Stukanie w zawieszeniu 626 GE
1, 2
coś w prawym przednim zawieszeniu przy kole straszliwie stuka na nierównościach. Szczególnie jak jadę pod górę albo mocniej zachamuję ze skręconymi kołami w prawo . Sądziłem że to jakaś z tuleji wachacza ale ani szarpaki ani łyżka nic nie wykazały wszystko sztywne . Co to gdzie szukać?
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
przegub mam nowy ma 2 mies. Co ciekawe jak na dworze jest sucho przez parę dni to trochę przestaje stukotać a jak popada to tragedia. Chyba postawię na tylną tuleję wachacza .......
Dlaczego w naszych kochanych madziach jak coś choćby delikatnie zacznie podupadać to słychać jak by się pół zawieszenia oderwało. przykładem może byc zużyta guma tylnego stabilizatora. Ale wracając do mojego problemu tak myślę że może pojeżdżę trochę pomęczę się i może wyjdzie samo co to jest , tylko żeby nie było to coś poważnego 
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
Skoro na nierównosciach to duze prawdopodobienstwo, ze bedzie to mocowanie amortyzatora
Przerabialem to w swojej Mazdzie
Sprawdz przejezdzajac przez przejazd kolejowy z wybojami itp, przegrody na uliczkach osiedlowych.
poszukaj tez tego problemu w wyszukiwarce, jest sporo na ten temat.
pozdrawiam

Przerabialem to w swojej Mazdzie
Sprawdz przejezdzajac przez przejazd kolejowy z wybojami itp, przegrody na uliczkach osiedlowych.
poszukaj tez tego problemu w wyszukiwarce, jest sporo na ten temat.
pozdrawiam
Wacław Szubert
- Od: 28 sie 2004, 12:33
- Posty: 163
- Skąd: Rzeszów
- Auto: AUDI A6 2.5 TDI QUATRO
Lacznik stabilizatora?
robaszki napisał(a):Dlaczego w naszych kochanych madziach jak coś choćby delikatnie zacznie podupadać to słychać jak by się pół zawieszenia oderwało. przykładem może byc zużyta guma tylnego stabilizatora.
W mojej GD dudni z tyłu na wszelkich płytach, o przejazdach tramwajowych nie wspomnę. Czasami mam wrażenie że jadę multicarem bez amorków

- Od: 27 lis 2004, 14:13
- Posty: 53
- Skąd: Tczew
- Auto: Xedos CA KF '95
Pomozcie
wymieniłem cale przednie zawieszenie i dalej cos łomocze z lewej strony samochodu. odgłos dochodzi jak by od koła lewego . pomocy bo juz nie mam sił
Ostatnio edytowano 5 mar 2010, 16:23 przez mlodypix626, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
nie nie wymieniałem . ale zdejmowalem gume i nie ma tam luzu. obawiam ze moze tobyc maglownica , co o tym myslicie
Czy w miejscu gdzie wchodzi drazek kierowniczy do maglownicy powinien byc mały luz?????
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
A mocowanie stabilizarota tez wymieniales? Tuleje wahaczy tez?? Czesto zdarza sie jak wybite sa mocowania stabilizarota ze stabilizator sie przesuwa. Mozesz zakladac nowe laczniki wymienic cale zawieszenie i nic to nie da. Zdejmij kolo zlap stabilizator w reke i sbrobuj go pociagnac do siebie i potem odepchnac. Nie powinien nawet drgnac. Jesli choc troche uda ci sie go ruszyc to jestes w domu:). Znam kilka przypadkow gdy przesunąl sie stabilizator w jedna badz w druga strone i poprostu pukal o wahacz mimo iz laczniki dobre.
- Od: 17 sty 2010, 17:17
- Posty: 72
- Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6
witam . wymienione zostaly wszystkie podzespoły zawieszenia lacznie z wachaczem łacznikami stabilizatorów gumami na stabilizatorze- drazku , koncowka drazka kierowniczego i drazek . juz nic wiecej tam nie ma . dziwi mnie tylko delikatny luz w miejscu gdzie jest laczenie drazka kierowniczego z maglownica czy zwrotnica
co wy nato
a ja mma zobaczyc ten luz na laczniku stabilizatora
czy na calym drazku stablizujacym
?
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
jest delikatny luz na laczeniu sie drazka kierowniczego z maglownica. czy to moze mieec jakis wplyw na to . i jak biore za kolo z lewej i prawej strony chcac je krecic na boki to ma gdzies delikatny luz . nie wiem od czego juz zaczynac
najbardziej slychac to na wjezdzaniu lub zjedzaniu z kraweznika gdzy jade bardzo powoli to jest duze uderzenie. albo jak jade po bruku to gdzies ten metal bardzo stuka. najbardziej slychac jak jade na luze gdy kolo nie ma ciagu i naporu . gdy jade na biegu tiej to slychaco wtedy mn
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
Koło dokręcone?mlodypix napisał(a): najbardziej slychac jak jade na luze gdy kolo nie ma ciagu i naporu .
Poza tym zawsze w układzie kierowniczym ze wspomaganiem będzie luz na maglownicy na wyłączonym silniku. Będą słyszalne stuki podczas krótkich ruchów kierownicą prawo-lewo, a tym samym podczas szarpania za drążek kierowniczy. Na odpalonym silniku już nie ma prawa stukać.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
mlodypix napisał(a):Pomozciewymieniłem cale przednie zawieszenie i dalej cos łomocze z lewej strony samochodu. odgłos dochodzi jak by od koła lewego . pomocy bo juz nie mam sił
Może błotnik ci stuka, popukaj w niego. Poza tym wszystkie śruby dokręć na wahaczu..
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
wszystko jest dokrecone tak jak trzeba i wiem napewno ze tak jest . to jest moja 4 mazda i wiem co mowie. stukanie dochodzi z okolic lewego koła i z biegiem czasu stukot sie zwieksza coraz bardziej. czy mozliwe jest wybicie laczenia draqzka kierowniczego z maglownica . tam jest delikatny luz na laczeniu ,, na tym jabłku''
a te lozysko na mcp to bede widzial czy jest zuzyte jak zdejme gume albo w jakis prosty sposob czy musze wyjmowac caly amor????????????? do tego jaqk biore za kolo na postoju i chce krecic w llewo i prawa to jeest gdzies ten luz i obawiam sie ze to chyba ten na drazku kierowniczym ale tam w jablku od strony maglownicy
a te lozysko na mcp to bede widzial czy jest zuzyte jak zdejme gume albo w jakis prosty sposob czy musze wyjmowac caly amor????????????? do tego jaqk biore za kolo na postoju i chce krecic w llewo i prawa to jeest gdzies ten luz i obawiam sie ze to chyba ten na drazku kierowniczym ale tam w jablku od strony maglownicy
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
drążek też jest wymienny ,ale piszesz że Ci łomocze co przy delikatnym luzie na tym drążku nie powinno mieć miejsca -jedź na stację diagnostyczną za 10 zł sprawdzą Ci na szarpakach i będziesz wiedział więcej
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Byłem na szarpakach i nic tam nie pokazuje . nie mam pojecia co to moze juz byc
- Od: 8 lis 2012, 17:36
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 GE
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6