no do tej czynności to możesz wziąć chociażby żone.....dyszel napisał(a):zwłaszcza gdy nie ma się nikogo do pomocy przy odpowietrzaniu
Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
Pewnie, że dasz radę. Tam praktycznie nic nie ma Jeżeli tłoczek nie będzie chciał wyjść to najlepiej wypchnąć go sprężonym powietrzem, np dzięki pompce samochodowej (rowerową też da radę).
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
wole sie upewnic gdyby zaszla taka potrzeba, zaciski maja byc w bardzo dobrym stanie ale roznie to bywa wiec zestaw naprawczy mam w pogotowiu juz,
Przód to bajka w porównaniu z tyłem..
Jak narazie rozwaliły mnie pierścienie segera.. chyba tylko japońce mieszczą tam swoje małe rączki i narzędzie..
Po drugie..chciałem wymienić odpowietrznik bo był obrobiony tam gdzie kluczem sie dokręca, złapałem szczypcami i końcówka mi w nich została.. i pech chciał, że podczas rozwiercania pękło mi wiertło.. treraz bdzie trzeba meczyć sie z rozwiercaniem i gwintowaniem.
i mam jeszcze jedno pytanie..po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?
Jak narazie rozwaliły mnie pierścienie segera.. chyba tylko japońce mieszczą tam swoje małe rączki i narzędzie..
Po drugie..chciałem wymienić odpowietrznik bo był obrobiony tam gdzie kluczem sie dokręca, złapałem szczypcami i końcówka mi w nich została.. i pech chciał, że podczas rozwiercania pękło mi wiertło.. treraz bdzie trzeba meczyć sie z rozwiercaniem i gwintowaniem.
i mam jeszcze jedno pytanie..po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?
- Od: 23 paź 2012, 16:59
- Posty: 29
- Skąd: Elgiszewo
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 144 KM
opc12 napisał(a):po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?
mogła Ci się uszczelka podwinąć i jest krzywo... zniszczy się momentalnie.
opc12 napisał(a):Przód to bajka w porównaniu z tyłem..
Jak narazie rozwaliły mnie pierścienie segera.. chyba tylko japońce mieszczą tam swoje małe rączki i narzędzie..
Po drugie..chciałem wymienić odpowietrznik bo był obrobiony tam gdzie kluczem sie dokręca, złapałem szczypcami i końcówka mi w nich została.. i pech chciał, że podczas rozwiercania pękło mi wiertło.. treraz bdzie trzeba meczyć sie z rozwiercaniem i gwintowaniem.
i mam jeszcze jedno pytanie..po złozeniu przednich zacisków na nowych uszczelkach jeszcze troche sie zacinaja..tzn, raz chodzi ładnie a raz stanie jak zapieczony..moze być od tego ze jakoś zle sie ułozy w zacisku??;?
dobre szczypce i bedzie po problemie
Ma ktoś jakiś patent na wyjęcie pierścieni segera? męczę się od jakiegoś czasu z tym przez to stoje z pracą w miejscu.
-
coral89
Trzeba mieć specjalne szczypce proste do segerów bez tego raczej nie dasz rady.
np. takie http://www.ceneo.pl/9599895
chociaż te są dość drogie
np. takie http://www.ceneo.pl/9599895
chociaż te są dość drogie
- Od: 31 maja 2009, 22:47
- Posty: 12
- Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
- Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r
Mi się udało wyjąć te segery małymi śrubokręcikami, ale dłubałem się ze 45 min z dwoma, więc najlepiej mieć jakieś szczypce, albo nerwy ze stali
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Mi się udało wyjąć te segery małymi śrubokręcikami, ale dłubałem się ze 45 min z dwoma, więc najlepiej mieć jakieś szczypce, albo nerwy ze stali
Faktycznie, bez specjalnych długich i wąskich szczypiec praktycznie jest to niemożliwe. Ja doginałem, odginałem i szlifowałem szczypce żeby się tam zmieściły.
Jakby co to ja mam tylne zaciski na handel na części, ale mogę sprzedać od razu całość części bez korpusu bo ciężkie no chyba, że potrzebujesz. Hm... przecież możesz to zrobić z jakiegoś gwoździa, oszlifować i będzie jak ori
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Po zimie bd regenerował zaciski i malował to na pewno się przyda
Super opis
Super opis
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6