Uszkodzenie baku, wyciek, rdza – GD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Redoo » 9 maja 2007, 21:29

prosze i jak nowy ;) zrob to sam brawoWaluś
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Oficer Cochese » 10 maja 2007, 08:00

Dam Tobie znać na temat tego zbiornika w przyszłym tygodniu, znalazłem Mazde GT , koleś chce mi sprzedać zbiornik za 140 zł o ile oczywiście będzie dobry, ma go wyjąć w sobotę, umówiłem się z nim wstępnie więc wypada mi poczekać żeby nie robić z buzi d.... zawsze będziemy w kontakcie jeśli zajdzie potrzeba, pozdrawiam !
Oficer Cochese
 

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 10 maja 2007, 08:14

Nie wiem panie oficerze jak to jest w twoim modelu ale u mnie tez ciekl ...ale przy korku spustowym ... 20 zeta i zrobili w warsztacie ... a tez myslalem o naprawie w specjalnym serwisie badz wymienic.
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Hazu » 10 maja 2007, 22:42

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Redoo » 10 maja 2007, 23:04

to jak tam jest za 299 to ja załatwie za 250zł jak bedzie dostepny :D
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 20:12

zbiornik paliwa szczelny, pompa na stykaniu sie ze zbiornikiem zalepiłem uszczelka plynna, i dalej czuc benzyne w kabinie jak otworze szybe albo nadmoch ,
a jak beda szyby zamkniete to nie czuc nic, gdzie mam szukac przyczyn, postawilem samochod na noc na ulicy i nie było zadnej plamy,prosze o propozycje bo juz sie robi ciepło i nic, nawet tłumik wstawilem od audi 80 na 2 rury i wychodzi od zderzaka prawie 10 albo 1 cm i tez nic nie pomogło
Ostatnio edytowano 23 kwi 2008, 21:18 przez andrewx85, łącznie edytowano 2 razy
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Grzyby » 23 kwi 2008, 21:03

andrewx85 napisał(a):gdzie mam szukac przeczyn

pomiedzy zbiornikiem a wtryskami masz jeszcze przewody paliwowe – może to one?

Poza tym – nazwij inaczej temat to aktualna nazwa nic nie mówi o problemie
np na . Zapach paliwa w kabinie
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 21:22

Grzyby napisał(a):
andrewx85 napisał(a):gdzie mam szukac przeczyn

pomiedzy zbiornikiem a wtryskami masz jeszcze przewody paliwowe – może to one?

latwe jest dojscie od kanału?? bedzie trzeba rozkrecac ,
chodzi o to ile mam mniej wiecej przeznaczyc czasu czy wjezdzam na kanal i odrazu beda widoczne i 15 minut roboty i koniec,
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Boost » 23 kwi 2008, 21:44

Będą od razu widoczne :), a inną przyczyną może być odpowietrzenie zbiornika jest ono zespolone z rurą wlewową
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 21:49

Boost napisał(a): a inną przyczyną może być odpowietrzenie zbiornika jest ono zespolone z rurą wlewową

tzn ze rura odpowietrzajaca cos nie tak?. bo mi rdza ja zjadla i dalem wezyk?? moze przy wlewie ja zatkac, jutro postaram sie sprawdzic caly uklad na dole a co do rury wlewowej mozna wiecej?? jak to zrobic itd. a i na zbiorniku mam takie 2 szpikulce wystajace grubosci dlugopisa zwyklego sa zatkane do czego one słuza??
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Boost » 23 kwi 2008, 21:55

Ad wszystkich pytań nie wiem nie zagłębiałem się tak w temat po prostu tankuje max 30l i nic nie czuć :)
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 22:01

Boost napisał(a):Ad wszystkich pytań nie wiem nie zagłębiałem się tak w temat po prostu tankuje max 30l i nic nie czuć :)


a wiesz tego nie sprawdzałem, jak bedzie wiecej kasy to zatankuje do pełna i zobacze,

Czekam na inne propozycje
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Boost » 23 kwi 2008, 22:05

Nie chodziło o full tylko o 30l, GD ma zbiornik 60l :)
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 22:10

Boost napisał(a):Nie chodziło o full tylko o 30l, GD ma zbiornik 60l :)



wiem wiem ale i tak musze do full czesto jezdze:).
i co 100 km bede sprawdzał:)
a nie prawda mi wchodzi max i jeszcze jak sie podniesie lewe tylne kolo na klodzie to wejdzie
okolo 70 litrow ostatnio na oparach dojechalem i na maxa to bylo 67 hihi, jezeli ci sie konczy rezerwa to masz jeszcze w zapasie 10 litow, wiem bo spuscilem cale paliwo i troszke mnie zdziwiło :) , zauwaz ze wskazowka lezy grubo pod rezerwa i jak wlanczasz zapłan to podnosi sie :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Boost » 23 kwi 2008, 22:17

70 no niezły wyczyn :) 60 to dane fabryczne, a odnośnie wskazówki to u mnie nie opada po wyłączeniu :) A odnośnie problemu to koniecznie sprawdź te przewody bo może już nimi być krucho, nie az na tyle żeby kapało ale przesączać się może i... ubywa benzynki nie tam gdzie powinno, a tania nie jet :)
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez andrewx85 » 23 kwi 2008, 22:26

Boost napisał(a):70 no niezły wyczyn :) 60 to dane fabryczne, a odnośnie wskazówki to u mnie nie opada po wyłączeniu :) to masz prawie jak w ford:D



Boost napisał(a): a tania nie jet :)


to prawda cos okolo 250 zl, ale jak by ubywało to przy zalaniu az po szyjke benzyny to by ubywało a tu nic, ale w przyszłym tygodniu wjade na kanal i bde wlewał i ktos bedzie na dole i sie zobaczy wszystkie przewody nie ma innego wyjscia :)
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez andrewx85 » 7 lip 2008, 09:30

Witam.
Na pełnym baku było to samo bylo czuc opary przy otwarym szyberdachu i przy oknie, tez czuć. moze to byc wida sondy bo w ostatnim czasie ja wymieniłem? i kata tez nie mam wyciołem. moze byc ze przy kominie jest nie szczelne moze dziura jakas jest mała bo czasami mam wrazenie ze dziura jes pod wajcha zmiany biegow i czy opary moga sie dostac podczas jazdy do samochodu i jeszcze przy odpaleniu auta czuc benzyne i za chwile wraca do normy czyc tylko dym z rury. wszystko w srodku szczelne kupiłem nowe zaciski na filtr paliwa bo zmieniałem.
Pisac wszystko sprawdze po kolei
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 09:55
Posty: 376
Skąd: Olsztyn
Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)

Postprzez Ikis » 27 lip 2008, 08:24

... dziury w bocznych wnękach bagażnika? :)
:)
Początkujący
 
Od: 27 lip 2008, 08:18
Posty: 6
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 626 2.2 GD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6