Jakie przeguby/półosie do GV ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez es » 27 cze 2005, 10:10

Wlasnie po raz drugi probowalem zalozyc przegub do mojej mazdy. I po raz drugi, po rozebraniu tego balaganu, okazalo sie, ze nie pasuje. Po pierwsze pierscien ABS ma duzo mniejsza ilosc zabkow. To nie problem. Przeloze ze starego. Nie pasuje jednak ani czop do piasty, ani polos do przegubu. Maja inne srednice. Ilosci zabkow na wielowpuscie juz nie chcialo mi sie liczyc.

Mam niejasne obawy, ze moja wersja z koncowki produkcji ma cos wycudowane. Moze ktos sie spotkal z problemem? Na oryginal z ASO jakos chwilowo mnie nie stac :( A przegub terkocze juz ponad rok... Dlugo juz nie pociagnie, szczegolnie, ze gdzies zgubila sie jedna kulka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez hazell » 27 cze 2005, 10:20

Jak to jest ori przegub to go zregeneruj. To chyba najlepsze wyjście.
Ja też raz tak miałem w cronosie, że przegub mi nie pasował. Pojechałem nawet ze starym do sklepu i też nie udało się nic dopasować. Zregenerowałem go więc i hula. Tylko warunek – przegum musi być ori albo bardzo dobrej jakości zamiennik.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez ***XXX*** » 27 cze 2005, 12:27

moja propozycja to Toruń ul. Kwiatowa 50 (056) 654-61-22. Mi gość wytrzasnął bez problemowo przegub do Xedosa 1,6 więc myśle ,że do 626 nie będzie problemów. Zadzwoń. Sprawdź. Pozdrawiam
Obrazek
***XXX***
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2005, 07:31
Posty: 172
Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
Auto: Accord Coupe 3,0 V6

Postprzez es » 27 cze 2005, 12:35

Troche jeszcze porozwalam temat, bo kazdy dzien bez samochodu to katastrofa na miare tsunami. Mieszkam wprawdzie blisko Warszawy, ale na takim zadupiu, ze szkoda gadac. Na noc asfalt zwijaja...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez mbmaster » 27 cze 2005, 12:45

***XXX*** napisał(a):moja propozycja to Toruń ul. Kwiatowa 50 (056) 654-61-22. Mi gość wytrzasnął bez problemowo przegub do Xedosa 1,6 więc myśle ,że do 626 nie będzie problemów. Zadzwoń. Sprawdź. Pozdrawiam



XXX ale co skolował taniej jakoś? Tez mam 1.6 i mam problem... On sciaga czesci czy jak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez ***XXX*** » 27 cze 2005, 12:54

heheheh. taniej...... dobre słowo. dobrze wiesz ,że w tym samochodzie nie ma taniej. W ogóle skołował bo w Bydzi nie mogłem nigdzie dostać. Zapłaciłem za niego 500 zł. Oryginalny oczywiście. Miał go na miejscu. On też regeneruje oczywiście. A co potrzebujesz konkretnie? Od niedawna mam niezłe źródełko w Bydzi i może akurat.
Obrazek
***XXX***
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2005, 07:31
Posty: 172
Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
Auto: Accord Coupe 3,0 V6

Postprzez mbmaster » 27 cze 2005, 13:01

***XXX*** napisał(a): A co potrzebujesz konkretnie? Od niedawna mam niezłe źródełko w Bydzi i może akurat.


Co konkretnie to potrzebuje... 2 przeguby i antene elektryczna. Zasadniczo to jak myslicie ze warto to przeguby bym do regeneracji oddal. Chyba sa ORI tylko powiedzcie ile na nich pojezdze? Jezdze spokojnie i nie piszcze kolami czyli rasowy emeryt Style
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez ***XXX*** » 27 cze 2005, 13:18

anteny Ci nie załatwie. Ktoś chciał sprzedać. Daj znać w "kupię". Przeguby moge sprawdzić. A czy warto? hmhmmmm...... Na troche napewno. Jeśli jeździsz spokojnie to luz. Ale prędzej czy później i tak trzeba będzie je wymienić.
Obrazek
***XXX***
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2005, 07:31
Posty: 172
Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
Auto: Accord Coupe 3,0 V6

