Strona 1 z 1

Przednie zawieszenie – po spotkaniu z krawężnikiem PLS HELP

PostNapisane: 11 lut 2005, 09:19
przez Gustaw
Niestety szczęście mi nie dopisało wczoraj wpadłem w poślizg i udeżyłem bokiem (prawy przód) w krawężnik :( .
Jak na razie wygięły się dwie felgi i coś jeszcze. Po wymianie kół na przedniej osi w dalszym ciągu podczas jazdy coś wibruje(prawy przód). Podnosiłem auto wszystko w zawieszeniu wygląda ok – zero luzu. Obracające się koło (na 4 biegu) w powietrzu bije lekko na boki jakby piasta była przekoszona.
Co mogło ulec uszkodzeniu? Czy może (oby) jest to deformacja tarczy(brak charakterystycznego bicia przy hamowaniu – tylko wibracje jak podczas jazdy)? Co powinienem zrobić w tej sytuacji, od czego zacząć?

PostNapisane: 11 lut 2005, 14:08
przez hazell
Gustaw napisał(a):jakby piasta była przekoszona.

Własnie to.
Gustaw napisał(a):Co powinienem zrobić w tej sytuacji

Wymienić.
Gustaw napisał(a):od czego zacząć

Od przeglądu u mechanika i szrotu/sklepu.
Pozdrawiam

PostNapisane: 13 lut 2005, 11:01
przez Redoo
moze opone szlak trafił zmieniałes same felgi czy razem z oponami a jeszcze warto wywarzyc koła a jak nie to moze ma luz na łozysku albo kturas gałka ale watpie!!

PostNapisane: 14 lut 2005, 09:00
przez Gustaw
Cd. Opona była trafiona, dwie felgi. W tej chwili na przedniej osi mam dwa dobre koła. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej – jest ok. Pomimo tego wszystkiego podczas jazdy słychać z okolic koła cykliczny dźwięk – podobny do niewyważonej opony. Co to może być. Dodam, że felga po podniesieniu auta do góry nie bije.

PostNapisane: 19 lut 2008, 12:26
przez radecki
Gustaw napisał(a):Cd. Opona była trafiona, dwie felgi. W tej chwili na przedniej osi mam dwa dobre koła. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej – jest ok. Pomimo tego wszystkiego podczas jazdy słychać z okolic koła cykliczny dźwięk – podobny do niewyważonej opony. Co to może być. Dodam, że felga po podniesieniu auta do góry nie bije.


wyważ tą oponę

PostNapisane: 19 lut 2008, 12:28
przez Grzyby
radecki, właśnie odpowiedziałeś na post który został napisany 3 lata temu <glupek2>
Po co?

PostNapisane: 29 lut 2008, 21:14
przez radecki
tutaj mam moze takie głupawe pytanko..... ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?

PostNapisane: 2 mar 2008, 09:03
przez Grzyby
radecki napisał(a):ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?

problem z określeniem modelu? Zapraszam na stronę klubową www.mazdaspeed.pl i zapoznanie się z oznaczeniami modeli.
W 1997 były produkowane 2 modele (końcówka) GE i (początek) GF

PostNapisane: 2 mar 2008, 18:08
przez radecki
Grzyby napisał(a):
radecki napisał(a):ILe jest wahaczy w tylnym zawieszeniuMazdy 626 z 1997 ?

problem z określeniem modelu? Zapraszam na stronę klubową www.mazdaspeed.pl i zapoznanie się z oznaczeniami modeli.
W 1997 były produkowane 2 modele (końcówka) GE i (początek) GF


nie chodzi o model a o tylne zawieszenie .. szykuje mi sie wymiana całego zawieszenia ( belki wahaczy etc) i tu mam kłopot czy w tylnym zawieszeniu po jednej stronie są dwa czy 3 wahacze ?Nie mam dostępu do kanału by sprawdzić to ani dostępu do książki budowy mazdy 626 z tego rocznika ...

PostNapisane: 2 mar 2008, 18:59
przez qbass
radecki napisał(a):nie chodzi o model a o tylne zawieszenie .. szykuje mi sie wymiana całego zawieszenia ( belki wahaczy etc) i tu mam kłopot czy w tylnym zawieszeniu po jednej stronie są dwa czy 3 wahacze ?Nie mam dostępu do kanału by sprawdzić to ani dostępu do książki budowy mazdy 626 z tego rocznika ...

Z '97 r. może być GE, a równie dobrze GF, więc jak ktoś może Ci podpowiedzieć po roczniku, nie znając modelu auta? :| Nawet książka Ci nie pomoże. Napisz o jaki model chodzi, w linku powyżej masz to opisane...