Felgi aluminiowe 15' od MX-6 (Oryginał) do 626 GF
Strona 1 z 1
Cześć
Proszę was o poradę.
Zapragnąłem doposażyć moją 626 GF-kę w alufelgi 15"
dedykowane do niej są:
6x15 (6,0JJx15) 5x114,3x67 (67mm otwór centrujący); ET fabryczne 50.
Kupiłem oryginalne felgi 15'od MX-6. ET chyba 35 (nie mam felg w domu- dane z forum ).
I tu moje pytanie czy ktoś ma założone felgi o takim ET do GF ?
Czy to będzie funkcjonować? (O czym zapewniał mnie sprzedający ).
Dziękuję za odzew
[/img]
Proszę was o poradę.
Zapragnąłem doposażyć moją 626 GF-kę w alufelgi 15"
dedykowane do niej są:
6x15 (6,0JJx15) 5x114,3x67 (67mm otwór centrujący); ET fabryczne 50.
Kupiłem oryginalne felgi 15'od MX-6. ET chyba 35 (nie mam felg w domu- dane z forum ).
I tu moje pytanie czy ktoś ma założone felgi o takim ET do GF ?
Czy to będzie funkcjonować? (O czym zapewniał mnie sprzedający ).
Dziękuję za odzew
[/img]
Ostatnio edytowano 14 mar 2007, 20:31 przez Maciek 626, łącznie edytowano 1 raz
Almera 1.4 S 1996/ 626 2.0 1997
- Od: 26 gru 2006, 19:52
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 5D
Fele od MX-6 Alusy są szersze 6,5 cali (w GF były 6 cali)
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
jesli kupujesz fejgi z ET mniejszym od dedykowanego do modelu to samochod pojedzie (kola beda bardziej wystawaly) tylko kwestia jak to bedzie wygladalo jesli dobrze licze, to skoro felga jest szersza o 0.5 cala (1.25 cm) a ET jest mniejsze o 15 mm (1.5 cm) to felga bedzie wysunieta na zewnatrz auta w stosunku do standartu o 2.125 cm
1/2 * 1.25 + 1.5 = 2.125
1/2 * 1.25 + 1.5 = 2.125
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Dzięki za radę Talpert,
Jednak super by było jakby któryś z forumowiczów napisał kto ma w GF ET 35 .
Może ktoś ma?
Jaką średnicę ma otwór centrujacy w MX-6 ?
Dzięki!!!
EDIT:
HEJ znalazłem Info na temat
323,MX3, MX5 100X4 54,1 nakrętki 12X1,5 2 18
626 92>, MX6, XEDOS 6/9, MPV 114,3X5 67,1 nakrętki 12X1,5
EDIT:
Jeżeli ma ktoś 626 GF na alufelgach z ET=30 to by mi duzo wyjaśniło jakby dał znać!! W katalogach firm widziałem takie opcje
http://www.mplusm.pl/promocje.php?p=16
ale czy ktoś tak jeżdzi
Jednak super by było jakby któryś z forumowiczów napisał kto ma w GF ET 35 .
Może ktoś ma?
Jaką średnicę ma otwór centrujacy w MX-6 ?
Dzięki!!!
EDIT:
HEJ znalazłem Info na temat
323,MX3, MX5 100X4 54,1 nakrętki 12X1,5 2 18
626 92>, MX6, XEDOS 6/9, MPV 114,3X5 67,1 nakrętki 12X1,5
EDIT:
Jeżeli ma ktoś 626 GF na alufelgach z ET=30 to by mi duzo wyjaśniło jakby dał znać!! W katalogach firm widziałem takie opcje
http://www.mplusm.pl/promocje.php?p=16
ale czy ktoś tak jeżdzi
Almera 1.4 S 1996/ 626 2.0 1997
- Od: 26 gru 2006, 19:52
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 5D
Potrzebuję szybkiej pomocy,
a mianowicie czy nakretki do kół do stalówek mogą być te same do przykrecenia aluminiowych fabrycznych felg ?
a mianowicie czy nakretki do kół do stalówek mogą być te same do przykrecenia aluminiowych fabrycznych felg ?
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Sputnik1 napisał(a):Potrzebuję szybkiej pomocy,
a mianowicie czy nakretki do kół do stalówek mogą być te same do przykrecenia aluminiowych fabrycznych felg ?
