Regulacja naciągu linki hamulca ręcznego
Strona 1 z 1
Musze naciagnac sobie linke recznego ... przewaznie robi sie to pod samochodem ale ostatnio jak mialem rozebrana tapiserke to przy recznym widzialem jakas srube i teraz nie wiem czy rozbierac tapicerke czy otwierac kanal ... a jestem zbyt leniwy zeby robic i to i to w razie jakby mi sie nie powiodlo jedno
wiec moje pytanie brzmi gdzie sie naciaga reczny 
- Od: 18 cze 2007, 12:05
- Posty: 12
- Skąd: Słupsk
- Auto: Mazda 626, GD, 2.0D, 89r
zaciagnij reczny odchyl gumowa oslone i i krec srubka 
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić ... ale palcem w nosie 
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić
ja tam jej nigdy nie ściągam
No to chyba ją Waluś przekręciłeś
tą blaszkę znaczy się
bo ona stanowi zabezpieczenie coby się ręczny nie luzował a nie dla... klucza
ale Waluś może wyznajesz filozofię "bez młota nie robota" i siła robi swoje
nie wiem, nie znam się...
żarcik, nie bierz tego do siebie 

Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
nie, po prostu to jest tak cienka blaszka że spokojnie nasadką obracasz czując ząbek po ząbku jak się obraca, potem podciągam blaszeczkę ciut wyżej co by nadal zabezpieczała jak trzeba
Wszystko jest po prostu do ominięcia
trzeba sobie ułatwiać czasem życie
:P
ja ją ściągam, tą blaszkę znaczy się
nie jest to czynność aż tak skomplikowana abym nie mógł jej wykonać


Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Wszystko pięknie ładnie tylko jak braknie gwintu przy nakrętce a ręczny dalej niezadowalający to wycieczka pod fure nie unikniona 
Dokładnie, właśnie tak miałem ostatnimi czasy, kupilem linki i....za długie
jak do cholery oni je robią że są za długie
kombinowanie coby je jakoś dopasować ale bez większego powodzenia ;/ ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzyma
pod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/


Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Skrzypek_na_dachu napisał(a):ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzymapod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/
Witam
Mam dokladnie to samo. A wiec jeszcze raz jesli mozna... Jezeli na dole pod plastikowymi kapturkami nie idzie obrocic sruby regulacyjnej to trzeba gdzies na gorze? Pytam, bo niedawno kupilem Mazde 626 z 1995r i hamulec nie hula zabardzo. Thx za info
pozdrawiam:)
- Od: 5 paź 2008, 11:07
- Posty: 34
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95
Tej blaszki nei trzeba sciagac, to raczej sprezynka tykajac ktora ma stabilizowac srube i pomagac w regulacji.
Co do recznego to rpzyczyna czesto jest w samoregulatorach, naciaganie linki nie zawsze daje dobre efekty
Co do recznego to rpzyczyna czesto jest w samoregulatorach, naciaganie linki nie zawsze daje dobre efekty
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6