Ustawiona geometria a problem ściągania auta

Wszystko w układzie kierowniczym zrobione jest zero luzów, opony nowe , cisnienie sprawdzalem 4 razy, hamulce zrobione przod i tyl , zibeznosc i konty kol (wszystkich 4) ustawione wczoraj --- tylko ze jak puszcze fajere to zaczyna
sciagac w prawo :{
Pan z okregowej stacji kontroli pojazdow po ustawieniu zbieznosci i kontów kół powiedzial ze samochod na 100% NIE byl bity bo wszystko jest idealnie i dodal ze moze to opony bo to czesto spotykany problem, quna ale nowe opony? maja tylko 2 tygodnie!
Aha fajera jest ciagle jakby leciutko w aucie na prawo skierowana, moze ten "super" pan z okregowej stacji kontroli nie potrafil jednak dobrze ustawic jej w pozycje 0
Zalacze tu wynik zbieznosci ponizej:
Moze ktos cos z tego rozumie

Pan z okregowej stacji kontroli pojazdow po ustawieniu zbieznosci i kontów kół powiedzial ze samochod na 100% NIE byl bity bo wszystko jest idealnie i dodal ze moze to opony bo to czesto spotykany problem, quna ale nowe opony? maja tylko 2 tygodnie!

Aha fajera jest ciagle jakby leciutko w aucie na prawo skierowana, moze ten "super" pan z okregowej stacji kontroli nie potrafil jednak dobrze ustawic jej w pozycje 0
Zalacze tu wynik zbieznosci ponizej:

Moze ktos cos z tego rozumie