
Pozdrawiam.
EDIT: FOTORELACJA
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
ta gumka to tylko osłonka kurzowa. Po jej zdjęciu pewnie jest tam jakiś semering lub najprędzej jakiś oring w gnieździe.
Ale polecam sprawdzenie czy przypadkiem olej nie leje się od góry przez napęd licznika, bo cieknąc właśnie w tym miejscu ścieka dokładnie na popychacze skrzyni. A wiem że stamtąd lubi się przelewać
Ale polecam sprawdzenie czy przypadkiem olej nie leje się od góry przez napęd licznika, bo cieknąc właśnie w tym miejscu ścieka dokładnie na popychacze skrzyni. A wiem że stamtąd lubi się przelewać
Ciekawa koncepcja Sprawdzę to, ale ja myślę ze to jednak z tego oringu czy tam czegoś cieknie bo w tej osłonce gumowej jest taki jakby lejek i jak ścisnę ta gumę to widać jak ze środka wylatuje olej :/ Mam nadzieje ze do wymiany tego czegoś nie trzeba będzie rozbierać całej skrzyni Jutro jak będę mieć chwile czasu to sprawdzę wszystko
Dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Ja mam inny problem: na zimnym silniku biegi chodzą mi leciutko i wszystko jest ok.Jak już wskazówka temperatury doleci do połowy biegi przerzuca mi się trochę ciężej.Wcześniej było ok i można było przerzucić zaledwie dwoma palcami...Co może być przyczyną?Czyżby końcówka sprzęgła?Jest to możliwe przy hydraulicznym?
pamiętaj!nawet jeśli uważasz swoje auto za starego grata,to nic...zawsze lepiej jest ch....o jechać jak dobrze iść :):):)
- Od: 26 lut 2010, 11:58
- Posty: 33
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Magdalenka 626 GD,1992r. 2,0i V8 90KM BP-LPG Hatchback
No i kurde mam problem Cieknie na pewno tam gdzie wchodzi ten wodzik do środka skrzyni, nie można go ani wykręcić ani wyciągnąć. Niby jakieś gniazdo tam jest ale nie wiem czy się je wybija czy co bo nic nie idzie z tym zrobić, wszystko się gnie Wie ktoś może jak to rozebrać i wymienić ten oring bo strasznie olej mi tamtędy cieknie
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Bardzo dziękuje
Tylko teraz pytanie jak jest wsadzony ten element o nr 23 NEW. Czy on jest tam wbity (tak mi się wydaje) No i czy ewentualnie dostane coś takiego w sklepie nowego. Oringu w środku chyba nie ma bo to jest wszytko w jednej całości tak przynajmniej widać na rysunku obok. Jak by mi się udało go wyciągnąć to wykręcam nr 37 i powinno bez problemu zejść z nr 28, oczywiście wcześniej ściągam tez ta gumkę nr 27
Pozdrawiam.
Tylko teraz pytanie jak jest wsadzony ten element o nr 23 NEW. Czy on jest tam wbity (tak mi się wydaje) No i czy ewentualnie dostane coś takiego w sklepie nowego. Oringu w środku chyba nie ma bo to jest wszytko w jednej całości tak przynajmniej widać na rysunku obok. Jak by mi się udało go wyciągnąć to wykręcam nr 37 i powinno bez problemu zejść z nr 28, oczywiście wcześniej ściągam tez ta gumkę nr 27
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Zaraz. To gdzie Ty grzebiesz? Jesteś pewien, że to cieknie przez wybierak, a nie jak napisał Waluś przez linkę? Wytrzyj wszystko dokładnie z oleju i przegoń się trochę. Zobaczysz, że poleci przez linkę i dalej po wybieraku na ziemię Fizyki Pan nie oszukasz
oznaczenie "new" to nic innego jak wymiana na nowy, a 23 to nic innego jak zwykły oring.