Postprzez hazell » 27 cze 2005, 13:39

Myślę, że regenerowany przegum ori to 100tys jazdy.materialy pozostaja te same (bardzo dobre) oprucz kul, które się mało zużywają. Cały pic polega na kanałach w przegubie. A skoro kanały z [tiiit] materiałów to nie widzę przeszkór dlaczego ten przegub miałby być mniej żywotny.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez ***XXX*** » 27 cze 2005, 13:50

mówią też ,że można spróbować zamiecić lewy na prawy a prawy na lewy. Będą się kręcić w drugą stronę ,więc nie powinny chałasować. No ale ocene tego wynalazku pozostawiam wam.......
Obrazek
***XXX***
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2005, 07:31
Posty: 172
Skąd: Bydgoszcz,Newcastle
Auto: Accord Coupe 3,0 V6

Postprzez Waluś » 27 cze 2005, 16:04

***XXX*** napisał(a):że można spróbować zamiecić lewy na prawy a prawy na lewy

no tak, tak to robią handlarze, żeby sie zamkneło na kilkaset kilometrów i to wszystko. Możne też nasypać trocin do skrzyni biegów też ciszej pracuje, a słyszałem jeszcze o kisielu w chłodnicy.
XXX takie numery to na handel a nie dla siebie <lol>
ES z tego co pamiętam jest 2 rodzaje przegóbów do 626 GD 2,2. Nie kupiłeś przypadkiem tego od forda probe ?? Ma tę samą wielkość, jest też niby do mazdy, ale ma inną ilość zębów na wieloklinie :| coś kiedyś czytałem na fordoskim forum na ten temat. Też ktoś sie nacioł i kupił od 626 GD i nie pasował do forda, a może tobie dali skolei do forda :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez es » 27 cze 2005, 16:13

Waluś napisał(a):ES z tego co pamiętam jest 2 rodzaje przegóbów do 626 GD 2,2. Nie kupiłeś przypadkiem tego od forda probe ?? Ma tę samą wielkość, jest też niby do mazdy, ale ma inną ilość zębów na wieloklinie :| coś kiedyś czytałem na fordoskim forum na ten temat. Też ktoś sie nacioł i kupił od 626 GD i nie pasował do forda, a może tobie dali skolei do forda :D


To juz jakis trop. Dzieki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Gość » 29 cze 2005, 22:16

Witam
wydaje mi sie ze Ford probe ma silnik i uklad napedowy MAZDY zmienia sie tylko kasta!!!!
Do mazdy 626 2,2 GV powinno pasowac to samo co do modelu nie kombi rocznik 88-91
i taki przegob powinien miec:
90 ilosc zebow pierscienia ABS
25 zeb wewnetrz
26 zeb zewn
56mm pod uszczelniacz
Jezeli jestes zainteresowany wymiarami badz masz jakies inne pytania
napisz marecki220@op.pl
Postaram sie szybko odpowiedziec a jezeli te wymiary sie zgadzaja to jestem w stanie zalatwic cos takiego
Gość
 

Postprzez es » 30 cze 2005, 10:00

Marecki220 napisał(a):Witam
wydaje mi sie ze Ford probe ma silnik i uklad napedowy MAZDY zmienia sie tylko kasta!!!!
Do mazdy 626 2,2 GV powinno pasowac to samo co do modelu nie kombi rocznik 88-91
i taki przegob powinien miec:
90 ilosc zebow pierscienia ABS
25 zeb wewnetrz
26 zeb zewn
56mm pod uszczelniacz
Jezeli jestes zainteresowany wymiarami badz masz jakies inne pytania
napisz marecki220@op.pl
Postaram sie szybko odpowiedziec a jezeli te wymiary sie zgadzaja to jestem w stanie zalatwic cos takiego


