Problem z utrzymaniem autka na autostradzie
Strona 1 z 1
Witam. Mam problem z utrzymaniem autka na wprost przy 130 km/h na autostradzie. Trzymam kierownicę prosto a, ona mi "faluje" raz na lewo raz na prawo. nie wiem czym to może być spowodowane. Może ktoś spotkał się już z czymś takim? Dodam że mechanik stwierdził że mam słabe [jakie?] silenbloki [waaaczego?] przednich, oraz wytarty drążek stabilizacyjny. Czy to może być przyczyną takich zjawisk?
- Od: 12 mar 2008, 21:34
- Posty: 73
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 626 2.0 16v GE
Miałem problemy z telepaniem kierownicą w przedziale 110 – 140 km/h potem drgania ustawały, pojechałem na wyważanie kół okazało się że nie dość, że są źle wyważone to jeszcze nadają sie do wymiany.
Pomogło jak ręką odjął, sprawdz u dobrego wulkanizatora z dobrą maszyną
Pomogło jak ręką odjął, sprawdz u dobrego wulkanizatora z dobrą maszyną
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
Chodziło mi że autko faluje (pływa), natomiast kierownica nie drży, przy hamowaniu koła nie biją. Zbieżność jest oki. Felgi były sprawdzane a, opony wyważana.
- Od: 12 mar 2008, 21:34
- Posty: 73
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 626 2.0 16v GE
Prawie wszystko co chcielibyście wiedzieć o "ściąganiu" tudzież "pływaniu" auta, a boicie się zapytać "szukajki" –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=17729 
Pozdrawiam,
Darek
Darek
ja jak miałem Amortyzatory na wykończeniu to pływała jak łódź po oceanie
na Autostradzie to strach było jechać 120km/h bo przy pierwszym lepszym szybszym manewrowaniu kierownicą latała na boki!najbardziej dawały popalić tylne amortyzatory,to samo działo się na oblodzonej nawieszchni nie dało się jechać!sprawdź stan amortyzatorów!i dla własnego bezpieczeństwa wymień sobie simerbloki oraz drążek!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Ja stawiam na pęknięty stabilizator
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ja Ci radze jechac na stacje diagnostyczną dac te ok 30zł i sprawdzic wszystko po kolei- jesli bedzie wszystko super to zajmij sie oponami i felgami a jesli znajdzie sie usterka lub usterki to masz powód 
Pozdrawiam Michtal
- Od: 31 mar 2006, 18:25
- Posty: 24
- Skąd: Dąbrowa Tarnowska
- Auto: Mazda MX-6 92r. 2.0 16V FS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6