Stuki maglownicy po regeneracji – co zrobić?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez arabek » 14 cze 2008, 12:21

Witam, tydzień temu odebrałem madzie z warsztatu gdzie zregenerowali mi magiel,(wymieniali łożyska, uszczelniacze i tulejki jakieś) wszystko było cacy do póki nie zrobiłem 300 kilometrów po naszych pięknych polskich drogach :) i tu znowu jakieś stuki sie pojawiły jak ruszam kierownicą lewo, prawo <jelen> stuki odczuwalne w podłodze, dodam, że zawieszenie robiłem jakiś miesiąc temu. moje pytanie czy podczas regeneracji 'fachowcy' coś zje%$#^ czy to normalne objawy?
Ostatnio edytowano 16 cze 2008, 13:37 przez arabek, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez nemi » 14 cze 2008, 12:24

A może to łożyska na mcpersonach?
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Bartek. » 14 cze 2008, 12:26

Trudno powiedzieć. W sumie podczas regeneracji powinni też szlifować (i ewentualnie pokryć chromem technicznym) listwę i współpracujące z nią koło zębate. Po prostu jedź do nich i krótko "panie jechałem z rodziną z kościoła i się zepsuło..." skoro wzieli kase za robote to niech będzie zrobiona do końca.
Chill out...
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez arabek » 14 cze 2008, 12:40

nemi napisał(a):A może to łożyska na mcpersonach?
a stuki z łożyska odczuwalne były by w podłodze? czuć je tak jakby pod gazem.

nemi napisał(a):"panie jechałem z rodziną z kościoła i się zepsuło..."
hahaha
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Hugo » 14 cze 2008, 13:55

arabek napisał(a):a stuki z łożyska odczuwalne były by w podłodze? czuć je tak jakby pod gazem.
Ja na 99% mam problem z tymi łożyskami i stuki czuję wszędzie. Na kierownicy, pod nogami... Oczywiście tylko jak kręcę kierownicą.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez nemi » 14 cze 2008, 17:45

arabek napisał(a):a stuki z łożyska odczuwalne były by w podłodze? czuć je tak jakby pod gazem.

Tak sądzę – zależy jak bardzo są zużyte. Spróbuj posłuchać na postoju – niech ktoś pokręci kierownicą i sprawdzisz czy słychać coś w okolicy kielichów amortyzatorów.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez arabek » 14 cze 2008, 19:40

Sprawdziłem i nic nie słychać w okolicy łożysk, stuki dochodzą (tak mi sie wydaje) jak kolumna kierownicza dochodzi do magla, trudno wyczuć.
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Pendziwiatr » 14 cze 2008, 20:49

A skąd masz tą przekładnie?Znasz jej pochodzenie?Ja wallczyłem dość długo z firmą auto rage z kozochowa aż udało mi się odzyskać kase i jeżdże z jakimiś tam pukami nienaprawionej przez nich przekładni.Niepolcam od nich tego typu części.
Może trafiłeś na którąś z mych źle zregenerowanych ;) Ile płaciłeś tak zapytam z ciekawości?Mi uciekło 600 zł przy oddaniu mojej starej (wiele lepszej jak po ich regeneracji-ale taraz już tylko gdybanie pozostało). i cztery razy na zbieżność której nawet podczas reklamacji niechcieli pokryć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 20:41
Posty: 49
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V

Postprzez arabek » 14 cze 2008, 21:54

nie kupowałem zregenerowali mi moją, trzy dni walczyli i na początku było dobrze. wykosztowałem sie 800 zł ale wymieniałem tez tulejki wahaczy z tyłu chyba 700 zł sam magiel. Nie mogę powiedzieć dali mi rok gwarancji na piśmie.
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez PARTYBOY » 15 cze 2008, 14:12

U mnie od czasu do czasu też słychać stuki podczas kręcenia kierakiem. Zdaje się, że mamy tę samą lub prawie tę samą maglownicę. Fachman w warsztacie powiedział mi, że to normalka w naszych autach. Usłyszałem od niego, że regeneracja to nieopłacalna sprawa. On też ma Mazdę 626 w FS'ie i ma podobne objawy. Powiedział, że wkrótce po regeneracji wyjdą niechciane efekty i jedynie wymiana na nową przekładnię dałaby trwały efekt ale za duże pieniądze niestety, więc zostawiłem tak jak jest. Czasem kierownica wyda jakiś stuk przy kręceniu ale nie przeszkadza to w żaden sposób w jeździe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez tomekrvf » 15 cze 2008, 17:55

PARTYBOY napisał(a):U mnie od czasu do czasu też słychać stuki podczas kręcenia kierakiem

Wystarczy wymienić łożyska na kolumnach McPhersona. Koszt orginalnych jest bardzo niski.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez arabek » 15 cze 2008, 18:19

pojadę do tego warsztatu zobaczymy co powiedzą, łożyska sprawdzane to nie to
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Hugo » 15 cze 2008, 19:07

tomekrvf ile kosztują oryginały?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez zibi626 » 15 cze 2008, 22:18

Ja kupilem orygilany w ASO Mazdy za 56 pln sztuka :) ale jeszcze nie zamontowalem,jak zamontuje to dam znac czy stuki u mnie ustaly – oby ustaly !! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez brii » 16 cze 2008, 08:36

arabek – była już jedna prośba o poprawienie tematu – zastosuj się proszę.
Uzupełnij profil o miejscowość.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Hugo » 16 cze 2008, 08:38

zibi626 czekam z niecierpliwością, tymbardziej, że za tydzień chcę kupić sprężyny obniżające i oczywiście ich wymianę chciałbym połączyć z ewentualną wymianą tych górnych mocowań.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez PARTYBOY » 16 cze 2008, 15:31

tomekrvf napisał(a):Wystarczy wymienić łożyska na kolumnach McPhersona

przecież napisałem, że to przekładnia, a one nowe kosztują w tysiącach niestety :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez arabek » 17 cze 2008, 14:20

byłem w warsztacie gdzie regenerowali mi magiel i okazało sie, że zapomnieli wymienić końcówkę drążka z prawej strony hahaha jak by tego było mało po wymianie okazało sie, ze z lewej strony nie ustawili mi jakiegoś kąta. śmiech na sali. Dzięki wszystkim za podpowiedzi, problem rozwiązany <jupi>
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Redoo » 16 mar 2009, 22:58

panowie ja mam taki problem zmieniłem przekładnie kier.wszystko jest ok nic nie stuka tyko jak kręcę kołami (na postoju)to słychać takie tyrkanie i nie wiem co to jest przed wymianą nie miałem czegoś takiego.Mam wybity jeden drążek pionowy stabilizatora ale to chyba nie ma wpływu na przekładnie.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Hugo » 16 mar 2009, 23:46

Redoo na forum od 2004 r. i nie wie co to "tyrkanie" podczas kręcenia kierownicą w Maździe :| ;)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6