Te ori od alu są chromowane i mają stożek. Myślę, że ET 30 będzie spoko dla szerokości 6,5 ale jak będzie 8 to już chyba max, żeby nie wystawało poza auto.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
OK, chodziło mi tylko o nakrętki bo niechcialem nowego watka tworzyć.Dzięki
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Mogą być (gwint ten sam) ale są pewne ograniczenia, np. gdy stosujesz dwa komplety felg. Do aluminiowych mogą być nakrętki nieprzelotowe i być może nie dokręcisz ich do końca lub zerwiesz kapturek na końcu nakrętki. Poza tym felgi stalowe mają mniejszą powierzchnię styku i deformują powierzchnię nakrętki. Gdy po pół roku będziesz dokręcał znowu aluminiową felgę, pokaleczysz ją taką nakrętką.
Piszę to na podstawie własnych doświadczeń. Po jednej takiej akcji dokupiłem drugi komplet nakrętek przelotowych do felg stalowych
pozdrawiam
zibike
Piszę to na podstawie własnych doświadczeń. Po jednej takiej akcji dokupiłem drugi komplet nakrętek przelotowych do felg stalowych
pozdrawiam
zibike
Co prawda tydzien temu miałem zrobić przekładkę, ale było juz pózno a w tym tygodniu zabardzo niemiałem czasu, ale jutro/dzisiaj się za to wezmę i z pewnością Twój post przyda w ogledzinach gładkości stozka nakrętki
A poza tym nakrętki nie maja się prawa deformować ponieważ stal nakretki teoretycznie powinna być trwardsza od stali felgi, a jesli się deformuja to znaczy że sa poprostu za silno dokręcane.
W ogóle dokręcanie kół to niby banalna sprawa ale jak się okazuje ...to w wielu warsztatach nie umią tej tak podstawowej rzeczy prawidłowo zrobić !
Jakieś 7 lat temu w felicji facet poprostu pogiał felgi bo tak je dopierniczył, Tłuman!
Od tej chwili unikam aby oni dokręcali koła, aczkolwiek czasem sie trafi bo od czasu do czasu w zawieszeniu trzeba cos zrobić i widze że są bardzo wygodni i leniwi bo nawet im się siły dokrecania niechce przestawić na pneumacie, a ja pózniej aby odkręcić to muszę skakać po kluczu!
A poza tym nakrętki nie maja się prawa deformować ponieważ stal nakretki teoretycznie powinna być trwardsza od stali felgi, a jesli się deformuja to znaczy że sa poprostu za silno dokręcane.
W ogóle dokręcanie kół to niby banalna sprawa ale jak się okazuje ...to w wielu warsztatach nie umią tej tak podstawowej rzeczy prawidłowo zrobić !
Jakieś 7 lat temu w felicji facet poprostu pogiał felgi bo tak je dopierniczył, Tłuman!
Od tej chwili unikam aby oni dokręcali koła, aczkolwiek czasem sie trafi bo od czasu do czasu w zawieszeniu trzeba cos zrobić i widze że są bardzo wygodni i leniwi bo nawet im się siły dokrecania niechce przestawić na pneumacie, a ja pózniej aby odkręcić to muszę skakać po kluczu!
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
A ja trochę z innej beczki. Planuję zakup do mojej GE ori felg 15 od GF-ki. I tutaj jest różnica w ET – GE ma 45 a GF 50 – pytanie do specjalistów – nie będzie problemów z tą felgą na GE? Chodzi mi tylko o to nieszczęsne ET. Felgi dokładnie takie jak ma Speed w swojej MX-6 (szprychowe). On twierdzi że wszystko jest ok, ale może jeszcze ktoś ma w GE felgi 15 z ET 50 i się wypowie.
ET 45 od ET50 różni się o 5mm tzn koło z ET50 będzie o 5mm bardziej wsunięte do środka. Na 100% wejdzie. Zobacz ile masz miejsca pomiędzy felgą a najbliższą częścią o jaką mogłoby dotknąć. Pewnie ze 3-4cm luzu jest jeszcze.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
dyszel85 napisał(a):A ja trochę z innej beczki. Planuję zakup do mojej GE ori felg 15 od GF-ki. I tutaj jest różnica w ET – GE ma 45 a GF 50 – pytanie do specjalistów – nie będzie problemów z tą felgą na GE? Chodzi mi tylko o to nieszczęsne ET. Felgi dokładnie takie jak ma Speed w swojej MX-6 (szprychowe). On twierdzi że wszystko jest ok, ale może jeszcze ktoś ma w GE felgi 15 z ET 50 i się wypowie.
Wychodzi na te same ET bo GE mialo 6.5' szerokości a GF 6' oba dobre na te 195/205. Luzu to masz od groma do 626 GE wkładałem 17 ET40 7.5' opony 225/45 i nawet zapakowana na full byl spokoj
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6