Brak chłodniczki wspomagania kierownicy (626 GE FS)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez rudzik6 » 19 maja 2010, 13:43

Witam serdecznie, w mojej kolejnej mazdzie 626 GE FS 2.0 z 1997 roku sedan, wersja produkowana w USA ( z taką profilowaną maską) nie widzę chłodniczki płynu wspomagania kierownicy. Mój mechanik z ASO twierdzi, że fabrycznie w tej wersji nie było ?? A do tego zauważyłem, że wspomaganie mam słabe w porównaniu do mojej poprzedniej mazdy 626 (ciągle na chodzie, jedynie zjedzone progi) , szczególnie przy parkowaniu , gdy mam małe obroty silnika. Objaw jest taki, że kręcę w jedną stronę i jest stosunkowo lekko, następnie w drugą i zaczyna być ciężko, pomagam czasem drugą ręką...nie powinno tak być! Płyn jest w rejonie max. Ale zauważyłem, że wąż się poci trochę olejem...Dodatkowe pytanie, czy wąż powinien być ze specjalnej gumy, czy mogę wymienić na typowy od układów chłodniczych zbrojony? Jeszcze jedno pytanie, co to za kabelek odchodzi od pompy wspomagania, w poprzedniej nic takiego nie mam?

Pozdrawiam

Wiesiek
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 20:43
Posty: 71
Skąd: pod Olsztynem
Auto: mazda 626 2.0 GE Specjal 1997

Postprzez Grzyby » 19 maja 2010, 15:23

Czego brak ????
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Tomcio1972 » 19 maja 2010, 15:32

wąz do wspomagania napewno specjalny zbrojony mozna dorobić w dobrym warsztacie
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez holkris » 19 maja 2010, 17:48

Grzyby napisał(a):Czego brak ????

koledze pewnie o tą wygientą rurkę montowaną z przodu przed chłodnicą...
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2011, 15:30
Posty: 47
Skąd: Mszczonów/Mazowieckie
Auto: Srebrna Magda 626 Ge 2.0 16v z1996r.

Postprzez rudzik6 » 20 maja 2010, 08:36

Dokładnie, chodzi o ten kawałek rurki co sie zawija w okolicy przodu samochodu. Ten waż z kolei jest zamocowany na opaskach, więc nie wymaga dorabiania, pytanie tylko czy wymagana jest specjalna guma odporna na ten olej, czy wystarczy zwykły zbrojony waz gumowy?

Pozdrawiam

Wiesiek
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 20:43
Posty: 71
Skąd: pod Olsztynem
Auto: mazda 626 2.0 GE Specjal 1997

Postprzez Tomcio1972 » 20 maja 2010, 08:40

lepiej założyć olejodoporny zbrojony wąż
nawet jeżeli wystarczyłby zwykły to po co ryzykować ?
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez break3r » 20 maja 2010, 13:51

kabelek?? wspomaganie progresywne?? (od razu uprzedzam miałem coś takiego w GD więc tak mi się skojarzyło)
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2009, 18:33
Posty: 412
Skąd: Grudziądz
Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6