Strona 1 z 1

Wymiana tylnych amortyzatorów

PostNapisane: 9 sty 2009, 22:30
przez Paweł27
Siemka. Może ten temat już był wczesniej, sorki i za mój polski. Mam problem: gdzie tu są sruby żeby odkręcić tylne amory w mx6? Aha pytanko co mają mx-6tki, czy wam też lecą sprężyny, bo cholerka już prawie kazdą stronę zmieniłem bo mi pękły spreżyny?

PostNapisane: 10 sty 2009, 00:40
przez qbass
Odkręcasz z górnymi mocowaniami (w bagażniku pod tapicerką), każdy amortyzator ma 4 śruby u góry i po 2 u dołu przy zwrotnicy. Uważaj na przewody od ABSu.


Pozwoliłem sobie poprawić trochę ortografię, mam nadzieję że się nie gniewasz, ale tak jest czutelniej ;)

PostNapisane: 10 sty 2009, 15:15
przez SHY
No nic wiecznego nie ma. Jak mi strzelila z przodu to wymienilem wszystkie. Co by nie bylo sprezyny caly czas utrzymuja samochod wiec pracuja od momentu kiedy samochod zostal wyprodukowany.

Pzdr

PostNapisane: 11 sty 2009, 10:24
przez pawelc
a u mnie ani jedna a autko z 92 roku,częste pękanie to raczej nie jest normą
PS sprężynki mam na tył ;)

PostNapisane: 11 sty 2009, 12:36
przez Hazu
Mnie przednie sprężyny dwukrotnie pękły.

PostNapisane: 11 sty 2009, 19:04
przez Loczek
qbass napisał(a):każdy amortyzator ma 4 śruby

[jakie?] kolumny maja po 3 sruby :P

PostNapisane: 11 sty 2009, 19:31
przez qbass
Loczek napisał(a):[jakie?] kolumny maja po 3 sruby

Prawda.
Jak edytowałem swojego posta zapomniałem o tym, bo pisałem o przodzie, a chodzi o tył. <prosze>

PostNapisane: 15 sty 2009, 11:30
przez Paweł27
dzienki chłopaki a dbass dlaczego mam sie gniewać zawsze sie ciesze ze ktoś mi pomoże a nie śmieje sie zemnie

pawelc napisał(a):a u mnie ani jedna a autko z 92 roku,częste pękanie to raczej nie jest normą
PS sprężynki mam na tył ;)


mam już ale bym coś inego poczebował jak halogen prawy i lustrko lewe podrzewane no i błotnik prawy naj lepiej lusterko i błotnik czerwone