Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Bartosz_ » 8 kwi 2013, 23:36

dyszel napisał(a):zwłaszcza gdy nie ma się nikogo do pomocy przy odpowietrzaniu
no do tej czynności to możesz wziąć chociażby żone.....
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez dyszel » 9 kwi 2013, 09:11

Jasne że tak, może być i teściowa, pod warunkiem że są w pobliżu – dlatego napisałem że jak nie ma się kogoś do pomocy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez mark.87 » 9 kwi 2013, 11:42

Koledzy a jak ma sie regeneracja przodnich zaciskow? jest podobnie czy łatwiej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez prezes83 » 9 kwi 2013, 11:43

20x łatwiej :)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez mark.87 » 9 kwi 2013, 11:51

Czyli bez fotorelacji dam rade zregenerowac zaciski od M6???tak myslalem ze latwiej bo odpada sprawa recznego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 9 kwi 2013, 12:39

Pewnie, że dasz radę. Tam praktycznie nic nie ma ;) Jeżeli tłoczek nie będzie chciał wyjść to najlepiej wypchnąć go sprężonym powietrzem, np dzięki pompce samochodowej (rowerową też da radę).
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 9 kwi 2013, 12:44

wole sie upewnic gdyby zaszla taka potrzeba, zaciski maja byc w bardzo dobrym stanie ale roznie to bywa wiec zestaw naprawczy mam w pogotowiu juz,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez opc12 » 15 kwi 2013, 19:05

Przód to bajka w porównaniu z tyłem..
Jak narazie rozwaliły mnie pierścienie segera.. chyba tylko japońce mieszczą tam swoje małe rączki i narzędzie..
Po drugie..chciałem wymienić odpowietrznik bo był obrobiony tam gdzie kluczem sie dokręca, złapałem szczypcami i końcówka mi w nich została.. i pech chciał, że podczas rozwiercania pękło mi wiertło.. treraz bdzie trzeba meczyć sie z rozwiercaniem i gwintowaniem.
i mam jeszcze jedno pytanie..po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2012, 16:59
Posty: 29
Skąd: Elgiszewo
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 144 KM

Postprzez prezes83 » 15 kwi 2013, 19:10

opc12 napisał(a):po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?

mogła Ci się uszczelka podwinąć i jest krzywo... zniszczy się momentalnie.
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez Bartosz_ » 19 kwi 2013, 23:01

opc12 napisał(a):Przód to bajka w porównaniu z tyłem..
Jak narazie rozwaliły mnie pierścienie segera.. chyba tylko japońce mieszczą tam swoje małe rączki i narzędzie..
Po drugie..chciałem wymienić odpowietrznik bo był obrobiony tam gdzie kluczem sie dokręca, złapałem szczypcami i końcówka mi w nich została.. i pech chciał, że podczas rozwiercania pękło mi wiertło.. treraz bdzie trzeba meczyć sie z rozwiercaniem i gwintowaniem.
i mam jeszcze jedno pytanie..po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?

dobre szczypce i bedzie po problemie :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez elbooro » 10 sie 2013, 20:40

Jakby ktoś potrzebował prawy zacisk to dajcie znać na gg 1773449 Mam taki zregenerowany zresztą dzięki tej fotorelacji :D Dam na niego gwarancje !!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez coral89 » 13 sie 2013, 17:38

Ma ktoś jakiś patent na wyjęcie pierścieni segera? męczę się od jakiegoś czasu z tym przez to stoje z pracą w miejscu.
coral89
 

Postprzez elbooro » 15 sie 2013, 20:50

Trzeba mieć specjalne szczypce proste do segerów bez tego raczej nie dasz rady.

np. takie http://www.ceneo.pl/9599895

chociaż te są dość drogie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez kamilspider » 26 sie 2013, 15:34

Mi się udało wyjąć te segery małymi śrubokręcikami, ale dłubałem się ze 45 min z dwoma, więc najlepiej mieć jakieś szczypce, albo nerwy ze stali :]
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez iwon44 » 26 sie 2013, 15:37

Mi się udało wyjąć te segery małymi śrubokręcikami, ale dłubałem się ze 45 min z dwoma, więc najlepiej mieć jakieś szczypce, albo nerwy ze stali :]


Faktycznie, bez specjalnych długich i wąskich szczypiec praktycznie jest to niemożliwe. Ja doginałem, odginałem i szlifowałem szczypce żeby się tam zmieściły.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 19:21
Posty: 294 (3/4)
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 3 BK Z6 05r Active

Postprzez Bartosz_ » 4 wrz 2013, 12:12

ja za swoje zapłaciłem 55zł i wyjęcie zajęło mi jakieś 5sekund :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Manieq1 » 23 lis 2013, 23:53

Czy można gdzieś dokupić ten element bo chyba mi go wcięło i nie można ustawić ręcznego?
Załączniki
6261288453c9ef40med1.JPG
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2009, 22:22
Posty: 16
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v 94 r.

Postprzez prezes83 » 24 lis 2013, 02:28

Z tego co się orientuję to tylko używka zostaje.
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez kamilspider » 24 lis 2013, 17:08

Jakby co to ja mam tylne zaciski na handel na części, ale mogę sprzedać od razu całość części bez korpusu bo ciężkie no chyba, że potrzebujesz. Hm... przecież możesz to zrobić z jakiegoś gwoździa, oszlifować i będzie jak ori :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Bounty » 24 lis 2013, 18:16

Po zimie bd regenerował zaciski i malował to na pewno się przyda :)
Super opis :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6