Strona 1 z 1

tylne zawieszenie

PostNapisane: 24 sty 2007, 20:48
przez BartekB
Witam
Mam takie pytanie – czym może być spodowane przesunięcie koła tylnego ???
Dziś zauważyłem , że pomiędzy prawym tylnym kołem jest mniejsz szczelina pomiędzy oponą a nadkolem (koło przesunięte w stronę przodu auta) niż w lewym kole :(
Pozdrawiam

PostNapisane: 24 sty 2007, 21:00
przez Puhcio
Przeszłość powypadkowa ?

PostNapisane: 25 sty 2007, 01:19
przez lucas_ka
zgiety drązek?

PostNapisane: 25 sty 2007, 08:54
przez BartekB
a może to wina poprzecznego wachacza nie wiem czy kolo pracuje przód – tył wiem jedynie że na postoju jego pozycja różni się od lewego o jakies 10 mm opony/felgi są identyczne

PostNapisane: 25 sty 2007, 11:33
przez BIGer
ja podjezewam wywalone gumy na wahaczu podluznym, sprawdz:)

PostNapisane: 25 sty 2007, 13:19
przez lucas_ka
Ale z tego co on pisze to ma to koło przesuniete do przodu wiec jak by to były gumy to raczej powinno byc do tyłu zgodnie z kierunkiem jazdy i z kierunkiem działajacych sił.

PostNapisane: 25 sty 2007, 15:05
przez BartekB
lucas_ka napisał(a):Ale z tego co on pisze to ma to koło przesuniete do przodu wiec jak by to były gumy to raczej powinno byc do tyłu zgodnie z kierunkiem jazdy i z kierunkiem działajacych sił.


W sumie masz rację podczas jazdy do przodu koło (jeśli byłby uszkodzony gumy na wachaczu podłużnym) powinno się przesuwać do tyłu auta – a ono przynajmniej podczas postoju przesunięte jest ku przodowi ....

Może jakieś inne sugestie

Pozdrawiam

PostNapisane: 25 sty 2007, 17:34
przez lucas_ka
naprawde zobacz czy nie ma nic wygietego, bo to jest jedyne rozwiazanie.Albo byl kiedys jakis unfall i nie było to dobrze zrobione.

PostNapisane: 25 sty 2007, 18:46
przez Jaksa
lucas_ka napisał(a):naprawde zobacz czy nie ma nic wygietego
Często wulkanizatorzy ( podstawiając "zabę " ) podginają wahacz wzdłuzny ......

PostNapisane: 25 sty 2007, 19:16
przez qlesh
Jaksa, ten co mi prostowaliscie nie? Roznica byla na wygietym ale w wysokosci raczej

PostNapisane: 25 sty 2007, 21:07
przez Jaksa
qlesh napisał(a):ten co mi prostowaliscie nie
Tak
qlesh napisał(a):Roznica byla na wygietym ale w wysokosci raczej
Jak jest podgiety ( w " U " ) zmienia się geometria co optycznie takie sa efekty jak opisuje kolega.

PostNapisane: 3 lut 2007, 14:17
przez BartekB
Jaksa napisał(a):
lucas_ka napisał(a):naprawde zobacz czy nie ma nic wygietego
Często wulkanizatorzy ( podstawiając "zabę " ) podginają wahacz wzdłuzny ......


Dokładnie tak było – [waaaco?] do wymiany – po raz kolejny JAKSA stawia takie diagnozy jak by był przy moim aucie <lol>

Teraz pytanie – mam taki drugi [waaaco?] – ale od xedos 6 – będzie pasować????
jeśli tak to niestety – sillenbloki do wymiany – czy można takowe kupć – jeśli tak to jaka może być ich cena???

POzdrawiam i dziekuje za trafne diagnozy ( za te nietrafne też <lol> )

PostNapisane: 4 lut 2007, 00:11
przez Jaksa
BartekB napisał(a):[waaaco?] do wymiany
Wymontuj i wyprostuj – daja sie prostowac to tylko kawałek rurki ( dosc miekkiej )
BartekB napisał(a):po raz kolejny JAKSA stawia takie diagnozy jak by był przy moim aucie
Kochany, to nic innego jak lata praktyki i znajomosc polskich fachowców :D przy pracy trzeba trochę mysleć ......