Przekładnia kierownicza do wymiany – proszę o pomoc

Witam
Jakiś czas temu zacząłem słyszeć piszczenie przy skręcaniu – okazało się że nie ma oleju we wspomaganiu kierownicy
przyznaję się że nie zaglądałem
.
Olej uzupełniłem, za kilka dni znowu dolewałem, dzisiaj też dolałem czyli olej gdzieś ucieka.
Mechanik który wymieniał mi olej silnikowy w ten piątek na moją prośbę o sprawdzenie czy nie widać gdzieś wycieków stwierdził że przekładnia jest do wymiany
bo w gumowej osłonie zbiera się olej przekładniowy.
Domyślam się że przekładnia poszła przez moje niedopilnowanie oleju we wspomaganiu.
Czy przekładnie lepiej zregenerować czy kupić używaną?
Jakiś czas temu zacząłem słyszeć piszczenie przy skręcaniu – okazało się że nie ma oleju we wspomaganiu kierownicy
Olej uzupełniłem, za kilka dni znowu dolewałem, dzisiaj też dolałem czyli olej gdzieś ucieka.
Mechanik który wymieniał mi olej silnikowy w ten piątek na moją prośbę o sprawdzenie czy nie widać gdzieś wycieków stwierdził że przekładnia jest do wymiany
Domyślam się że przekładnia poszła przez moje niedopilnowanie oleju we wspomaganiu.
Czy przekładnie lepiej zregenerować czy kupić używaną?