Skoro rzuciłeś się od razu na wybierak, to zwróć uwagę na fakt, że trochę inaczej on jest przymocowany do skrzyni jak jedna mała śrubka
cały manual skrzyni – miłej zabawy życzę
http://delta.markmas.net/mazda/skrzynia.pdf
PS. schemat dotyczy trochę innej skrzyni (2.2). Przy ewentualnej dolewce zrób rekonesans Do 2.2 leje się dextrona II, a do Twojej nie wiem, chyba 75w90?
Pozdrawiam
oznaczenie "new" to nic innego jak wymiana na nowy, a 23 to nic innego jak zwykły oring.
Skoro rzuciłeś się od razu na wybierak, to zwróć uwagę na fakt, że trochę inaczej on jest przymocowany do skrzyni jak jedna mała śrubka
cały manual skrzyni – miłej zabawy życzę
http://delta.markmas.net/mazda/skrzynia.pdf
PS. schemat dotyczy trochę innej skrzyni (2.2). Przy ewentualnej dolewce zrób rekonesans Do 2.2 leje się dextrona II, a do Twojej nie wiem, chyba 75w90?
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
markmas napisał(a):Zaraz. To gdzie Ty grzebiesz? Jesteś pewien, że to cieknie przez wybierak, a nie jak napisał Waluś przez linkę? Wytrzyj wszystko dokładnie z oleju i przegoń się trochę. Zobaczysz, że poleci przez linkę i dalej po wybieraku na ziemię Fizyki Pan nie oszukasz
No właśnie w tym problem ze leci na pewno z tego wybieraka. Normalnie jak nacisnę ta osłonkę gumowa to tym odpowietrznikiem się olej sączy Poza tym jak zdjąłem ta gumę i poruszałem trochę tym wodzikiem to zaraz przy tym wybieraku pojawił się olej
markmas napisał(a):Skoro rzuciłeś się od razu na wybierak, to zwróć uwagę na fakt, że trochę inaczej on jest przymocowany do skrzyni jak jedna mała śrubka
No właśnie tego nie rozumiem O co chodzi z ta jedna mała śrubką żadnego gwintu tam nie widzę, ja jestem przekonany ze on jest tam wbity.
markmas napisał(a): a do Twojej nie wiem, chyba 75w90?
Tak zgadza się
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):No właśnie tego nie rozumiem
Tak w ogóle to 23 powinien być z gumy. To podwójny oring jest. Przynajmniej u mnie Jesteś pewien ze to z metalu? Jak tak to może na nim powinien być oring który sobie poszedł ? Cholera – ciężko cokolwiek teraz wywnioskować jak się tego nie widzi :/
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
markmas napisał(a):Tak w ogóle to 23 powinien być z gumy. To podwójny oring jest. Przynajmniej u mnie Jesteś pewien ze to z metalu?
Na pewno jest z metalu, tak jak na rysunku obok w tym kółeczko co jest ta gumowa osłona to ona właśnie nachodzi na to coś metalowego i cały ten metalowy wybierak wchodzi w skrzynie i nic więcej tam nie widać czy tam jest jakiś oring czy nie. Musiał bym to rozebrać i wtedy by było wszystko jasne Ale najpierw zadzwonię do sklepu i się dowiem czy maja coś takiego, żeby potem nie było kłopotu jak mi się to rozleci przy demontażu
markmas napisał(a):Cholera – ciężko cokolwiek teraz wywnioskować jak się tego nie widzi :/
Postaram się jakieś zdjęcia zrobić Tylko nie wiem kiedy będę mieć dostęp do kanału :/
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):Ale najpierw zadzwonię do sklepu i się dowiem czy maja coś takiego, żeby potem nie było kłopotu jak mi się to rozleci przy demontażu
I to jest chyba najlepsze wyjście. Możesz jeszcze napisać do PW do Walusia lub Plastra Oni zjedli zęby na 626 Ja jestem chyba za cienki w tym temacie i nie chce niepotrzebnie wprowadzać w błąd.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6