Porażka z zawieszeniem gumy JC

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez es » 24 maja 2006, 09:22

Raczej przejrzyj dokladnie oferty na Allegro. Bardzo duzo aut idzie na rozbiorke. Kombinowanie ze srubami nie ma najmniejszego sensu. Musisz poszukac czegos w rodzaju ramy pomocniczej, do ktorej dokrecone jest zawieszenie, silnik i skrzynia, a calosc na 8 srob do nadwozia. Jest to element jak najbardziej wymienny. Dodam, ze nigdy nie slyszalem o wybiciu otworow w ramie. Podejrzewam, ze ktos cos rzezbil. Proponuje dokupic do kompletu rowniez oryginalne sruby z rozbiorki. Charakteryzuja sie one wlasciwa wytrzymaloscia, srednica oraz, co najwazniejsze, sa nagwintowane tylko na samym koncu, wiec zbedny gwint nie niszczy tulei i otworow w ramie. Przerabialem podobna historie w mojej pierwszej mazdzie. Jednak nie doszlo tam do rozkalibrowania otworow w ramie. Luzy pojawily sie wewnatrz tulei, gdy gwint sie zmiazdzyl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 20 cze 2008, 10:38

Witam, ja troszkę odbiegnę od tematu ale nie za daleko bo do 626 GF...co sądzicie o tulejach na wahacz przedni (motylek na 3 śruby) firmy Nipparts...?? Ktoś zakładał części tej firmy do zawieszenia??
Kosztują u mnie w sklepie 85 pln, a JC 65 pln, jednak są opinie o kiepskiej jakości tych z JC, pomimo, iż jak czytam na forum to właśnie te motylki z JC są polecane jako "mogą być"...
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6