Strona 1 z 2

Pompa wspomagania kierownicy 626 GE – pytania, problemy

PostNapisane: 1 lut 2005, 23:39
przez Wojtek MX-6
Właśnie zobaczyłem, że coś mi kapie spod samochodu, po wnikliwych oględzinach stwierdziłem, ze to z pompy wspomagania się sączy.
Pytanie brzmi: czy można to jakoś naprawić, czy występują jakieś zestawy naprawcze, czy muszę kupić nową pompę????

PostNapisane: 1 lut 2005, 23:47
przez Paweł
Pompa jest rozbieralna i mozna do niej w ASO dostac praktycznie kazda czesc oddzielnie. Trzeba jednak pamietac, ze jest kilka rodzajow pomp w GE i trzeba wiedziec, o ktora dokladnie chodzi.

Z drugiej strony moze sie okazac, ze z ekonomicznego punktu widzenia bardziej oplaci sie zakupic pompe szrotowa lub regenerowana. Jesli porownasz ceny, daj znac – informacja jest istotna.

Pozdrawiam.

PostNapisane: 2 lut 2005, 00:25
przez xXx
Mam taką pompe dla Ciebie, jak chcesz napisz na priv...

Pompa wspomagania – wymiana

PostNapisane: 29 mar 2006, 00:39
przez darusk
Czy do wymiany pompy potrzebny jest fachowiec(serwis) czy można zrobić to samemu. Jeśli to drugie to proszę o wskazówki.
Czy wszystkie pompy do GE są jednakowe czy to zależy od np. silnika?

PostNapisane: 29 mar 2006, 21:23
przez mayer
Człowieku przeciez wymiana pompy wspomagania to odkrecenie ośmiu srubek (łącznie z osłonką paska)......

PostNapisane: 29 mar 2006, 21:56
przez Waluś
Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu :P

PostNapisane: 29 mar 2006, 23:36
przez Jaksa
Waluś napisał(a):Pozostaje jeszcze kwestia odpowietrzenie układu
Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie )

PostNapisane: 30 mar 2006, 15:38
przez darusk
OK dzieki :)

PostNapisane: 30 mar 2006, 18:46
przez Waluś
Jaksa napisał(a):Zalewasz ,kręcisz kierą i po kłopocie ( na uruchomionym silniku oczywiscie

hihihih podszedłem was <lol> to miało być pytanie :P ale udzieliłeś interesującej odpowiedzi hehe
Jeszcze jak by mi ktoś powiedział jak zlać płyn z układu do zera :)

PostNapisane: 30 mar 2006, 21:52
przez Jaksa
Waluś napisał(a):jak zlać płyn z układu do zera
A po co ? tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokoj :P <lol>

PostNapisane: 31 mar 2006, 11:23
przez adam626
rozpinasz powrót przy maglownicy
i spłynie
a z maglownicy wypompujesz krecąc kierownicą
z pompy rozpinając wyjscie ciśnienia
wiadomo że coś tam zostanie
ale to już chyba nie ma znaczenia

PostNapisane: 31 mar 2006, 20:48
przez Waluś
Jaksa napisał(a):tego sie nie wymienia tylko uzupelnia – daj spokoj język

a ja wymienie hehe :P:P Zresztą wymieniłem już wszystko co jest mokre w samochodze hihi no benzyny nie wymieniłem, ale wyssam do czysta bo musze wkońcu wskaźnik ustawić :)
Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu <jelen> wyglądał jak ten od wspomagania i śmierdział podobni :|

PostNapisane: 31 mar 2006, 22:47
przez Jaksa
Waluś napisał(a):Zdaje się że w skrzyni miałem olej do automatu
I dobrze , zawsze mnie uczono ze we wszystkich GD powinno się zalewac skrzynie Dextronem , czy cos sie zmieniło?

PostNapisane: 1 kwi 2006, 14:32
przez Waluś
o żesz hihi no to zostawiam ten co jest :P 100 zł w kieszeni hehe ale mi humor poprawiłeś :)
A swoją drogą to madzia śmiga jak ta lala <jupi> Przeguby się zamkneły, podpora nie wali amorki nówki sztuka używki <lol> ale przynajmniej pracują nie to co moje poprzednie hehe Tydzień męki i jest pięknie. Jeszcze tylko geometria i wskakuje w letnie laki :)

A co do wspomagania. Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować :P Ale za to magiel coś strzela w pewnych położeniach. Trza zbierać kase <lol>

PostNapisane: 1 kwi 2006, 17:15
przez Jaksa
Waluś napisał(a):Widzisz Jarku zmieniłem płyn i odziwo zaczeło pracować
dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje – chyba ze miałes tam zupe ;) całe zycie się uczymy ( na swoich błędach ,szkoda ze na swoich <lol> )

PostNapisane: 1 kwi 2006, 17:26
przez Waluś
Jaksa napisał(a):szkoda ze na swoich

<lol> no niestety

PostNapisane: 2 kwi 2006, 12:17
przez darusk
Jaksa napisał(a):dobrze odpowietrzone, tak mi sie wydaje
czyli jak dobrze odpowietrzyć, wystarczy
Jaksa napisał(a):kręcisz kierą i po kłopocie


jeszcze jedno pytanie, przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?

PostNapisane: 2 kwi 2006, 13:04
przez Jaksa
przy pompie jest wyjście od jakiegoś czujnika(chyba), do czego powinno być to podłączone?
Poszukaj wolnego kabelka w tej okolicy , ten czujnik musi byc podłączony – ma zadanie podbijac wolne obroty przy kręceniu kierownicą.

PostNapisane: 2 kwi 2006, 15:48
przez adam626
W GD jest czujnik na maglownicy zamykający obwód podnoszenia obrotów przy skrajnym położeniu kierownicy.

PostNapisane: 15 kwi 2006, 16:12
przez Maverick
Widze ze temat sie troszku przebrazowil :)
Wiec moze mi tez cos poradzicie...
A mianowicie cos mi szwankuje pompa wspomagania... rolka na ktora jest zalozony pasek ma jakies bicie nie pracuje rowno tylko sie buja na boki... ale co gorsza autko mialo remont silniczka i chwile stalo jakies 2tyg. no i teraz zaczelo strasznie cos piszczec :( dzis tam zagladalem... wprawdzie swieta ale... :) i z tego co bylo w moim zasiegu i nie wygladalo na duzo roboty to pozulowalem pasek i wyjolem rolke napinajaca... przeczyscilem i nasmarowalem bo tak tez cos popiskiwala... po malutkiej regeneracji w reku juz nie piszczala ale zalozylem skrecilem wszystko i dalej to samo. Czyli raczej na pewno to pompa piszczy...
Poradzcie co to jest ()lozysko czy cos innego) i jak sie zabrac do wymontowania i wymiany, badz smaroania ale raczej wymiany. I czy mozna dostac samo lozysko czy szukac nowej pompy. No i czy ktos kto ma srednie pojecie i caly czas sie uczy poradzi sobie z tym.

A przy okazji to Wesolych Swiat Wam zycze :)