Prawidłowa praca i regulacja tylnego zacisku
I jak poszło?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Nie wyszło. Znaczy nic nie robiłem, za gorąco było
Jak zawalczę to dam info.
Jak zawalczę to dam info.
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Może się komuś przyda takie info:
Rozebrałem tylny zacisk (x2). Wyjąłem tłok. Nie udało mi się wyciągnąć reszty bebechów bo nie miałem takiego długiego toola do segera (głęboko siedzi).
Cały zacisk oczyściłem druciakiem w wiertarce. Przeczyściłem wd40 z zewnątrz, bo zacierało się ramię ręcznego. Przemyłem benzyną ekstrakcyjną, nasmarowałem zmarem w sprayu (żeby spenetrował cały element wewnątrz zacisku, oczywiście od zewnątrz). Zardzewiałą kryzę gumowego fartucha wyczyściłem grzybkiem drucianym w wiertarce.
Tłoczek był zardzewiały więc go potraktowałem szlifierką kątową z papierem 160. Tak zamo wyczyściłem zardzewiałe prowadnice (zmniejszenie minimalne średnicy nie wpływa negatywnie na pracę). Doszlifowałem ręcznie papierem 180.
Po nasmarowaniu i złożeniu działa już ponad rok bez zarzutu.
Polecam wymianę wszystkich gumek, bo stare są porozciągane i ciężko je wpasować na miejsce. Nie żałować smaru do prowadnic to nie skorodują tak szybko.
Rozebrałem tylny zacisk (x2). Wyjąłem tłok. Nie udało mi się wyciągnąć reszty bebechów bo nie miałem takiego długiego toola do segera (głęboko siedzi).
Cały zacisk oczyściłem druciakiem w wiertarce. Przeczyściłem wd40 z zewnątrz, bo zacierało się ramię ręcznego. Przemyłem benzyną ekstrakcyjną, nasmarowałem zmarem w sprayu (żeby spenetrował cały element wewnątrz zacisku, oczywiście od zewnątrz). Zardzewiałą kryzę gumowego fartucha wyczyściłem grzybkiem drucianym w wiertarce.
Tłoczek był zardzewiały więc go potraktowałem szlifierką kątową z papierem 160. Tak zamo wyczyściłem zardzewiałe prowadnice (zmniejszenie minimalne średnicy nie wpływa negatywnie na pracę). Doszlifowałem ręcznie papierem 180.
Po nasmarowaniu i złożeniu działa już ponad rok bez zarzutu.
Polecam wymianę wszystkich gumek, bo stare są porozciągane i ciężko je wpasować na miejsce. Nie żałować smaru do prowadnic to nie skorodują tak szybko.
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Witam, jak w maździe mx 6 93r wyregulować ręczny. co go wyreguluje na zaciskach dokręcając ta śrubę na imbusa to po jakimś czasie około 2 tygodni ręczny popuszcza az go wogulę nie ma i znowu muszę regulować od nowa. Zaciski wymieniłem na regenerowane bo stare były zatarte imam taki problem
- Od: 11 sty 2008, 00:25
- Posty: 22
- Auto: MX-6 2,5 V6 ; 323P BA 1997
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6