626 GD Rozstaw śrub i ET – pytania o felgi
dwa dni temu kupilem Mazde 626 GD, 2.0 diesla, interesuje mnie rozstaw srub (jest ich 4), wielkosc et i ewentualnie otworu centralnego w feldze. autko jezdzi teraz na stalowkach, a chetnie wstawilbym aluski tylko nie wiem czego szukac.
na stronce klubowej podane sa wartosci dla 626 sprzed 87 roku
(626 sprzed '87, 929 sprzed '87 6 JJ x 14" (ET 38), 7 JJ x 15" (ET 38 i 35) 4 x 114,3 mm)
i dla 88 roku wzwyz... (626 '88, RX-7 '86 6 JJ x 14" (ET 42), 7 JJ x 15", 7,5 JJ x 16" (ET 35) 5 x 114,3 mm)
drugi wariant odpada ze wzgledu na ilosc sruba w kole, pierwszy ze wzgledu na rocznik, zreszta zeby bylo smieszniej samochod zaopatrzony jest w felgi 13'...
moze ktos bylby tak dobry i mnie uswiadomil
BTW. witam wszystkich i przesylam pozdrowienia znad morza
na stronce klubowej podane sa wartosci dla 626 sprzed 87 roku
(626 sprzed '87, 929 sprzed '87 6 JJ x 14" (ET 38), 7 JJ x 15" (ET 38 i 35) 4 x 114,3 mm)
i dla 88 roku wzwyz... (626 '88, RX-7 '86 6 JJ x 14" (ET 42), 7 JJ x 15", 7,5 JJ x 16" (ET 35) 5 x 114,3 mm)
drugi wariant odpada ze wzgledu na ilosc sruba w kole, pierwszy ze wzgledu na rocznik, zreszta zeby bylo smieszniej samochod zaopatrzony jest w felgi 13'...
moze ktos bylby tak dobry i mnie uswiadomil
BTW. witam wszystkich i przesylam pozdrowienia znad morza
-
Sruba
Witamy, witamy,
ja na poczatku pozdrawiam z Podlasia Jesli chodzi o Twoj problem, model sprzed '87 oznacza GC, '88 i wzwyż – GD. Wersje benzynowe wyposazano w co najmniej 14-calowe kolka z 5. srubami, Diesle zas w 13-tki na 4 sruby (zarowno GC, jak i GD). Obstawialbym 4x100 mm (ET 35 i 38), ewentualnie ktorys Kolega dysponujacy danymi/instrukcja obslugi ww. modelu moze pomoc.
ja na poczatku pozdrawiam z Podlasia Jesli chodzi o Twoj problem, model sprzed '87 oznacza GC, '88 i wzwyż – GD. Wersje benzynowe wyposazano w co najmniej 14-calowe kolka z 5. srubami, Diesle zas w 13-tki na 4 sruby (zarowno GC, jak i GD). Obstawialbym 4x100 mm (ET 35 i 38), ewentualnie ktorys Kolega dysponujacy danymi/instrukcja obslugi ww. modelu moze pomoc.
rozstaw 114.3, et dla felg 13 jest zadaje się 42
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Jaka jest średnica otworu centrycznego w 626? Czy jest ona oznaczona et? Bo przeważnie są spotykane et38 czy to oznacza 38 mm średnicę? Bo nie wiem jakie alu kupować jaka będzie dobra średnica tego otworu osadzenia?
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
- Od: 2 sty 2005, 16:03
- Posty: 93
- Skąd: Łomża
- Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r
To jaki jest w koncu ten wymiar otworu centrujacego? czy ktos moze mi potwierdzic ze jest to 67,1 bo musze pierscionki kupic i nie chce w ciemno walic, nie bedac pewnym.
-
Woytaz
No wlasnie ja mam GD Diesel'a na 4 sruby z tym ze jak zalozylem felgi z pierscieniami co tam juz byly 70.4/66.1 to byly gdzies tak o milimetr na srednicy za male, wiec pomyslalem ze piasta ma 67.1 Dlatego ale chce sie upewnic.
-
Woytaz
Wszystkie BG miały piastę 54mm i rozstaw 4 x 100.
Jest to o tyle dobre, że możesz założyć alusy od np. Opli, Renault, Toyoty, Volkswagena. Wszystkie mają większą piastę od Mazdy (tylko Toyota ma taką samą, co jeszczce ułatwia) i dobiera się tylko odpowiedni pierścień centrujący.
Jest to o tyle dobre, że możesz założyć alusy od np. Opli, Renault, Toyoty, Volkswagena. Wszystkie mają większą piastę od Mazdy (tylko Toyota ma taką samą, co jeszczce ułatwia) i dobiera się tylko odpowiedni pierścień centrujący.
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
martinez napisał(a):Będac ścisłym to 54,1 mm
Biorąc pod uwagę wiek samochodu i utlenianie się żelastwa to 0,1 mm nie robi różnicy.
martinez napisał(a):Będac ścisłym
mówimy o róznicy w średnicy piasty, faktycznie jest to 0,05mm na promieniu, co jest już dosyć abstrakcyjne
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
Potem tu posprzatam
Overkill ty masz amerykańskie lampy, z tymi dzyndzelkami na kolszach :D
A turbine czemu kupiłeśnową Ile dałeś Chłopaki od Probe wiedzą gdzie dobrze regenerują
Overkill ty masz amerykańskie lampy, z tymi dzyndzelkami na kolszach :D
A turbine czemu kupiłeśnową Ile dałeś Chłopaki od Probe wiedzą gdzie dobrze regenerują
Waluś napisał(a):Overkill ty masz amerykańskie lampy, z tymi dzyndzelkami na kolszach
Dokładnie tak
Waluś napisał(a):A turbine czemu kupiłeśnową Ile dałeś Chłopaki od Probe wiedzą gdzie dobrze regenerują
Po pierwsze nie nową ale w idealnym stanie.
Po drugie turbinę mam za darmo .
Po trzecie moja się raczej nie nadaje do regeneracji bo jest pęknięty od wewnątrz korpus.
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6