Wymiana przegubu zewnętrznego – GD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez misiek626 » 1 sie 2005, 14:40

Waluś napisał(a):też w to nie wierze, a pozatym zależnie odmodelu i silnikaprzegóby sie różnią .

Ja 3 m-ce temu kupiłem przegub zewnętrzny za 120 zł i praktycznie od począdku strzelał na max.skręcie.Lepiej zainwestować więcej kaski kupić drorzszy i mieć spokój na dłużej.
Początkujący
 
Od: 15 cze 2005, 11:00
Posty: 26
Skąd: Włodawa
Auto: Byłe Mazdy:626 GC 2.0D 86r.; 626 GD 2.0i 88r.-2 szt.; Xedos 9 2.0 '94r.

Postprzez Waluś » 1 sie 2005, 14:51

Poprzednio kupiem GLO zdaje sie że za 250 zł czy jakoś tak i był spoko
Jest takie gupie powiedzonko:
Tanie mięso psy jedzą ........
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grayson » 1 sie 2005, 19:37

Czas zywotnosci owych przegubow to 100m do 50km.Daj sobie spokoj!A sprobuj je zamontowac! hahaha hahaha hahaha
Ostatnio edytowano 1 sie 2005, 21:59 przez Grayson, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2005, 13:22
Posty: 64
Skąd: Nakło nad Notecią

Postprzez Jaksa » 1 sie 2005, 21:55

Ella napisał(a):podobno do wszystkich modeli 626 od 1985 do 1992.
Czy ten gosc na allegro wie wogole co pisze , przeguby w GD i GC są inne ..... Co za imbecyl :| :| :|


P.S. Do Twojego auta przegub w zamienniku to G13004 217 zł. kupisz w sieci JC Auto.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez es » 2 sie 2005, 11:42

Tak tanich nie ma. Ja kkupilem solidnie wygladajace przeguby w firmie, ktora ma taka aukcje: http://allegro.pl/show_item.php?item=58909703 Do mojego benzyniaka przegub kosztowal 198 zl brutto. Przejechalem na nim jakis 3000 km i nadal dziala. Oczywiscie to zaden przebieg, ale jakas sciema juz by sie rozleciala. Sa bardzo starannie wykonane, co nastawilo mnie do tego wyrobu pozytywnie juz na wstepie. A drugi pozytyw to cena.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez s e b a » 2 sie 2005, 12:33

a do 626gf ditd nie mają ;–(....nikt ni ma ;( tylko salon za 1700 !!!!!
Początkujący
 
Od: 24 lis 2004, 11:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0 ditd

Postprzez Xavier » 2 sie 2005, 13:35

s e b a napisał(a):a do 626gf ditd nie mają ;–(....nikt ni ma ;( tylko salon za 1700 !!!!!

Masz trzy wyjścia:
1. Kupić oryginał wg moich danych (z Łodzi) ok. 1100 zł – silnik benzyna 2,0l.
2. Kupić „używkę” za 300 zł tyle, że nie masz gwarancji w jakim stanie (może już na starcie pukać, choć nie musi...).
3. Zregenerować swój stary przegub (jeśli oryginał). Za 200zł. Ja tak zrobiłem.
Kolega hazell też tak zrobił (ponoć OK.) i polecił mi:
"
"Auto-Kam" S.C. Zakład Mechaniki Pojazdowej
04-232 Warszawa, ul. Rezedowa 15
woj. mazowieckie
tel. (022) 613-32-58
Zakład specjalizujący się w regeneracji przegubów, półosi itd. O przegubach wiedzą wszystko, ceny bardzo przystępne. "

Tylko się nie przestrasz, bo warsztat wygląda na lichą szopę "po przejściach"! Mnie hazell nie uprzedził, już miałem sobie darować i wracać jak zobaczyłem ten... "servis". hahaha
Ale zaufałem jego opinii i jest OK.
Pojechałem tam specjalnie z Łodzi i jak na razie nie żałuję (choć zrobiłem dopiero 1 tyś.). Dostałem gwarancję na 1 rok. Decyzja jak zwykle należy do ciebie... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez s e b a » 5 sie 2005, 11:09

i chyba póki co regeneracja będzie najrozsądniejszym wyjściem .... choćby dlatego że używkę jest znaleźć mega-trudno
udam się zatem do poleconego magika i zobaczę co on na to ;–)
Początkujący
 
