To najwyżej włożę 2 popsute i też będzie równo
Czy ktoś dokładnie wie jak działa ten samoregulator?
Po długiej walce z tylnymi zaciskiami / hamulcem ręcznym i tak nie jest kosa i nie blokuje kół na asfalcie ;(
Samoregulator działa tak, że jak złapiemy kombinerkami tulejkę z gwintem w środku tłoczka to tłoczek możemy obracać swobodnie tylko w 1 stronę, a w drugą się blokuje.
Na działanie hamulca ręcznego mają wpływ:
-gumki w zaciskach,
-samoregulatory w tłoczkach,
-sprężyny odbijające (u mnie 1 była rozciapana),
-stan linek hamulcowych
-i ogólny stan zacisku tzn luzy na prowadnicach, korozja.
Do regeneracji zacisków nie używajcie smaru miedziowego, tylko specjalnego do tłoczków hamulcowych (na tłoczki), a tam gdzie smar nie ma kontaktu z płynem hamulcowych spokojnie można dać zwyczajny zielony smar. Gumki można delikatnie posmarować wazeliną bezkwasową.
Niby żadnej ameryki nie odkryłem
, ale warto te wszystkie punkty prześledzić przy zabawie z tylnymi hamulcami.