Podziw dla wiedzy. Wlasnie taki przegub mam w aucie. Niestety juz dwa razy sprzedali mi zly. I pierscien to najmniejszy problem, bo mozna go przelozyc. Udalo mi sie znalezc w Lomiankach pod Warszawa sklep, w ktorym gosc posluchal co mam do powiedzania, zanotowal podstawowe wymiary, ktore zmierzylem z natury. Rozlaczyl sie i po 5 minutach zadzwonil i zadal pytanie o ilosc zebow ASB. I w ten sposob po objezdzeniu i obdzwonieniu kilku fachowych sklepow trafilem do firmy, ktora ma rzetelne katalogi. Za podejscie do klienta, ceny (tylko 198 zl) i fachowosc polecam: http://www.eurodriveshafts.pl/index.php. Jest to jakis japonski zamiennik i wyglada solidnie. Jakosc wyjdzie w praniu. Dzieki za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez dan » 25 lip 2010, 23:47

Witam
Szukam prawej(długiej) półosi do '93 626 kombi GV comprex (bez ABS)i chcę się dowiedzieć czy pasuje do niej półoś od 626 GE z tym samym silnikiem,które były produkowane równolegle.Na allegro jest dużo półosi do GE ale sprzedający nie potrafią odpowiedzieć na moje pytanie.
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2007, 00:02
Posty: 7
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: `93 626 kombi 2.0 D Comprex

Postprzez markmas » 27 lip 2010, 02:07

Może napisz z jakiego powodu szukasz całej półosi? Wysadziłeś przeguby w kosmos? Wydaje mi się, że prędzej znajdziesz nowe przeguby wew/zew, ewentualnie podporę, ale z całą w dobrym stanie półosią może być problem :/
Na 99% półoś od GE niestety nie będzie pasować. Może z początku produkcji? Tak czy owak wątpię. Z tego co pamiętam (mogę się mylić – dawno to było) średnica w GV jest 27mm, a w GE 29mm, a tym samym masz inną ilość i wielkość frezowania.

Edit:
Jak jednak chodzi o przeguby to mogę polecić Ci sklep który ma tego całą masę od ręki i w całkiem przyzwoitych cenach :) Pisz na PW.

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez dan » 27 lip 2010, 15:11

Wywalony jest wielowpust w przegubie wewn. a sądząc po wielkości luzu także wieloklin półosi przy podporze .W ogłoszeniach z używkami z reguły są kompletne półosie mniej lub bardziej zużyte .Czy ten sklep oferuje poszczególne części osobno? <ok>
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2007, 00:02
Posty: 7
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: `93 626 kombi 2.0 D Comprex

Postprzez markmas » 27 lip 2010, 16:25

Poleciało PW :)

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez Waluś » 29 lip 2010, 20:38

dlaczego ma nie pasować od GE ?? chodzi o typ silnika nie o budę. A właściwie to o skrzynię, a jeśli mamy tu CX i tam CX to nie ma zmiłuj musi być to samo. Różnica może być na osi zewnętrznej a właściwie na piaście, bo mniemam że GD/GV miało inne niż GE ale nie koniecznie. Z moich doświadczeń wynika że w F2T które miałem i w FE3 GT przeguby i półosie były takie jak w GE KL więc pewnie i comprexy maja podobnie GV-GE
Jesli ktoś w używce chce sprzedać samą ośke to warto się ugadać i zaryzykować z możliwością ew. zwrotu
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez markmas » 29 lip 2010, 22:42

Nie wiem co Japończyki nakombinowali ale u mnie nie pasowało i tyle. Może to wina błędu w katalogu a może nastąpił jakiś lifting? Cholera wie... U mnie różnica była 2mm. Ponieważ chciałem wymienić oba przeguby stwierdziłem, że będzie lepiej i szybciej przy okazji wymienić całą półośkę i będzie cacy :) Niestety pomyliłem się z lekka. Nauczony doświadczeniem wiem, że jeśli chodzi o hamulce, półosie, przeguby lepiej jest najpierw rozebrać, pomierzyć i kupić taką samą :)
Co z tego jak będzie pasowało na skrzyni, a na piaście nie. Dan ma wymienić przy okazji piastę? Bez sensu... Za dużo kombinowania :P
Najlepiej będzie jak zadzwoni, dowie się szczegółów i będzie miał możliwość ewentualnej wymiany :)
Jak napisałem wcześniej – Wychodzi na to, że model modelowi nie równy...

Pozdrawiam
Obrazek
Która następna? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6