Coś nie tak z maglownicą
Strona 1 z 1
Co może być przyczną różnicy w siły potrzebnej do obrotu kierownicą w lewo i prawo? W lewo koła skręcają się wiele lżej niż w prawo :/ Z tego co już słyszałem, to przyczyną może być albo skrzywiona listwa w maglownicy albo jakiś zawór sterujący pracą wspomagania. Czy macie może jeszcze jakieś pomysły. Co z tym fantem zrobić? Czy jeśli to zwór to czy można to regenerować czy się nie opłaca?
- Od: 10 lip 2004, 23:01
- Posty: 80
- Skąd: Otwock
- Auto: 626 GV FE '90
wymontuj maglownicę wyjmij zawór obrotowy na wejściu wałka kierownicy do przekładni sprawdź jego stan zwłaszcza uszczelnienia . uszkodzony może powodować takie objawy. Natomiast prościej jest kupić uzywana przekładnie. Regeneracja będzie kosztowna i zasadniczo w polsce są dwa warsztaty którym można coś takiego powierzyć jeden w Grójcu tylko przekładnie ZF drugi w Toruniu głównie TRW ale podejmują się wszystkich.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
mayer napisał(a):i zasadniczo w polsce są dwa warsztaty którym można coś takiego powierzyć
Ja z mojej strony dodam trzeci – w Sopocie – osobiście sprawdzony (i nie tylko przeze mnie – paru znajomych tez korzystało z usług). Koszt regeneracji maglownicy + sprawdzenie pompy wspomagania wraz z oczyszczeniem okrągły 1.000 zł – gwarancja pół roku. Robiona we wrzesniu ubiegleg roku – zadnych wycieków – wszystko OK. Niestety dość długi czas oczekiwania – około 1,5 tygodnia – tłumaczony brakiem uszczelki która przez ten czas dojeżdżała z Wawy.
Kupująć używkę niestety nie wiesz w jakim będzie stanie – koszt używki to około 350-500 zł...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Teoretycznie wszystkie czesci i uszczelnienia mozna dostac od IM – wystepuja w katalogu jako pojedyncze elementy. Niestety nie znam kosztow.
Osobnym problemem jest samo IM – ja nie dostalem u nich kapturkow na zarowki podswietlajace deske rozdzielcza, ani spinek tapicerki.
Osobnym problemem jest samo IM – ja nie dostalem u nich kapturkow na zarowki podswietlajace deske rozdzielcza, ani spinek tapicerki.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6