Strona 1 z 1

SPRZĘGŁO łapie wysoko...

PostNapisane: 14 gru 2004, 03:20
przez ReServeD626
no zaczynam mieć kłopot ze sprzęgłem, coraz wyżej łapie :(
pewnie zaczyna się podpalać :|
może ktoś wie jakie tam jest sprzęgło? czy można coś wyregulować albo jakoś poprawić jego właściwości póki jeszcze całkiem nie padło...

no i druga kwestia (ała) – cena sprzęgła...

maździochy doradźcie cuś jeśli możecie

pozdrawiam
re626

P.S. A może jest jeszcze coś co można sprawdzić albo zmienić żeby to naprawić...?

PostNapisane: 14 gru 2004, 08:25
przez Huano
Pewnie masz hydrauliczne – jako pierwsza rzecz sprawdz poziom płynu (albo osobny zbiorniczek albo zbiorniczek od płynu hamulcowego). Jeśli mało – dolej i zobacz czy się poprawi... U mnie tak się działo jak autko zaczęło właśnie gubić płyn – pod koniec (czytaj – 2,3 dniach) ledwo łapało.... Jeśli płynu ubyło – poszukaj przyczyny (ewentualnego wycieku szukaj troszke po prawej, na wysokosci mniej wiecej akumulatora, tam jest wysprzeglik ktory lubi popuscic :) – patrzac od przodu na autko)

PostNapisane: 14 gru 2004, 10:48
przez Konrad
Cześć,

Przy pedale sprzęgła jest śrubka do regulacji. Może coś się uda podkręcić.
Ja jakiś czas temu wymieniałem. Tarcza kosztowała chyba 350,– a łożysko ok. 100,– ale nie jestem pewien tych cen bo dobrze nie pamiętam. Za wymianę zapłaciłem 200,–

PostNapisane: 14 gru 2004, 11:13
przez Huano
Plus jeszcze pare stowek docisk – jak wymieniac to komplet. W sumei calosc powinna zmiescic sie w 1000 z robocizna...

PostNapisane: 14 gru 2004, 18:25
przez guinness77
Najpierw faktycznie sprawdź płyn, mi też kiedyś nie wiadomo jak wyciekło, i trafiło się tylko raz. Odkręć zbiorniczek i zobacz czy widać dno <lol> jeśli tak, to dolej na max... i trzeba jeszcze odpowietrzyć układ ;)

PostNapisane: 14 gru 2004, 21:31
przez Jaksa
Huano napisał(a):Plus jeszcze pare stowek docisk
Plus dwa uszczelniacze połosi ( ew. tylny uszczelniacz silnika ) Płyn tu nie ma nic do rzeczy w GE jest jeden zbiorniczek od płynu zasilający układ hamulcowy i sprzęgła no i jest kontrolka poziomu płynu.Wracając do regulacji mozesz sobie trochę odpuscic na pedale ( zrobic większy luz ) kluczyk płaski "12" <lol> zawsze mozesz wpasc do warsztatu klubowego ( regulacja gratis )

PostNapisane: 15 gru 2004, 09:51
przez hazell
Czy wyjmując półoś ze skrzyni należy także wymienić uszczelniacz?

PostNapisane: 15 gru 2004, 22:59
przez JAREK
[quote="hazell"]Czy wyjmując półoś ze skrzyni należy także wymienić uszczelniacz?[/qu

Niekoniecznie ale jak chcesz żeby robota była zrobiona fachowo to powinieneś wymienić . Nigdy nie wiadomo w jakim stanie jest stary uszczelniacz .

PostNapisane: 17 gru 2004, 00:38
przez ReServeD626
dzięki za rady Panowie

w tej sprawie muszę podjechać do naszego Serwisu...
Jaksa jesteś codziennie w firmie?

PostNapisane: 17 gru 2004, 01:22
przez Jaksa
ReServeD626 napisał(a):Jaksa jesteś codziennie w firmie?
Raczej tak .... Pracuję w tę sobotę ( 8,30-13,00) więc mozesz podjechać.

PostNapisane: 17 gru 2004, 01:24
przez ReServeD626
dupa
w sobote mam szkołę. no chyba że się zerwę – jeszcze zobacze ale jak jestes czesto to mam nadzieje ze Cie trafie – pozdrawiam

PostNapisane: 7 wrz 2007, 23:28
przez yohnny1
wlasnie zamawiam sprrzeglo i caly kplet. za wszystko tzn tarcza, docisk i lozysko wyszlo mnie 480 zl. 250+ 150+80
ale wiem tylko za za lozysko 80 rezszta nie pamietamm co ijak. sklep auto.kram z wroclawia uk. krasinskiego

PostNapisane: 8 wrz 2007, 11:18
przez Grzyby
yohnny1 – mamy temat w eksploatacji gdzie możesz wpisać ceny części do swojego auta.
Nie śmieć na forum – ten temat dotyczy nawet innego modelu niż twój.

PostNapisane: 8 wrz 2007, 13:23
przez Redoo
yohnny1 a jakiej firmy?