Śruba wahacza dolnego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Rekin » 15 kwi 2008, 19:53

Bardzo proszę o pomoc , otóż dziś wymieniałem w warsztacie tuleje wahaczy i okazało się że z lewej strony ktoś coś już kombinował i dał inną śrubę mocowania wahacza dolnego jest za długa nie ori jak się domyślam i mechanik który to wymieniał powiedział by zakupił poprawną bo na dłuższą metę to nie zad egzaminu no i ma racię gdyż po 50 km już zaczeły się dziwne odgłosy i tu apel gdzie mam szukać tej śruby może używkę tylko aby jej szukakć muszę wiedzieć jaką dokładnie bo tylko wiem tyle "Śruba wahacza dolnego z nakrętką " ..Ps. no i też wspominał że są przy niej jakieś gumy ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Jaksa » 15 kwi 2008, 22:31

Pod tym adresem dostaniesz www.maag.home.pl dzwoniąc dobrze wytłumacz o ktora dokładnie chodzi , wahacz ma dwie sruby z nakretkami (reszta wkrecana jest od dolu do góry )
Pierwsza mocuje wahacz przez tuleje do belki , druga mocuje sworzen do zwrotnicy wiec ktora?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Rekin » 15 kwi 2008, 23:39

Wielkie dzięki za odp. nie ma jak fachowiec ps. jutro najpierw zadzwonie do warsztatu gdzie to robiłem i dokładnie wypytam ale na 99% będzie ta 1. czyli mocująca wahacz przez tuleje do belki .. ale wolę się upewnić a póżniej już dzwonię do maag jak poleciłeś i zobaczę czy coś poradzą .. Jestem dobrej myśli :) ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez pawelc » 16 kwi 2008, 06:57

jak nie dostaniesz to pisz do mnie znajdą się wszystkie śruby jakie chcesz :),musiałbyś tylko dobrze je z wymiarować mam dwa kartony po rozbiórce dwóch mx-ów a i w tej chwili stoi jeszcze jeden na części ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Rekin » 16 kwi 2008, 10:49

A więc tak już wiem która to na 100% , jest to śruba 12-stka mocująca wahacz przez tuleje do belki wraz z nakrętką i takową potrzebuje @pawelec :) proszę na PW i dzieki za odp ..

A może zna ktoś dokładne wymiary długość skok gwintu itp to poprostu dokupię w sklepie żelaznym
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez es » 18 kwi 2008, 13:12

Rekin napisał(a):A może zna ktoś dokładne wymiary długość skok gwintu itp to poprostu dokupię w sklepie żelaznym


Zamailuj do AZ Auto. Moze taka sruba nie zabija cena. Dokupienie jej w sklepie zelaznym moze oznaczac problemy. Po pierwsze wytrzymalosc. Po drugie, i najwazniejsze, dlugosc czesci gwintowanej i niegwintowanej. Cwiczylem ten temat w mojej pierwszej 626. Ktos zalozyl sruby na wymiar z gwintem na calej dlugosci. Dopuki nie kupilem ori nie moglem pozbyc sie stukow i luzow wynikajacych ze zbijania sie gwintu w samej tulei, jak i na przejsciu przez nadwozie. Nie pomagalo dokrecanie na chama, bo sruba plynela.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Rekin » 18 kwi 2008, 18:17

Nowa kosztuje z nakrętką 70 zł :) ;P , ale masz rację ori to ori , czekam właśnie na śrubę od koleszki ponoć ma zobaczymy jak nie to kupie nową .. pozdrawiam ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6