Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Napisane:
6 mar 2010, 13:53
przez robaga
witam
wczoraj podczas jazdy jak hamowałem mój pedał hamulca zrobił się sztywny ale auto hamuje
przez noc z pojemniczka ubyło około 0,5 do 1 cm płynu hamulcowego auto dalej ma taki sztywny pedał i hamuje co to może powodować lub co pada
Re: Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Napisane:
8 mar 2010, 22:34
przez wojtek79
Dolej płynu i odpowietzr układ ale najpierw sprawdz czy nie masz nigdzie wycieku. Ja miałem wyciek przy zbiorniczku sprawdz tez przy rozdzielaczu i przy zaciskach.
Re: Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Napisane:
9 mar 2010, 00:27
przez markmas
Krótko i na temat
Przy zapowietrzeniu miał byś pedał "masło". Sprawdź przewód podciśnieniowy dochodzący do serva. Guma jak parcieje to przepuszcza ciśnienie, pęcznieje itp. Twardy pedał jest oznaką braku wspomagania hamulców...
Pozdrawiam
Re: Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Napisane:
17 mar 2010, 08:57
przez PIETRO
twardy pedał w tym przypqadku wskazuje na zablokowanie któregoś tłoczków hamulcowych w zacisku hamulca albo i 2.
Po zimie nie jest to zaskoczenie.
Na poczatek sprawdź po jeździe która tarcza jest bardziej gorąca od innych, to wskazuje, ze tłoczek tego zacisku jest zablokowany.
W czasie jazdy możesz też wyczuć ściaganie na tą stronę po puszczeniu kierownicy, tłoczek sie nie cofa, ale to zależy jak mocno.
Dalej naprawa standard w takie sytuacji.
Powodzenia
Re: Za twardy sztywny pedał hamulca (626 GE)

Napisane:
18 mar 2010, 09:59
przez FUCKER
PIETRO napisał(a):twardy pedał w tym przypqadku wskazuje na zablokowanie któregoś tłoczków hamulcowych w zacisku hamulca albo i 2.
Po zimie nie jest to zaskoczenie.
Na poczatek sprawdź po jeździe która tarcza jest bardziej gorąca od innych, to wskazuje, ze tłoczek tego zacisku jest zablokowany.
W czasie jazdy możesz też wyczuć ściaganie na tą stronę po puszczeniu kierownicy, tłoczek sie nie cofa, ale to zależy jak mocno.
Dalej naprawa standard w takie sytuacji.
Powodzenia
Mam to samo zdanie. Zapieczony tłoczek / zablokowany zacisk