Regulacja naciągu linki hamulca ręcznego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez BoBi1234 » 6 wrz 2008, 14:19

Musze naciagnac sobie linke recznego ... przewaznie robi sie to pod samochodem ale ostatnio jak mialem rozebrana tapiserke to przy recznym widzialem jakas srube i teraz nie wiem czy rozbierac tapicerke czy otwierac kanal ... a jestem zbyt leniwy zeby robic i to i to w razie jakby mi sie nie powiodlo jedno :) wiec moje pytanie brzmi gdzie sie naciaga reczny :)
Początkujący
 
Od: 18 cze 2007, 12:05
Posty: 12
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626, GD, 2.0D, 89r

Postprzez max » 6 wrz 2008, 15:43

zaciagnij reczny odchyl gumowa oslone i i krec srubka :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 21:56
Posty: 470
Skąd: wlodawa
Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 8 wrz 2008, 18:09

ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić ... ale palcem w nosie :P
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez Waluś » 8 wrz 2008, 23:17

ale najpierw ściągnij taką blaszkę z tej śrubki bo inaczej to se możesz kręcić

ja tam jej nigdy nie ściągam :P palcem co prawda nie pokręce, ale dla klucza nie stanowi ona zabezpieczenie :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 9 wrz 2008, 20:15

No to chyba ją Waluś przekręciłeś :P tą blaszkę znaczy się <lol> bo ona stanowi zabezpieczenie coby się ręczny nie luzował a nie dla... klucza :| ale Waluś może wyznajesz filozofię "bez młota nie robota" i siła robi swoje :D nie wiem, nie znam się... ;P żarcik, nie bierz tego do siebie ;)
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez Waluś » 10 wrz 2008, 19:30

nie, po prostu to jest tak cienka blaszka że spokojnie nasadką obracasz czując ząbek po ząbku jak się obraca, potem podciągam blaszeczkę ciut wyżej co by nadal zabezpieczała jak trzeba :P Wszystko jest po prostu do ominięcia :P trzeba sobie ułatwiać czasem życie :P:P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 10 wrz 2008, 21:35

ja ją ściągam, tą blaszkę znaczy się :D nie jest to czynność aż tak skomplikowana abym nie mógł jej wykonać hahaha :P
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez VeryCoolMan » 10 wrz 2008, 21:51

Wszystko pięknie ładnie tylko jak braknie gwintu przy nakrętce a ręczny dalej niezadowalający to wycieczka pod fure nie unikniona :P
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez Skrzypek_na_dachu » 11 wrz 2008, 13:32

Dokładnie, właśnie tak miałem ostatnimi czasy, kupilem linki i....za długie <killer> jak do cholery oni je robią że są za długie :| kombinowanie coby je jakoś dopasować ale bez większego powodzenia ;/ ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzyma <killer> pod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 11:45
Posty: 201
Skąd: Bilcza/Kielce
Auto: Ave t25

Postprzez Gregor_ » 5 paź 2008, 11:12

Skrzypek_na_dachu napisał(a):ręczny zaciągam na full a i tak ledwo trzyma <killer> pod górke auto raczej nie ustoi na samym ręcznym ;/


Witam

Mam dokladnie to samo. A wiec jeszcze raz jesli mozna... Jezeli na dole pod plastikowymi kapturkami nie idzie obrocic sruby regulacyjnej to trzeba gdzies na gorze? Pytam, bo niedawno kupilem Mazde 626 z 1995r i hamulec nie hula zabardzo. Thx za info

pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2008, 11:07
Posty: 34
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95

Postprzez Adam626GD » 7 paź 2008, 00:37

Tej blaszki nei trzeba sciagac, to raczej sprezynka tykajac ktora ma stabilizowac srube i pomagac w regulacji.
Co do recznego to rpzyczyna czesto jest w samoregulatorach, naciaganie linki nie zawsze daje dobre efekty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6