Od: 24 lis 2004, 11:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0 ditd

Postprzez Xavier » 17 sie 2005, 11:42

Seba, raczej daruj sobie tą regenerację. Mój przegub znowu stuka i to porządnie. <killer>
"Regeneracja" g... dała i 200 stówy poszły się j...ć.
Szkoda mi czasu i paliwa by jechać znowu do W-wy z reklamacją. ODRADZAM. <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez hazell » 17 sie 2005, 15:42

???? I co goście na to? Może co innego stuka? U mnie regenerowany przegub zrobił 60kkm i hula dalej... Na prawdę trudno mi to pojąć... Wewnętrzne masz ok? Nie chcę ich bronić ale dziwi mnie taki stan rzeczy cholernie...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Xavier » 17 sie 2005, 16:22

Wiesz, sprawa wygląda tak: stukało przy skręcie w prawo porządnie więc pojechałem do regeneracji. Zrobili lewy zewnętrzny przegub. Wyjechałem z warsztatu, a tu dalej stuka – tyle ze dużo mniej. Wjechałem na kanał ponownie to Pan powiedział, że jeszcze środkowy ma lekki luz i może stukać. Było już po 19:00 zamykali warsztat a ja musiałem wracać do Łodzi. Ok. Przyjąłem do wiadomości i jeździłem spokojnie „szanując” przeguby przy skrętach. Nic to jednak nie dało, zaczęło stukać tak samo jak przed regeneracją. Nie sądzę bym przez 1,5 tyś. „rozsądnej” jazdy całkowicie wykończył środkowy przegub. Raczej wszystko wróciło do stanu poprzedniego...niestety. Niedługo będę miał dostęp do kanału i mechanika to sprawdzę. Post napisałem na wszelki wypadek by gość sie wstrzymał (do wyjaśnienia sprawy) i nie miał do mnie pretensji „jak by co”. Ja zresztą też ich nie mam do Ciebie –działałeś w dobrej wierze. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez hazell » 17 sie 2005, 16:54

Słuchaj, mam podobną sytucję. Stukało mi przu skręcie w prawo i na łukach w prawo przy dodawaniu gazu. hmm... stwierdziłem, że jak nic do wymiany przegub zewn. prawy. A że był tam przegub JC, pomyślałem, że nie ma co go regenerować i kupiłem nowy HDK. Założyłem go i... nadal wali... k%$#waaaa!!! (krzyknąłem), wymieniłem dobry przegub... Zadzwoniłem do tego przegubiarza, opowiedziałem mu wszystko a on powiedział mi, że w mazdach bardzo częstą sprawą jest wyrąbanie się frezu na podporze półosi i to jest najprawdopodobniej to. Zrobienie tego 350... ehhhh, 250 wydane na wymianę dobrego przegubu i teraz jeszcze 350... No nic, brniemy dalej. Pojechałem do niego, wsiedliśmy do auta i zaczęliśmy jeździć. Gość jednak nie był przekonany co do tego, że to podpora nawaliła. Wjechałem na kanał, gość wsadził palucha w przegub wewn prawy od strony podpory i powiedział, że korona z kulami jest bardzo blisko pierścienia zabezpieczającego. Wyjął półoś i rozebrał przegub. Okazało się, że korona jest założona odwrotnie (teraz już wiem dlaczego). Okazało się też, że przegub już jest kiepski. Gość przełożył koronę odwrotnie tak jak być powinna i... Cisza jak makiem zasiał. Zapłaciłem 60 tak jak za samą zmianę przegubu i w drogę. Moja radość jednak trwała tylko miesiąc. Znowu zaczęło walić. I wszystko jasne. Gdy kiedyś ten przegub się wyrąbał, poprzedni właściciel prawdopodobnie założył koronę odwrotnie, żeby kule były w innym miejscu. Gdy (już za mojej kadencji) w tym nowym miejscu się wyrąbał, zaczął walić a ja z przegubiarzem przełożyliśmy koronę z powrotem na swoje miejsce. Starczyło na miesiąc i aloha. Kupiłem teraz przegub wewn. Kager za 200PLN :) i lada moment go wymieniam.
Ufff... ale się napisałem.
Może u Ciebie jest podobnie i zregenerowałeś dobry przegub albo to bieg okoliczności, że i zewn lewy i wewn prawy były zwalone. Albo.. sam nie wiem... Jak przegub jest z dobrego materiału (np. ori) to po przetoczeniu go i wstawieniu większych kul nie widzę powodów szybszego wyrąbania...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Sqad » 17 sie 2005, 17:43

