Strona 1 z 1

Przekładnia kierownicza do wymiany – proszę o pomoc

PostNapisane: 31 sie 2009, 11:26
przez Zabiela
Witam

Jakiś czas temu zacząłem słyszeć piszczenie przy skręcaniu – okazało się że nie ma oleju we wspomaganiu kierownicy :( przyznaję się że nie zaglądałem :| .
Olej uzupełniłem, za kilka dni znowu dolewałem, dzisiaj też dolałem czyli olej gdzieś ucieka.

Mechanik który wymieniał mi olej silnikowy w ten piątek na moją prośbę o sprawdzenie czy nie widać gdzieś wycieków stwierdził że przekładnia jest do wymiany :( bo w gumowej osłonie zbiera się olej przekładniowy.

Domyślam się że przekładnia poszła przez moje niedopilnowanie oleju we wspomaganiu.

Czy przekładnie lepiej zregenerować czy kupić używaną?

PostNapisane: 24 paź 2009, 18:40
przez sebastian223
Lepiej regenerować w porządnej firmie. Koszt około 500-600 zł .

Widze ze jesteś z Łodzi :) Ja jakieś 4 lata temu regenerowałem maglownice Fiata Ducato na Kwiatowej i do tej pory nie mam z nią problemów.

Po za tym to uznany zakład z tego co się dowiedziałem w auto-klubie mazda na Szparagowej :)

PostNapisane: 24 paź 2009, 18:42
przez sebastian223

PostNapisane: 24 paź 2009, 21:01
przez Bruce
Zdecydowanie polecam regeneracje. Ja jestem po i sobie chwalę. Gwarancja na rok czasu.

PostNapisane: 25 paź 2009, 22:07
przez Pendziwiatr
A ja niepolecam regeneracji,pozatym że dzięki naszym mechanikom pozbyłem się dobrej przekładni i wzamian otrzymywałem za każdym razem do pupy maglownice po regeneracji,aż za czwartym razem pozostawili mnie z cieknącą,pukającą i przynajmniej oddali mi kase na końcu.Niepolecam regeneracji w firmie AUTO RAGE z pod Z.Góry.