Luzy i stukanie w zawieszeniu (626 GD)
Zdajesz sobie sprawe że to coś za 33 zł to szit JC ( taki drązek jest wstanie wytrzymac ok 5000 km na naszych drogach ) lepiej kup Japonski ( 555 ) za 80 zl szt.drążek kosztuje 33
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Zdajesz sobie sprawe że to coś za 33 zł to szit JC ( taki drązek jest wstanie wytrzymac ok 5000 km na naszych drogach ) lepiej kup Japonski ( 555 ) za 80 zl szt.drążek kosztuje 33
Popieram 555, zmieniłem jakieś 5kkm temu i nic się nie dzieje. Końcowki mam z JC, zobaczymy ile to warte. Wymienić radzę obydwie od razu. Cena końcówki to 33zł, ale jak za pół roku druga padnie, za zbieżność trzeba 80 zapłacić..
323F BG 1.8 | Prelude 2.2vtec JDM | MX-6 2.5v6 EDM | MX-6 JDM KLZE | Civic 1.6esi | Civic 1.8VTI | Przekonywanie drugiej polowy do Imprezy – in progress
- Od: 23 mar 2004, 13:32
- Posty: 103
Witam. Założyłem ostatnio nowe tuleje wachacza, nowe swożnie, gałki. Myslałem, że po wymianie tych części stuki w przednim zawieszeniu znikną. Okazało się, że nie. Nadal coś stuka puka. Co jeszcze może tam pukac i jak to sprawdzić??
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Heh...Przyczyn może być jeszcze kilka...nie wiem czy wymieniłeś łącznik stabilizatora.
Mogą stukać łożyska, amortyzator, zacisk hamulca... poprostu wszystko co jest związane z wahaczem. Jak sprawdzić? Z łożyskiem i amortyzatorem domowymi sposobami może być problem, resztą części trzeba poprostu poruszać, ręcznie lub użydźwigni w postaci rury lub łoma....
Mogą stukać łożyska, amortyzator, zacisk hamulca... poprostu wszystko co jest związane z wahaczem. Jak sprawdzić? Z łożyskiem i amortyzatorem domowymi sposobami może być problem, resztą części trzeba poprostu poruszać, ręcznie lub użydźwigni w postaci rury lub łoma....
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Stuki są raczej przy małych nierównościach. Gumki łącznika stabilizatora są nowe i dokręcone dobrze. Zauwazyłem, że jak troche pojeżdże to stuki cichną, jakby ręką odjął. Zawsze rano jak jest jeszcze wszystko zimne to wali najmocnij. Potem ucicha. Na końcówkach drążków raczej nie ma luzów. Prznajmniej ja nie wyczuwam.
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
1.Spróbuj bardzo delikatnie przychamować w momencie stukania jeżeli przestanie to znaczy że albo zacisk albo klocki . Sprawdź jeszcze łożysko koła i dokręcenie np. amprtyzarora ze zwrotnicą .
2. U mnie kidyś stukał przegub jak był zimny po krótkim czasie przechodziło?
2. U mnie kidyś stukał przegub jak był zimny po krótkim czasie przechodziło?
- Od: 8 wrz 2006, 21:23
- Posty: 5
- Skąd: Kraków
- Auto: mazda 3 bk 1.6 mzcd
miałem takie trudne do wykrycia zjawisko pukania z przodu
wszystko sztywne, na szarpakach nic nie widać, a na małych nierównosciach pukało i pukało
Okazało się że drażek stabilizatora w miejscu mocowania do nadwozia
skorodował, ta rdza napuchła wewnątrz gumy i ją przecieła.
Guma z zewnątrz wyglądała normalnie a pukało wewnatrz obejmy.
Koszt tej gumy w jc około 5zł za sztukę.
wszystko sztywne, na szarpakach nic nie widać, a na małych nierównosciach pukało i pukało
Okazało się że drażek stabilizatora w miejscu mocowania do nadwozia
skorodował, ta rdza napuchła wewnątrz gumy i ją przecieła.
Guma z zewnątrz wyglądała normalnie a pukało wewnatrz obejmy.
Koszt tej gumy w jc około 5zł za sztukę.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Maglownica.... to takie ustrojstwo dzięki któremu możesz skręcać. Podstawowe podzespoły: kierownica, przekładnia, drążki kierownicze, końcówki kierownicze.
znajduje się (patrząc od przodu auta) na dole za silnikiem i umiejscowiona w poprzek samochodu. Możesz mieć mechaniczną lub mechaniczną ze wspomaganiem hydraulicznym. maglownica jest przykręcona na stałe do karoserii. Z kołami układ połączony jest przy pomocy drążków na których końcach są dobrze znane końcówki drążków. Pomiędzy samą maglownicą a drążkami są przeguby i one jak mają trochę luzu to stukają... i tyle
znajduje się (patrząc od przodu auta) na dole za silnikiem i umiejscowiona w poprzek samochodu. Możesz mieć mechaniczną lub mechaniczną ze wspomaganiem hydraulicznym. maglownica jest przykręcona na stałe do karoserii. Z kołami układ połączony jest przy pomocy drążków na których końcach są dobrze znane końcówki drążków. Pomiędzy samą maglownicą a drążkami są przeguby i one jak mają trochę luzu to stukają... i tyle
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
u mnie jest podobny problem. wszystkie tuleje, stabilizatory wymienione. przy skręcaniu na parkingu (obojętnie w którą stronę) słychać stuki. wg mnie to może być łożysko górne amorka. z zewnątrz tego nie słychać tylko w środku. czy mam rację?
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
Hmm, a nie prosciej podjechac na stacje kontroli? 20zl kosztuje sprawdzenie kompletne zawieszenia, czasami w cenie jest tez sprawnosc amorkow. I masz jak na dloni co robic trzeba. Zawsze to taniej niz wymianiac wszystko po kolei metoda prob i bledow :/
![Obrazek](http://www.smsnet.pl/~beny/auto/beny.jpg)
- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
ale jest to mocny, metaliczny dzwiek, czy raczej gluchy, stlumiony?
U mnie lekko jakby stuka przy kreceniu kierownica. Okazalo sie, ze na makpersonach jak sa te gumy, to przy skrecaniu tra o siebie i tak przeskakuja, co wydaje owy dzwiek. Niech ktos kreci Ci kierownica, a Ty przypatrz sie na gorna czesc przedniego amorka czy gladko sie slizga, czy przeskakuje stukajac.
U mnie lekko jakby stuka przy kreceniu kierownica. Okazalo sie, ze na makpersonach jak sa te gumy, to przy skrecaniu tra o siebie i tak przeskakuja, co wydaje owy dzwiek. Niech ktos kreci Ci kierownica, a Ty przypatrz sie na gorna czesc przedniego amorka czy gladko sie slizga, czy przeskakuje stukajac.
![Obrazek](http://www.smsnet.pl/~beny/auto/beny.jpg)
- Od: 14 wrz 2006, 08:34
- Posty: 37
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 626 GE Liftback 1840 '94
jest to raczej stłumiony (głychy) stuk. już zlokalizowałe, że to jest od amorka. koleś kręcił kierą w miejscu i przy podniesionej masce słychać go najlepiej w okolicy właśnie amortyzatora (kielich). tam jest chyba łożysko w gumie i to ono może stukać jak jest rozsypane.
- Od: 6 sie 2006, 09:01
- Posty: 35
- Skąd: Lubin
- Auto: 626- 2,0- 16V- 94r.SGI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6