Coś nie tak z maglownicą

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez BigBlack » 18 mar 2005, 09:43

Co może być przyczną różnicy w siły potrzebnej do obrotu kierownicą w lewo i prawo? W lewo koła skręcają się wiele lżej niż w prawo :/ Z tego co już słyszałem, to przyczyną może być albo skrzywiona listwa w maglownicy albo jakiś zawór sterujący pracą wspomagania. Czy macie może jeszcze jakieś pomysły. Co z tym fantem zrobić? Czy jeśli to zwór to czy można to regenerować czy się nie opłaca?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez mayer » 18 mar 2005, 12:00

wymontuj maglownicę wyjmij zawór obrotowy na wejściu wałka kierownicy do przekładni sprawdź jego stan zwłaszcza uszczelnienia . uszkodzony może powodować takie objawy. Natomiast prościej jest kupić uzywana przekładnie. Regeneracja będzie kosztowna i zasadniczo w polsce są dwa warsztaty którym można coś takiego powierzyć jeden w Grójcu tylko przekładnie ZF drugi w Toruniu głównie TRW ale podejmują się wszystkich.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez BigBlack » 18 mar 2005, 12:29

mayer napisał(a):kupić uzywana przekładnie


Jaki może być tego koszt?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez mayer » 18 mar 2005, 12:30

ostatnio ceny uzywek powariowały kup Auto Giełde i podzwoń może ci sie udać za 200plnów
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Huano » 18 mar 2005, 17:54

mayer napisał(a):i zasadniczo w polsce są dwa warsztaty którym można coś takiego powierzyć


Ja z mojej strony dodam trzeci – w Sopocie – osobiście sprawdzony (i nie tylko przeze mnie – paru znajomych tez korzystało z usług). Koszt regeneracji maglownicy + sprawdzenie pompy wspomagania wraz z oczyszczeniem okrągły 1.000 zł – gwarancja pół roku. Robiona we wrzesniu ubiegleg roku – zadnych wycieków – wszystko OK. Niestety dość długi czas oczekiwania – około 1,5 tygodnia – tłumaczony brakiem uszczelki która przez ten czas dojeżdżała z Wawy.
Kupująć używkę niestety nie wiesz w jakim będzie stanie – koszt używki to około 350-500 zł...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Paweł » 18 mar 2005, 21:51

Teoretycznie wszystkie czesci i uszczelnienia mozna dostac od IM – wystepuja w katalogu jako pojedyncze elementy. Niestety nie znam kosztow.

Osobnym problemem jest samo IM – ja nie dostalem u nich kapturkow na zarowki podswietlajace deske rozdzielcza, ani spinek tapicerki.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/894)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6