Strona 1 z 1
SPRZĘGŁO łapie wysoko...

Napisane:
14 gru 2004, 03:20
przez ReServeD626
no zaczynam mieć kłopot ze sprzęgłem, coraz wyżej łapie
pewnie zaczyna się podpalać
może ktoś wie jakie tam jest sprzęgło? czy można coś wyregulować albo jakoś poprawić jego właściwości póki jeszcze całkiem nie padło...
no i druga kwestia (ała) – cena sprzęgła...
maździochy doradźcie cuś jeśli możecie
pozdrawiam
re626
P.S. A może jest jeszcze coś co można sprawdzić albo zmienić żeby to naprawić...?

Napisane:
14 gru 2004, 08:25
przez Huano
Pewnie masz hydrauliczne – jako pierwsza rzecz sprawdz poziom płynu (albo osobny zbiorniczek albo zbiorniczek od płynu hamulcowego). Jeśli mało – dolej i zobacz czy się poprawi... U mnie tak się działo jak autko zaczęło właśnie gubić płyn – pod koniec (czytaj – 2,3 dniach) ledwo łapało.... Jeśli płynu ubyło – poszukaj przyczyny (ewentualnego wycieku szukaj troszke po prawej, na wysokosci mniej wiecej akumulatora, tam jest wysprzeglik ktory lubi popuscic

– patrzac od przodu na autko)

Napisane:
14 gru 2004, 10:48
przez Konrad
Cześć,
Przy pedale sprzęgła jest śrubka do regulacji. Może coś się uda podkręcić.
Ja jakiś czas temu wymieniałem. Tarcza kosztowała chyba 350,– a łożysko ok. 100,– ale nie jestem pewien tych cen bo dobrze nie pamiętam. Za wymianę zapłaciłem 200,–

Napisane:
14 gru 2004, 11:13
przez Huano
Plus jeszcze pare stowek docisk – jak wymieniac to komplet. W sumei calosc powinna zmiescic sie w 1000 z robocizna...

Napisane:
14 gru 2004, 18:25
przez guinness77
Najpierw faktycznie sprawdź płyn, mi też kiedyś nie wiadomo jak wyciekło, i trafiło się tylko raz. Odkręć zbiorniczek i zobacz czy widać dno

jeśli tak, to dolej na max... i trzeba jeszcze odpowietrzyć układ


Napisane:
14 gru 2004, 21:31
przez Jaksa
Huano napisał(a):Plus jeszcze pare stowek docisk
Plus dwa uszczelniacze połosi ( ew. tylny uszczelniacz silnika ) Płyn tu nie ma nic do rzeczy w GE jest jeden zbiorniczek od płynu zasilający układ hamulcowy i sprzęgła no i jest kontrolka poziomu płynu.Wracając do regulacji mozesz sobie trochę odpuscic na pedale ( zrobic większy luz ) kluczyk płaski "12"

zawsze mozesz wpasc do warsztatu klubowego ( regulacja gratis )

Napisane:
15 gru 2004, 09:51
przez hazell
Czy wyjmując półoś ze skrzyni należy także wymienić uszczelniacz?

Napisane:
15 gru 2004, 22:59
przez JAREK
[quote="hazell"]Czy wyjmując półoś ze skrzyni należy także wymienić uszczelniacz?[/qu
Niekoniecznie ale jak chcesz żeby robota była zrobiona fachowo to powinieneś wymienić . Nigdy nie wiadomo w jakim stanie jest stary uszczelniacz .

Napisane:
17 gru 2004, 00:38
przez ReServeD626
dzięki za rady Panowie
w tej sprawie muszę podjechać do naszego Serwisu...
Jaksa jesteś codziennie w firmie?

Napisane:
17 gru 2004, 01:22
przez Jaksa
ReServeD626 napisał(a):Jaksa jesteś codziennie w firmie?
Raczej tak .... Pracuję w tę sobotę ( 8,30-13,00) więc mozesz podjechać.

Napisane:
17 gru 2004, 01:24
przez ReServeD626
dupa
w sobote mam szkołę. no chyba że się zerwę – jeszcze zobacze ale jak jestes czesto to mam nadzieje ze Cie trafie – pozdrawiam

Napisane:
7 wrz 2007, 23:28
przez yohnny1
wlasnie zamawiam sprrzeglo i caly kplet. za wszystko tzn tarcza, docisk i lozysko wyszlo mnie 480 zl. 250+ 150+80
ale wiem tylko za za lozysko 80 rezszta nie pamietamm co ijak. sklep auto.kram z wroclawia uk. krasinskiego

Napisane:
8 wrz 2007, 11:18
przez Grzyby
yohnny1 – mamy temat w eksploatacji gdzie możesz wpisać ceny części do swojego auta.
Nie śmieć na forum – ten temat dotyczy nawet innego modelu niż twój.

Napisane:
8 wrz 2007, 13:23
przez Redoo
yohnny1 a jakiej firmy?