Luźny drążek od skrzyni biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez angelhod » 7 paź 2009, 08:35

hejka
mam dość spore luzy na tym drążku od skrzyni biegów co idzie od lewarka do skrzyni i mam strasznie luźny lewarek.... żonie przeszkadza ;)
i pytanie jest takie
co jest lepszym rozwiazaniem czy szukanie takowego na szrotach?
czy może nowe? (drogie to?)
czy jakas regeneracja
czy pasuje od wersji eurpejskiej?
a może nawet od xedosa pasuje?
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2009, 13:23
Posty: 31
Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój

Postprzez pawelMX6 » 7 paź 2009, 09:41

angelhod, tutaj zobacz: http://www.mx6.com/forums/fs-engine-mec ... hings.html

Po wymianie tulejek powinno od razu pomóc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez angelhod » 7 paź 2009, 16:49

dzięki wielkie u mnie właśnie dokładnie tak jest.....
ciekawi mnie tylko czy te tulejki będą się różnić do wersji cronos...
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2009, 13:23
Posty: 31
Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój

Postprzez flinio » 9 paź 2009, 00:05

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez Grzyby » 12 paź 2009, 08:51

angelhod napisał(a):ciekawi mnie tylko czy te tulejki będą się różnić do wersji cronos...

Będą – w Cronosie są teflonowe i w innym rozmiarze niż w europejskiej GE.
Tylko do ściągnięcia z USA – przerabiałem to w swoim Cronosie. Kilka lat temu taka pierdołka kosztowała mnie coś koło 70zł (sprowadzane przez AZ Auto). Wymiana z kanału to 10 minut roboty z przerwą na fajkę <lol>
Ale popytaj na forum – są osoby które ściągają (pomagają) w ściągnięciu części z USA.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17091 (111/179)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Hugo » 12 paź 2009, 18:50

Grzyby napisał(a):w Cronosie są teflonowe i w innym rozmiarze niż w europejskiej GE.
Tylko do ściągnięcia z USA – przerabiałem to w swoim Cronosie. Kilka lat temu taka pierdołka kosztowała mnie coś koło 70zł
Wymieniałem w swojej 626 Special (prawie jak Cronos, ale na rynek europejski) jakieś 0,5 roku temu. Teżmiałem duże luzy na lewarku. Zamawiałem przez najbardziej polecany na forum sklep internetowy, czyli www.carspeed.pl Obsługa rewelacja, ściągnęli towar z USA i w kilka dni miałem 4 szt. oryginalnych tulejek Mazda Geniune Parts w domu. Koszt z przesyłką to było ok. 87 zł.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6