Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
a no ok to jak tak to zamówię, dzięki
a mam jeszcze jedno pytanie bo mam właśnie zakupiony ten drugi zestaw w tym niebieskim pudełku i jak zakupię ten własnie zestaw drugi czy się części nie będą powtarzać w nim?
no i czy ten zestaw jest potrzebny co się o niego pytałem czy się obejdzie bez?
Pozdrawiam
a mam jeszcze jedno pytanie bo mam właśnie zakupiony ten drugi zestaw w tym niebieskim pudełku i jak zakupię ten własnie zestaw drugi czy się części nie będą powtarzać w nim?
no i czy ten zestaw jest potrzebny co się o niego pytałem czy się obejdzie bez?
Pozdrawiam
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
dobra jestem w trakcie regeneracji tylnego lewego zacisku i mam problem bo co jest ta śruba co wypycha tłoczek nie mogłem jej odkręcić a dokładniej nie miałem dobrego ampula 4 za mała a 5 za duża więc zmierzyłem suwmiarką to 4,5 więc chciałem kupić ale nigdzie nie dostałem więc kupiłem 5 i zeszlifowałem ale widać było że już coś było majstrowane przy tej śrubie i była lekko obrobiona więc chciałem odkręcić i obrobiła się raczej do końca czyli nie wykręcę jej więc chcę przyspawać śrubkę jakąś na tą śrubkę aby to wykręcić tylko pytanie czym zastąpię później tę śrubę z zacisku? czy jest taka możliwość czymś zastąpienia? proszę o szybką pomoc ponieważ samochód rozebrany i stoi na kanale pozdrawiam
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Imbulsy sa standardowe. Pamietaj jak juz zregenerujesz to musisz zalozyc kola i ta oto srobka wyregulowac tloczek tak zeby klocki tarly ale nie blokowaly obrotu kola
todi napisał(a):dobra jestem w trakcie regeneracji tylnego lewego zacisku i mam problem bo co jest ta śruba co wypycha tłoczek nie mogłem jej odkręcić a dokładniej nie miałem dobrego ampula 4 za mała a 5 za duża więc zmierzyłem suwmiarką to 4,5 więc chciałem kupić ale nigdzie nie dostałem więc kupiłem 5 i zeszlifowałem ale widać było że już coś było majstrowane przy tej śrubie i była lekko obrobiona więc chciałem odkręcić i obrobiła się raczej do końca czyli nie wykręcę jej więc chcę przyspawać śrubkę jakąś na tą śrubkę aby to wykręcić tylko pytanie czym zastąpię później tę śrubę z zacisku? czy jest taka możliwość czymś zastąpienia? proszę o szybką pomoc ponieważ samochód rozebrany i stoi na kanale pozdrawiam
tylko pamiętaj żeby kręcić w prawo... a po drugie jak odwrócisz zacisk to ona powinna sama wypaść...... bez żadnego kręcenia...... ona służy tylko do regulacji tłoczka....
ona jest obrobio a czyli sie nie ruszy nic ale tloczek udalo sie ojdcu w robocie wykrecic wiec tloczek wyszedl to wyjme reszte a sruba niech bedzie na swoim miejscu mam nadzieje ze jak wsadze tloczek to bedzie ok bo ta sruba sie nic nie ruszyla czyli wroci do tych ustawien starych tak mi sie wydaje
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Zalej czymś niech się bród rozpuści to ta śruba (w zasadzie to nie śruba) sama wypadnie.
A jak nie to jak wyciągniesz mechanizm pchający tłoczek (zabezpieczony segerem) to wypchniesz od środka.
Ta regulacja wygląda tak:
A jak nie to jak wyciągniesz mechanizm pchający tłoczek (zabezpieczony segerem) to wypchniesz od środka.
Ta regulacja wygląda tak:
ja wczoraj probowalem w xedosie wyregulowac tloczki bo reczny slabiej bral I powiem wam ze za cholere nie moglem obrocic ani w lewo ani w prawo tej glupiej srobki jak by sie zapiekla ;/ w mx-6 wczoraj tez robilem to praktycznie jak po masle:) i nie wiem co moze byc przyczyna tego zapieczenia ? pewnie trzeba bedzie rozebrac zacisk i jak wzyej opisane ja wyciagnac:)
panowie wyciągnąłem tłoczek oczyściłem i co? masakra wżery praktycznie do połowy tłoczka, zakładać go? znalazłem tłoczek za 30zł czyli z przesyłką by mnie wyniosło ok.50zł ale zanim bym go miał by to był piątek,poniedziałek i czy założyć ten tłoczek i max tydzień pojezdzić na nim można? bo w IC tłoczek ponad 80zł ze zniżką
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
ja mam jakies tloczki jak by cie to interesowalo i za 30 zl moge caly zacisk wyslac z tloczkiem uszkodzony odpowietrznik i nie do naprawy ale sprawny mechanicznie
http://www.youtube.com/watch?v=O8KmC4_fgpU
konstrukcja jest ta sama.
konstrukcja jest ta sama.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kamil Spider nic wiecej dodac nic ujac jak ktos tego nie zrozumie filmiku to lepiej niech sie nie zabiera za regeneracje
Tylko dodam ze warto kupic paste do tloczkow i smar miedziany
Tylko dodam ze warto kupic paste do tloczkow i smar miedziany
dzieki panowie, filmik bardzo przydatny mam zakupioną pastę ate do zacisków oraz smar miedziany ale z tego co czytałem pasta lepsza i tłoczki wszelakie posmaruję tą pastą dzięki i wiszę wam duuuże piwo!
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Smar miedziowy wg mnie nadaje się tylko do smarowania klocków hamulcowych i śrub od kół, a do reszty nie polecam...
Czasami nie smaruj tym tłoczka bo smar miedziowy z czasem zasycha i robi się z niego takie suche błoto. Najlepszy będzie smar do tłoczków, a w prowadnice i wszędzie gdzie można polecam najzwyklejszy zielony smar.
Czasami nie smaruj tym tłoczka bo smar miedziowy z czasem zasycha i robi się z niego takie suche błoto. Najlepszy będzie smar do tłoczków, a w prowadnice i wszędzie gdzie można polecam najzwyklejszy zielony smar.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Też nie do końca. Smar do tłoczków jest rozpuszczalny w płynie hamulcowym także nawet jak się go za dużo da to w niczym nie przeszkadza. Do prowadnic także się go stosuje.
Do klocków ja zawsze używam specjalnego smarowidła (też ATE, a dokładniej Plastitube)
Polecam lekturę http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/Dodatek25_WWW.pdf
Do klocków ja zawsze używam specjalnego smarowidła (też ATE, a dokładniej Plastitube)
Polecam lekturę http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/Dodatek25_WWW.pdf
na gwinty w sroby ^_^ tu sie zgodziszSiw-y napisał(a):mar miedzowy odradzam.
wszystko z umiarem paste przetrzec tloczek w prowadnice nawalic tyle ile trzeba smar na klocki i na gwinty . Wszystko dobrze druciakiem wyskrobac, gwinty i zacisk ! najwazniejsze odpowietrzniki kapturku i tam smaru nawrzucac zeby nie bylo problemu pozniej . dobrze dokrecic i czesto recznego uzywac by to pracowalo i cieszyc sie Japonska mysla techniczna tylnych zaciskow ze nie mamy bebnow
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6