Przegrzanie układu hamulcowego i słaba skuteczność – GD
1, 2
Adam czy cała felga jest ciepła po jeżdzie nawet jeśli ostro nie hamowałes ? Jesli tak to sprawdz czy pod alusami masz założone takie podkładki dystansowe z tworzywa ja miałem podobny problem przed zima zdjąłem alufelgi i założyłem stalówki i jak się przejechałem to prawa przednia i tylna felga była tak gorąca że nie mogłem się dotknąć alusy niebyły dedykowane madzi i wymagały własnie podkładek dystansowych ,dwie z nich przy zmianie kół zostały na piaście a ja tego niezauważyłem trochę trwało nim to odkryłem dośc że po zdjęciu jak ręką odjął nic się niegrzało wiosną jak zakładałem alusy założyłem też podkładki i jest ok.Może to to?
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Chyba nie o to chodzi....To inne zagadnienie....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Chyba nie o to chodzi....To inne zagadnienie....
Problem u niego wystąpił po zmianie opon i tak mi się skojarzyło, zresztą do tej pory nie wiem jak taka podkładka ma wpływ na grzanie się felg efekt był taki jakby klocki staneły
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
sprawa napewno nie dotyczy felg.
Gonzo ja nie chcę reklamowac tych klocków, opisuję tylko odczucia.
Dojezdże na nich i dokończe tamte ferrodo co je zdjąłem.
Cena jaką mi zaoferowałeś jest na poziomie tanich klocków z Carixu a klockji te hamują znacznie lepiej niż te od nich
Zmiana opon na szersze i wyższej klasy umożliwia mi bardziej ekstremalne uzywanie hamulców, czyli późniejsze hamowanie ze znacznie wyższych predkości. I to własnie wtedy pojawia się opisywane zjawisko.
Samochód nadal hamuje i daje się zatrzymać jednak na dłuższym odcinku i przy większym wysiłku prawej nogi.
Możemy zrobić w rykach test hamowania.
Mintex zimny i goracy
Ferrodo zimne i gorące
jakiś słupek hamujemy od niego ze 100km/h do zera
można samymi krokami policzyć
Może to tylko moje subiektywne odczucia, ale raczej nie
ps:jaka jest teraz cena oryginalnych klocków, kilka lat temu kupowałem w AZ po 250zł komplecik ale wtedy miałem 13" kormorany i byłem bardzo grzecznym chłopcem. Tamte klocki wystarczały mi wtedy na 30kkm. Obecnie klocki wystarczają mi od 8 do 12 tyś km
Gonzo ja nie chcę reklamowac tych klocków, opisuję tylko odczucia.
Dojezdże na nich i dokończe tamte ferrodo co je zdjąłem.
Cena jaką mi zaoferowałeś jest na poziomie tanich klocków z Carixu a klockji te hamują znacznie lepiej niż te od nich
Zmiana opon na szersze i wyższej klasy umożliwia mi bardziej ekstremalne uzywanie hamulców, czyli późniejsze hamowanie ze znacznie wyższych predkości. I to własnie wtedy pojawia się opisywane zjawisko.
Samochód nadal hamuje i daje się zatrzymać jednak na dłuższym odcinku i przy większym wysiłku prawej nogi.
Możemy zrobić w rykach test hamowania.
Mintex zimny i goracy
Ferrodo zimne i gorące
jakiś słupek hamujemy od niego ze 100km/h do zera
można samymi krokami policzyć
Może to tylko moje subiektywne odczucia, ale raczej nie
ps:jaka jest teraz cena oryginalnych klocków, kilka lat temu kupowałem w AZ po 250zł komplecik ale wtedy miałem 13" kormorany i byłem bardzo grzecznym chłopcem. Tamte klocki wystarczały mi wtedy na 30kkm. Obecnie klocki wystarczają mi od 8 do 12 tyś km
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6