http://www.eurodriveshafts.pl/

Polecam, nie do zajechania. Cena poniżej 200zł.

Testowane w kilku probach już, bez awaryjnie jak na razie
Freak speed is all I need
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 23:40
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Auto: 13B-MSP Renesis 6-port

Postprzez Jaksa » 17 sie 2005, 19:46

Xavier napisał(a):Seba, raczej daruj sobie tą regenerację. Mój przegub znowu stuka i to porządnie.
Ciekawe dlaczego ? Kiedyś w Piasecznie był gośc ktory robił to [tiiit] ( słyszałem tylko od ludzi , nigdy nie regenorowałem przegubów – samochod musi byc pewny )
hazell napisał(a):Może u Ciebie jest podobnie i zregenerowałeś dobry przegub
Dobra weryfikacja to połowa sukcesu <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez trzeci2 » 17 sie 2005, 20:47

Ja chyba też zaczynam mieć problem z przegubem. Jak skręcam w prawo to coś zaczyna trykać. Nie występuje to zawsze ale czasami. Jak skręcę koła do oporu w lewo czy w prawo to jest cisza. Jak skręcam ok 90 stopnie to słychać trykanie. Jak sprawdzić który to przegub hałasuje? i gdzie jest ten koleś od regeneracji przegubów? no i jakie koszty są z tym związane?
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2005, 17:27
Posty: 46
Skąd: Pilawa
Auto: 626 1.8 Capella

Postprzez Xavier » 17 sie 2005, 20:59

trzeci2 napisał(a): i gdzie jest ten koleś od regeneracji przegubów? no i jakie koszty są z tym związane?

Wysil się trochę i przełącz na pierwszą stronę tego wątku to się dowiesz.

Sqad napisał(a):http://www.eurodriveshafts.pl/

Polecam, nie do zajechania. Cena poniżej 200zł.
Testowane w kilku probach już, bez awaryjnie jak na razie

Wszystko pięknie ale do 626 GF przegubów nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Jaksa » 17 sie 2005, 21:07

Xavier napisał(a):Wszystko pięknie ale do 626 GF przegubów nie ma...
Pewnie kiedys będa , poprostu za młode auto masz :P <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez hazell » 17 sie 2005, 22:03

Jaksa napisał(a):Dobra weryfikacja to połowa sukcesu

Dokładnie...
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Sqad » 17 sie 2005, 23:30

Xavier napisał(a):Wszystko pięknie ale do 626 GF przegubów nie ma...



A to dziwne :| no coż.

A co do regeneracji, to w warszawie na ulicy rezedowej bodaj 21 robią przeguby, bardzo dobrze, ale nie regenerują innych jak orginalne.
Freak speed is all I need
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 23:40
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Auto: 13B-MSP Renesis 6-port

Postprzez Jaksa » 18 sie 2005, 18:36

Sqad napisał(a):na ulicy rezedowej bodaj 21 robią przeguby, bardzo dobrze,
Przeczytaj dokładnie temat :P Tak jak napisałem wczesniej , regeneracja to chwilowy zabieg ( to moje zdanie ) A Sikorski wcale nie robi tego dobrze :P w Piasecznie gosc robi to lepiej ( oczywiscie to nie moja opinia ) Wymieniałem juz parę regenerowanych przegubów – na nowe zamienniki .... moze zalezy to od stopnia zniszczenia "starego"przegubu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6