Strona 1 z 1

mocowanie półosi prawej

PostNapisane: 9 kwi 2009, 22:40
przez trewi
witam

jak naprawic mocowanie półosi prawej ktora oderwala sie od silnika (zerwane gwinty w bloku silnika)

PostNapisane: 10 kwi 2009, 13:35
przez ROMAN-R87
trzeba rozwiercic stare sruby i na nowo nagwintowac otwory w bloku silnika, ale te robote zlec profesjonaliscie,bo blok silnikow serii K jest wykonany ze stopow alu, ja tak mialem w KFie jak mi sie lapa boczna przy silniku urwala, u mnie nie obeszlo sie bez wyjecia motoru :(
pozdrawiam i zycze powodzenia i wesolych swiat ;)

PostNapisane: 10 kwi 2009, 20:00
przez rafal_ldz
a helicoil ??

PostNapisane: 10 kwi 2009, 21:26
przez ROMAN-R87
???

PostNapisane: 10 kwi 2009, 21:32
przez wiesiek5
rafal_ldz napisał(a):a helicoil ??

Ja zawsze na tym robie.
Wiesiek.

PostNapisane: 10 kwi 2009, 23:12
przez rafal_ldz
http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/si ... 4x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg

wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm


możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint

metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze :P

PostNapisane: 11 kwi 2009, 20:49
przez ROMAN-R87
bede wiedzia na przyszlosc ;)

PostNapisane: 3 paź 2009, 16:51
przez trewi
rafal_ldz napisał(a):http://www.fastenernetwork.co.uk/cms/site/images/530px-Helicoil_14x1_25.jpg
http://www.bombayharbor.com/tradeLeadIm ... nserts.jpg

wkręcasz w gwint specjalnym kluczem taką "sprężynkę"
http://www.bollhoff.pl/produkty.htm


możesz tulejować, rozwiercić otwór, wpasować tulejkę stalowa i ją nagwintować, tulejka może też być nagwintowana i wkręcona na lewy gwint

metod jest sporo, ale te "sprężynki" są najszybsze :P



a trzeba wyciagac silnik