Strona 1 z 1

Problem z zakupem górnego mocowania amortyzatora

PostNapisane: 4 sie 2005, 15:20
przez Waluś
Witam.
Przyszedł kres mojego górnego mocowania na amortyzatorze przednim.
Wybrałem się więc do sklepu na zakupy i tu mały szok.
Zajrzeliśmy do katalogu ze sprzedawcą i okazało się, że owszem w ofercie jakiejś tam firmy X ma to mocowanie, ale wyraźnie napisane tam było, że jest to mocowanie bez regulacji zawieszenia (którą posiadam :D)
Czy rzeczywiście Mocowanie to różni się czymś ?? wie ktoś coś na ten temat ??
Jak poprzednio wyciągałem MCpersona to nie zauważyłem na oko jakichś tam specjalnych różnic.
Najgorsze jest to że ani w ofercie mazdy ani forda Probe nie ma tych mocowań (przynajmniej w tych katalogach, które posiadał ten koleś)
Może ktoś mi powiedzie gdzie mam pytać ??
A sprawa robi sie dość pilna bo muszezmienić teżłożysko w tym samym kole które mi sie ladamoment rozpadnie,a nie chcemi sie dwa razy robić tej samej roboty (geometria)

PostNapisane: 4 sie 2005, 17:38
przez Globy
Wiem, ze to malo zyciowa porada, ale napisz mejla do azauto@azauto.pl lub Newbiego z zapytaniem o te czesc. Ewentualnie mozna zapytac na jakims forum amerykanskim, chlopaki na pewno maja doswiadczenie.

PostNapisane: 4 sie 2005, 18:55
przez Waluś
Globy napisał(a):na jakims forum amerykanskim

sorki ale jestem cienki z anglika <lol>
Ale Azauto todobry plan.

PostNapisane: 4 sie 2005, 19:29
przez Jaksa
Waluś napisał(a):todobry plan.
Oby tylko wiedzieli ......Jak pamiętam to są te same poduszki tylko Ty masz jeszcze dodatkowo mechanizm ktory współpracuje z amorkiem tak? ( mogę się mylić , Twoich modeli jak na lekarstwo <lol> )

PostNapisane: 4 sie 2005, 19:32
przez Waluś
Jaksa napisał(a):Oby tylko wiedzieli


Kurde Jarek, ty to każdego potrafisz sprowadzić do parteru <lol.

PostNapisane: 4 sie 2005, 19:37
przez Jaksa
Waluś napisał(a):Kurde Jarek, ty to każdego potrafisz sprowadzić do parteru
E tam.... Pisze tylko tak bo jak znam ludzi to wiedzą tyle co my tu wszyscy na forum <lol>

PostNapisane: 5 sie 2005, 00:44
przez Globy
Tak mi wpadlo do glowy, poniewaz ostatnio robilem u nich wywiad w sprawie czesci do Protege i o dziwo mieli wszelkie amerykanskie dziwactwa (na przyklad obrysowke zderzaka za jedyne 102 zlote :D Ja zapytam jutro w Twoim imieniu na jakims forum, ale wieczorkiem.

PostNapisane: 5 sie 2005, 10:32
przez es
Ogladalem sobie mondrom ksiazkem, ktora szczesliwie posiadam. Nigdzie sie nie dopatrzylem zadnych roznic. Ani z przodu, ani z tylu. Tlok amorka ma te sama srednice. W Twoim bolidzie w srodku jest wydrazona dziura, w krotej jest osadzona os sterujaca zaworami w amorku. Roznice sa tylko w elementach, ktore sa montowane ponad blachami nadwozia.

PostNapisane: 5 sie 2005, 19:05
przez Waluś
Roznice sa tylko w elementach, ktore sa montowane ponad blachami nadwozia.

No właśnie też tak se/sobie pomyślałem. Myślałem że może średnica tego tłoka może być inna, a przezto inne łożysko.

Globy napisał(a):Ja zapytam jutro w Twoim imieniu na jakims forum, ale wieczorkiem

Będe batdzo dźwięczny :D

PostNapisane: 8 sie 2005, 11:12
przez gonzo626
walus z tego co bylo umnie w 929 to poduszki byly te same tylko dodatkowo silniczki dochodza do regolacji gosciu wymienil amory na zwykle i poduszki byly stare i to dziala

PostNapisane: 8 sie 2005, 16:42
przez Waluś
Gonzo9, to że z regulowanych na zwykłe sie da to ja wiem
Ale kwestia odwrotna. Już doszedłem. troszke większa średnica otworu i mocowanie silnika :D

PostNapisane: 8 sie 2005, 18:20
przez Globy
A mi nie odpisuja na razie na 2 forach.