Regulacja, naprawa maglownicy, stuki w zawieszeniu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez czarek12311 » 15 cze 2014, 11:12

Witam mam taki problem i podejzewam wlasnie maglownice otoz na postoju gdy krece kierownica w prawo w lewo to slychac stukanie, staralem sie zlokalizowac skad te stukanie dochodzi i chyba wlasnie z maglownicy, podczas skrecania cos skrzypi oraz potrafi tak jakby przestawic kolo prawe szczegolnie na piasku ( lewego kola nie przestawia) i czasem mam wrazenie jak jade prosto ze kierownica raz jest ustawiona prosto a raz lekko w prawo ( pomijam fakt ze mam do zrobienia zbierznosc ) i tu moje pytanie czy to napewno maglownica jest do wymiany? Pomijam usterke lozyska amortyzatora, sworzen, lacznikow itp poniewaz ostatnio te rzeczy wymienilem.
Podejzewam tez drazek kierowniczy lub koncowke poniewaz kiedys mialem taka sytuacje ze podczas ruszania przy skreconych kolach wypadl mi sworzen z gniazda i kolo wywalilo na zewnatrz (trzymalo sie tylko na amorku i drazku kierowniczym, poloske z przegubu wewnetrznego wyrwalo) :( wiec sworzen wymienilem, lozysko tez bo po tej akcji zaczelo stukac. Przez jakis czas bylo wszystko ok dopiero teraz zaczely sie takie objawy. I teraz 2 pytania czy te objawy sa objawami uszkodzenia maglownicy i czy przegub wewnetrzny tez mogl sie uszkodzic?

Z gory wielkie dzieki za pomoc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2013, 11:28
Posty: 31
Skąd: Mława
Auto: Mazda 323f 95r 1.5 16v

Postprzez Kety » 14 lip 2014, 08:46

Moglby ktos wyslac manuala regulacji maglownicy? Kety@op.pl
U mnie wystepuja stuki i luz na lewym kole. Zamierzam zabrac sie za drazki i maglownice na urlopie
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez zadra » 1 sie 2014, 14:42

to jak to własciwie jest z tą maglownicą?
można ją troszkę podregulować, czy nie da się tego zrobić?
Jak to wykonać bez demontażu listwy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (34/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Kety » 1 sie 2014, 21:58

Moglby ktoś kto otrzymał wcześniej tego manuala wrzucić go na serwer lub mi go podesłać? Forumowicze powinni sobie pomagać :)
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez Kety » 22 gru 2014, 22:32

Drążki i koncówki drążków zmienione. Przestało stukać. Ory drążki wytrzymały 290tys


Sent from my iPhone using Tapatalk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 10:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez pawelmazda626 » 11 lut 2015, 15:53

Witam. Chcę się zabrać za podkręcenie śruby w maglownicy. Czy da się to zrobić na samochodzie? Nie moge zlokalizowac, która to śruba... Trzeba odkręcać wsporniki?
pawelmazda626
 

Postprzez fred59 » 15 kwi 2018, 20:12

przeczytalem cale forum sprawdzilem cale zawieszenie jest w porzadku mechanik mowi ze to maglownica zbieralem sie rok do naprawy tej maglownicy ,przypadkiem posmarowalem regulacje kierownicy w pionie gora dół wszystkie stuki ustaly .
Początkujący
 
Od: 22 lis 2012, 20:33
Posty: 2
Auto: Mazda 6 2.0 disel 170KM moment obrotowy 400

Postprzez DaveV6 » 19 lut 2019, 15:04

Czy ktos ma jeszcze ten TSB? Jestli tak to prosze o podesłanie na db0511@gmail.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 00:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez pipstacz » 16 wrz 2019, 22:07

tomekrvf napisał(a):Terkotanie podczas kręcenia kierownicą pochodzi z łożysk mocowania McPhersona.

Przekładnie kierowniczą można regulować. Nawet mazda wypuściła biuletyn techniczny dot regulacji tzn. pierwotny sposób był zły. Dla zainteresowanych mogę wysłać TSB na maila – w sobotę najwcześniej

Ile stron ma ten biuletyn techniczny? Nie może ktoś zrobić "print screena" i wstawić? Albo załączyć plik? Przecież da się tu dodawać załączniki.

Albo może ktoś napisze czym różni się procedura od tej opisanej w normalnej serwisówce?
W normalnej od 626 GF jest: dokręcić 9,8Nm, poluzować, dokręcić ponownie 4,5-5,3Nm i poluzować o 45 stopni. Coś się zmieniło?
Parę słów pisania, ale każdy woli pierdzielić się z jakimś przesyłaniem załączników... :/
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2013, 20:03
Posty: 80 (22/3)
Skąd: LPU
Auto: 626 GF, 1.8 (FP), 1997
626 GE, 2.0 (FS), 1993
Merc W201 190D, 1989
Ave T22 1.8 (7AFE), 1998

Postprzez dawcio96 » 16 sty 2023, 15:03

Witam czy ma ktoś tego manuala? Jak tak proszę o wysłanie na meila d.duczmal@wp.pl
Początkujący
 
Od: 22 lip 2020, 21:56
Posty: 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6