
Stuki maglownicy po regeneracji – co zrobić?
1, 2
Witam, tydzień temu odebrałem madzie z warsztatu gdzie zregenerowali mi magiel,(wymieniali łożyska, uszczelniacze i tulejki jakieś) wszystko było cacy do póki nie zrobiłem 300 kilometrów po naszych pięknych polskich drogach
i tu znowu jakieś stuki sie pojawiły jak ruszam kierownicą lewo, prawo
stuki odczuwalne w podłodze, dodam, że zawieszenie robiłem jakiś miesiąc temu. moje pytanie czy podczas regeneracji 'fachowcy' coś zje%$#^ czy to normalne objawy?

Ostatnio edytowano 16 cze 2008, 13:37 przez arabek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 20 kwi 2008, 12:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
Trudno powiedzieć. W sumie podczas regeneracji powinni też szlifować (i ewentualnie pokryć chromem technicznym) listwę i współpracujące z nią koło zębate. Po prostu jedź do nich i krótko "panie jechałem z rodziną z kościoła i się zepsuło..." skoro wzieli kase za robote to niech będzie zrobiona do końca.
Chill out...
- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
Ja na 99% mam problem z tymi łożyskami i stuki czuję wszędzie. Na kierownicy, pod nogami... Oczywiście tylko jak kręcę kierownicą.arabek napisał(a):a stuki z łożyska odczuwalne były by w podłodze? czuć je tak jakby pod gazem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
arabek napisał(a):a stuki z łożyska odczuwalne były by w podłodze? czuć je tak jakby pod gazem.
Tak sądzę – zależy jak bardzo są zużyte. Spróbuj posłuchać na postoju – niech ktoś pokręci kierownicą i sprawdzisz czy słychać coś w okolicy kielichów amortyzatorów.
A skąd masz tą przekładnie?Znasz jej pochodzenie?Ja wallczyłem dość długo z firmą auto rage z kozochowa aż udało mi się odzyskać kase i jeżdże z jakimiś tam pukami nienaprawionej przez nich przekładni.Niepolcam od nich tego typu części.
Może trafiłeś na którąś z mych źle zregenerowanych
Ile płaciłeś tak zapytam z ciekawości?Mi uciekło 600 zł przy oddaniu mojej starej (wiele lepszej jak po ich regeneracji-ale taraz już tylko gdybanie pozostało). i cztery razy na zbieżność której nawet podczas reklamacji niechcieli pokryć.
Może trafiłeś na którąś z mych źle zregenerowanych
- Od: 19 lis 2007, 20:41
- Posty: 49
- Skąd: Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V
nie kupowałem zregenerowali mi moją, trzy dni walczyli i na początku było dobrze. wykosztowałem sie 800 zł ale wymieniałem tez tulejki wahaczy z tyłu chyba 700 zł sam magiel. Nie mogę powiedzieć dali mi rok gwarancji na piśmie.
- Od: 20 kwi 2008, 12:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
U mnie od czasu do czasu też słychać stuki podczas kręcenia kierakiem. Zdaje się, że mamy tę samą lub prawie tę samą maglownicę. Fachman w warsztacie powiedział mi, że to normalka w naszych autach. Usłyszałem od niego, że regeneracja to nieopłacalna sprawa. On też ma Mazdę 626 w FS'ie i ma podobne objawy. Powiedział, że wkrótce po regeneracji wyjdą niechciane efekty i jedynie wymiana na nową przekładnię dałaby trwały efekt ale za duże pieniądze niestety, więc zostawiłem tak jak jest. Czasem kierownica wyda jakiś stuk przy kręceniu ale nie przeszkadza to w żaden sposób w jeździe.
PARTYBOY napisał(a):U mnie od czasu do czasu też słychać stuki podczas kręcenia kierakiem
Wystarczy wymienić łożyska na kolumnach McPhersona. Koszt orginalnych jest bardzo niski.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf ile kosztują oryginały?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Ja kupilem orygilany w ASO Mazdy za 56 pln sztuka
ale jeszcze nie zamontowalem,jak zamontuje to dam znac czy stuki u mnie ustaly – oby ustaly


- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
arabek – była już jedna prośba o poprawienie tematu – zastosuj się proszę.
Uzupełnij profil o miejscowość.
Uzupełnij profil o miejscowość.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
zibi626 czekam z niecierpliwością, tymbardziej, że za tydzień chcę kupić sprężyny obniżające i oczywiście ich wymianę chciałbym połączyć z ewentualną wymianą tych górnych mocowań.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
tomekrvf napisał(a):Wystarczy wymienić łożyska na kolumnach McPhersona
przecież napisałem, że to przekładnia, a one nowe kosztują w tysiącach niestety :/
byłem w warsztacie gdzie regenerowali mi magiel i okazało sie, że zapomnieli wymienić końcówkę drążka z prawej strony
jak by tego było mało po wymianie okazało sie, ze z lewej strony nie ustawili mi jakiegoś kąta. śmiech na sali. Dzięki wszystkim za podpowiedzi, problem rozwiązany 


- Od: 20 kwi 2008, 12:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
panowie ja mam taki problem zmieniłem przekładnie kier.wszystko jest ok nic nie stuka tyko jak kręcę kołami (na postoju)to słychać takie tyrkanie i nie wiem co to jest przed wymianą nie miałem czegoś takiego.Mam wybity jeden drążek pionowy stabilizatora ale to chyba nie ma wpływu na przekładnie.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Redoo na forum od 2004 r. i nie wie co to "tyrkanie" podczas kręcenia kierownicą w Maździe

Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6