Różnice w przełożeniach skrzyni biegów – GD/GC
witam, może ktoś wie czy skrzynia biegów z sedana GD z silnikiem 1.8 będzie pasowała do GD coupe 2.0?? nie chodzi mi o całą skrzynię, ale poszczególne elementy czy mogą sie nadawać?
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
od 2.0i 8V 90KM z hatchbacka pasuje do 2.0 DOHC coupe, więc teraz tylko się dowiedz czy w 1.8 i 2.0 były te same
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
wymieniając sprzęgło każdą założysz :p pytanie ile wytrzyma taka z 90 konnego silnika w silniku 140 konnym ostrożnie z tymi modami
skoro wymieniając sprzęgło założę każdą to ta będzie pasowała w takim razie, a co do tej mocy, tamta ma 90, ale moja madzia jest dwólitrówką 12v więc koników ma mniej niż 140 bo 109 więc nie wielka to różnica w mocy
- Od: 15 sty 2009, 18:50
- Posty: 25
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Była: 626 coupe GD 2.0 12V
Jest: colt c50 4g15
nie każdą :p w każdej jest podobna obudowa. Ale niektóre mają sterowanie jeszcze na lince a nie hydrauliczne. Między 1,8 a 2,0 8 V może nawet nie być różnicy w wałku, więc i sprzęgło może być takie samo. Zapytaj w sklepie do jakiego jeszcze modelu pasuje twoje sprzęgło i się dowiesz
Mi w każdym bądź razie wymieniali sprzęgło i silnik, mimo, że miałem skrzynię od 148KM zostawiłem swoją od 8V jest na pewno bardzo długa... na 3 wg gpsu przy 6800 obrotów miała ok. 155-160km/h...
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam mam pytanie w jakich wersjach silnikowych Mazdy 626 GC
była najkrótsza skrzynia? Bo tą co posiadam to jest baaaardzo
długa 1 około 80km/h, 2 około 120-130km/h i jest bardzo
irytująca i chciałbym założyć jakąś krótszą skrzynie.
Wie ktoś coś na ten temat?
Pozdrawiam vip1012
była najkrótsza skrzynia? Bo tą co posiadam to jest baaaardzo
długa 1 około 80km/h, 2 około 120-130km/h i jest bardzo
irytująca i chciałbym założyć jakąś krótszą skrzynie.
Wie ktoś coś na ten temat?
Pozdrawiam vip1012
- Od: 3 sty 2009, 19:02
- Posty: 18
- Skąd: Chełm (Lubelskie)
- Auto: 626 GE 1.8
vip1012 napisał(a):1 około 80km/h, 2 około 120-130km/h
no to ładnie
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
podoba mi się twój prędkościomierz
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
hmmm bardzo ciekawe osiągi, rzekłbym troszkę nierealne a nawet jeśli byś miał inna skrzynię to jak będziesz ciągnął do odcinki to też będa pewnie podobne
jak w żuku, 3 biegi i finito:)
ja tez mam długa skrzynie ale raczej jedynka 55kmh, dwójka 100kmh a trójka to koło 130 ale tu już raczej taka predkosc na 3 sie nie przydaje.
GC ma taki sam silnik jak GD nie wiem co ze skrzynia
ja tez mam długa skrzynie ale raczej jedynka 55kmh, dwójka 100kmh a trójka to koło 130 ale tu już raczej taka predkosc na 3 sie nie przydaje.
GC ma taki sam silnik jak GD nie wiem co ze skrzynia
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
w dalszym ciągu proponowałbym wymienić licznik ewentualnie sprawdzić gpsem
ja mam wg gpsu na 3 150km/h przy 6900... i uważam, że i tak za dużo, ale jak miałem stary prędkościomierz to i 180 pokazywał
Swoją drogą jeżeli wg gpsu Mazda pojedzie Ci ponad 210km/h to szacunek
ja mam wg gpsu na 3 150km/h przy 6900... i uważam, że i tak za dużo, ale jak miałem stary prędkościomierz to i 180 pokazywał
Swoją drogą jeżeli wg gpsu Mazda pojedzie Ci ponad 210km/h to szacunek
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no to jest wprost proporcjonalne, jeżeli prędkość masz zawyżoną i jadąc 70 pokazuje 85 to jak będziesz jechał 140 pokaże 170 skrzynie w GC były dosyć długie, ale bez przesady, średnio 1.do 50, 2-95, 3-140, 4-190, 5-210 mówię o silniku 2.0 GTi mniamcie ;D
jeszcze lepszy był automat ale cukiereczków raczej już brak
jeszcze lepszy był automat ale cukiereczków raczej już brak
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no mi po 1. chodziło, że będzie dłuższa po 2. jest wygodniejsza, po 3. mam manuala i z wielką przyjemnością zaminiłbym na automat! a czy wolniejszy? na pewno trochę, chociaż pewnie mniej więcej tyle samo zajmuje redukcja biegu w manualu co kick-down
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6