Strona 1 z 1
Jak podnieść zawieszenie w maździe 626?

Napisane:
6 cze 2009, 11:49
przez MARIUSZON
witam!
wszyscy chcą obniżać auta, a ja chciałbym moją mazdę podnieść, szkoda mi jej na polskich polnych drogach.
często zdarza mi się że jadąc po nie utwardzonej drodze trę podwoziem o piach, myślę tylko "oby kamienia nie było"
proszę o pomoc " jak bezpiecznie podnieść autko o kilka cm, (gdyby dalo rade 10cm bylo by super).

Napisane:
6 cze 2009, 13:32
przez bazyl wspaniały
Dystanse nad kielichami amorków, ale niewiele- max 10mm bo śruby są za krótkie. Druga rzecz to kiepskie sprężyny w tych autach, mi siedzi tył. Spróbować możesz wymienić na nowe i też by się pewnie poprawiło.

Napisane:
6 cze 2009, 19:20
przez Hazu
Wymień sprężyny na jakieś GPD z allegro, są tanie ale z reguły znacząco podwyższają auto.

Napisane:
6 cze 2009, 19:35
przez piwo
ja proponuje podnosnikiem.


Napisane:
6 cze 2009, 21:57
przez Speed
zaloz 16 i profil okolo 55-60 , podniesie sie cale autko
Re: jak podnieść mazdę 626

Napisane:
7 cze 2009, 00:28
przez Fiveopac
MARIUSZON napisał(a):witam!
wszyscy chcą obniżać auta, a ja chciałbym moją mazdę podnieść, szkoda mi jej na polskich polnych drogach.
często zdarza mi się że jadąc po nie utwardzonej drodze trę podwoziem o piach, myślę tylko "oby kamienia nie było"
proszę o pomoc " jak bezpiecznie podnieść autko o kilka cm, (gdyby dalo rade 10cm bylo by super).
To trafiles do zlego dzialu. Przenosze do 626.

Napisane:
7 cze 2009, 09:48
przez piwo
dokladnie najlatwiej zmienic profil opon na o 5 wiekszy i juz masz okolo cm w gore.jaki masz profil opon obecnie?
nie zmienię kół/opon

Napisane:
7 cze 2009, 22:08
przez MARIUSZON
dzięki za podpowiedzi, nie będę zmieniał kół/opon bo zmieniło by to znacząco parametry jazdy, droga hamowania, abs inaczej reaguje, licznik inaczej pokazuje, zmniejszyło by to również odstęp do błotnika.
czy do sprężyn musze zmienić również amory?

Napisane:
7 cze 2009, 22:14
przez Speed
powiem ze to co mowisz jest bez sensu po calej linii glownie droga hamowania


Napisane:
7 cze 2009, 22:22
przez MARIUSZON
takie informacje uzyskałem czytając różne i artykuły, jeżeli jest inaczej wyprowadź mnie proszę z błędu, jak na moje "większa średnica koła=większa siła oddziałująca na hamulce" wynika to z prostego prawa dźwigni, im dłuższy masz klucz tum mocniej możesz dokręcić śrubę.

Napisane:
8 cze 2009, 08:15
przez zibi626
Mariuszon ja niedawno obniżałem swoja 626 i zostały mi org sprężyny. Jak były założone to przy oponach o profilu 205/55/15" odległość między błotnikiem a górą opony była jakieś 10 cm co najmniej i nigdy nie tarłem o "śpiących policjantów" itp itd


Napisane:
8 cze 2009, 10:01
przez kierownik
koledze obcierał trochę tył w GE o większe wertepy i problem zniknął po założeniu nowych sprężyn (oczywiście tylnych)


Napisane:
8 cze 2009, 15:32
przez Speed
MARIUSZON napisał(a):takie informacje uzyskałem czytając różne i artykuły, jeżeli jest inaczej wyprowadź mnie proszę z błędu, jak na moje "większa średnica koła=większa siła oddziałująca na hamulce" wynika to z prostego prawa dźwigni, im dłuższy masz klucz tum mocniej możesz dokręcić śrubę.
spoko spoko , jedyna roznica moze byc np z 200km.h , ABS bedzie tak samo dzialal itd wyzsze sprezyny powoduja ze samochod bedzie bardziej podatny na przechyly i zmieni sie cala geometra pojazdu , w zaleznosci jak bardzo chcesz wysoko mozliwe ze w penym momecie niebedzies mogl ustawic katow i bedzie trzeba kupic specjalne przedłużki , latwiej i prosciej zmienic felgi a rozmiar 16 jest tylko o cal wiekszy