Przegub wewnetrzny – luz na podporze półośki

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez waldii » 13 lis 2006, 22:02

Witam.Mam problem z przegubem wewnetrznym.Mam luz na lozysku podpory poloski od strony przegubu wewn.Objaw jest taki,ze przy ruszaniu jest ciche stukniecie.Ogladalem to i wyglada jakby kielich od przeg.wew.byl jednym elementem z lozyskiem.Czy tak jest??Tam sa chyba dwa lozyska.Zna ktos moze ich symbole lub wymiary??A gdzies kiedys widzialem na forum obrazek z rozlozonym przegubem ale nie moge sie dokopac.Pomoze mi ktos z wyszukaniem tego??pozdro
waldii
 

Postprzez tomekrvf » 13 lis 2006, 22:07

Obrazek
Jest jedno łożysko (D-code 25-740J)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 13 lis 2006, 22:18

Łożysko to sobie weź do rączki i idź do sklepu z częściami do maszyn :P spokojnie kupisz, to standardowe łożysko. Za SKF zapłaciłem około dwudziestukilku złotych. Gorzej z uszczelniaczami :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez waldii » 13 lis 2006, 22:33

łokej ale jak to rozebrac?Lookalem na szybkiego i nie zauwazylem tam srubek ani pierscionkow zabezpieczajacych.A WALUS z lozyskiem wlasnie tak chce zrobic.Ale i tak wielki dzieki.Czekam na jeszcze jakies podpowiedzi. :D <czytaj>
waldii
 

Postprzez fachura » 13 lis 2006, 23:46

Jedz ty lepiej do warsztatu tam gdzie się naprawde znają na rzeczyi sam nie kombinuj bo w przeciwnym wypadku będziesz musiał kupować całą półoś.
NIE MA TO JAK PĘDZĄCA GWIAZDA MERCEDES-BENZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2004, 20:26
Posty: 56
Skąd: Białystok

Postprzez waldii » 14 lis 2006, 22:42

fachura napisał(a):Jedz ty lepiej do warsztatu tam gdzie się naprawde znają na rzeczyi sam nie kombinuj bo w przeciwnym wypadku będziesz musiał kupować całą półoś.

warsztaty to ja mam w <dupa> .Sam mam warsztat i nie male doswiadczenie.Raczej siedze w ciezarowkach ale z malymi puszkami nie ma problemu.Jak zrobie to napisze.POZDRO
waldii
 

Postprzez SHY » 23 lis 2006, 01:27

Witam

Moze pomoze a juz napewno nie zaszkodzi:

http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20www/instrukcja.htm

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez qlesh » 23 lis 2006, 03:03

fachura napisał(a):Jedz ty lepiej do warsztatu


waldii napisał(a):warsztaty to ja mam w <dupa>


hahaha i pogadane
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez waldii » 23 lis 2006, 22:25

SHY napisał(a):Moze pomoze a juz napewno nie zaszkodzi:

http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm

dzieki wielkie.wlasnie tego szukalem <jupi>
waldii
 

Postprzez SHY » 23 lis 2006, 23:49

waldii napisał(a):dzieki wielkie.wlasnie tego szukalem

Prosze bardzo.

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez waldii » 24 lis 2006, 22:56

Teraz jeszcze maly problem.Jak to powyciagam to musze sie jakos dostac do sklepu z lozyskami.A mam do niego jakies 10km.Mam jechac autobusem???Przekichane :]
waldii
 

Postprzez Sigma » 25 lis 2006, 10:33

Mozna taksowka :D
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez ozetec » 27 lis 2006, 20:36

waldii napisał(a):Teraz jeszcze maly problem.Jak to powyciagam to musze sie jakos dostac do sklepu z lozyskami.A mam do niego jakies 10km.Mam jechac autobusem???Przekichane :]



rozkręć pod sklepem :-P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 12:23
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Auto: 6GH

Postprzez waldii » 27 lis 2006, 21:22

Sigma napisał(a):Mozna taksowka

<klotnia> nie lubie taksiarzy

ozetec napisał(a):rozkręć pod sklepem :-P

<glupek2> taaa,znajac moje szczescie jak skoncze rozkrecac to bedzie 18 i zamkna sklep przed nosem <lol>
waldii
 

Postprzez ow_czarek » 6 lut 2007, 00:48

witam
mam pytanie pomoglo?
ja wprawdzie nie mam stukow przy ruszaniu ale mam cholernie duze wibracje calym autem powyzej predkosci 95km/h ale tylko przy przyspieszaniu bo po zdjeciu nogi z gazu ustepuje natychmiast
pozdro
I am what I am
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2006, 21:46
Posty: 14
Skąd: Skwierzyna/Poznań
Auto: Xedos 6 2.0 V6 95r

Postprzez waldii » 6 lut 2007, 23:02

ow_czarek napisał(a):witam
mam pytanie pomoglo?

moze by pomoglo jakbym to zrobil <lol> :P Rozebralem to,przeczyscilem,przesmarowalem i raczej slychac takie delikatne buczenie jak puszczam gaz a cykniecie przy ruszaniu ucichlo.Takze zostawilem temat na pozniej,bo jakos z czasem cienko i zebrac sie nie mogo.pozdro
waldii
 

Postprzez stanbart » 9 lut 2007, 09:44

Witam Chopy. Dot. WALDII. Szkoda, że za póżno wejżłem w ten post. Już to przerabiałem. Łożysko podpory to zwykłe o ile pamiętam 6206 2xRS, nabijane w pochwie podpory.
W przypadku CZARKA jeżeli wyeliminowane jest wyważenie koła (zgubiny ciężarek, powstałe wybżuszenie opony) to przypuszczam, że przyczyn może być kilka :
-luz sworznia zwrotnicy, -luz łożyska piasty lub -luz padającego przegubu napędowego (pękn. osłona). Pozdrawiam, proponuję oględziny i proszę o info o lokalizacji usterki...
stanbart
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
Skąd: dołhobyczów
Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz

Postprzez stanbart » 13 lut 2007, 11:37

Wtam ponownie. W odpowiedzi informuję: zwykłe łożysko kulkowe, osadzone w pochwie szt 1, 2x RS oznacza obustronny uszczelniacz łożyska, w każdym sklepie z łożyskami, w cenie od ok. 25 – 30 zł.Demontaż i wymiana łożyska nabitego, po wyjęciu półosi. Podpora mocowana na trzy śruby trudno dostępne. Niezbędny długi klucz nasadowy, łamany. Pozdrawiam...
stanbart
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
Skąd: dołhobyczów
Auto: mazda xedos 6, 2,0 24V,93r.gaz

Postprzez xANDy » 13 lut 2007, 23:45

stanbart kolega dobrze gada...
Ino dopowiedzieć wypada, że oznaczenie RS nie jest tym samym co ZZ (uszczelnienie gumowe lub stalowe). Nie dać sobie wcisnąć stalowych osłonek! W sklepie sprzedawcy w razie czego tak doradzą, więc lepiej wiedzieć.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez waldii » 22 lut 2007, 22:35

No i po klopocie.Dzisiaj wymienilem to nieszczesne lozysko.Az tak nie halasowalo ale przyspieszajac bylo glosno i hamujac silnikiem tez.Kupilem lozysko 6206 2X RS firmy SKF za caaale 11 zl netto.Roboty na dobra godzine ale za to efekt rewelacyjny.Ta podpowiedz jest najlepsza
http://www.motomax.pl/www/instrukcja%20 ... rukcja.htm
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6