Strona 1 z 1
		
			
				Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
24 paź 2006, 07:32 
				przez toms
				Proszę o podpowiedz jaki mam zakupić przegub zewnętrzny . Chodzi o średnicę wałka , ilość zębów wałka i ABS (?). Ostatnio warsztat trafił za trzecim razem w model przegubu . Proszę o podpowiedz . Dzięki
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 paź 2006, 14:00 
				przez Jaksa
				Taki sam jest w GE 2.0 czyli G13010 NKN 240 zł ( 23/56/28 koronka 44 )
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 07:10 
				przez toms
				Dzięki . Kupiłem taki jak radziłeś i pasił.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 07:17 
				przez toms
				Mam jeszcz prośbę o podpowiedz . Po wymianie przegubu jest jeszcze jedno zródło nieorzyjemnych stuków . Przy skręcaniu kierownicą przeskakuje guma w górnej części amortyzatora ta widoczna po podniesieniu maski . Sama guma jest nieruchoma natomiast wygląda to tak jakby coś nie miało poślizgu i po jakimś czasie ta guma puszcza  i wtedy następuje przeskok słyszany jako stuknięcie . Przy maksymalnym skręceniu kierownicy tych puknięć jest z 5 , 6 .Coś nasmarować ? Coś wymienić ? Jakie koszty ? Dzięki za podpowiedzi .
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 10:27 
				przez Waluś
				łożysko górnego mocowania. Roaebrać kolumne, wyjąć (takie plastikowe) rozmontować nasmarować, złożyć kolumne 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 13:02 
				przez tomekrvf
				toms napisał(a):Coś nasmarować ? Coś wymienić ? Jakie koszty ? Dzięki za podpowiedzi .
Albo kupic nowe które jest zmodyfikowane. Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 13:11 
				przez Waluś
				Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy
ooo to nie warto kombinować 

 kup nowe
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 paź 2006, 15:42 
				przez toms
				Waluś napisał(a):Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy
ooo to nie warto kombinować 

 kup nowe
 
Kupi nowe dzięki
 
			 
			
		
			
				Re: Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
14 lip 2011, 11:37 
				przez pabloalvaro
				Witam zwracam się z pytaniem jaki przegub będzie pasował do mojej mazdy 626 cronos 2,5 automat .Czyli jaka średnica wałka , ilość zębów 
Pytanie czy wg jest jakaś różnica że to automat czy też przeguby są identyczne jak w wersji manualnej ?
Czy to będzie coś tego rodzaju ? 
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... ¬itle=1 
			 
			
		
			
				Re: Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
14 lip 2011, 19:43 
				przez Tschesyo
				przeguby jeśli dobrze sądze są takie same w wersji z automatem i manualem ale czy jest jakaś różnica co do pojemności silnika to nie wiem zapytaj w sklepie z częściami to może ci powiedzą
			 
			
		
			
				Re: Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
14 lip 2011, 20:09 
				przez pabloalvaro
				Co do pojemności to już widziałem że chyba jest bo np w 2.0 jest 23 frezy a w 2,5 26 .
Najbardziej mnie zastanawia automat właśnie i różnica w półosiach i przegubach
Jeden ze sprzedawców napisał iż różnica była w przegubach wewnętrznych a zewnętrzny powinien pasować
Edit: siegu
No i wystąpił problem . Przegub od wewnętrznej strony posiadał 32 frezy a mój zakupiony posiadał 28 zgodnie z wieloma sprawdzanymi katalogami ...
			 
			
		
			
				[Usunięte]
				
Napisane: 
17 sie 2011, 23:01 
				przez pabloalvaro
				
Ten post został usunięty 
	 przez 
siegu  25 sie 2011, 17:48.
	
Powód: nie piszemy postów pod postem 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
6 sty 2014, 18:46 
				przez Danielo
				Jako że mowa tutaj o przegubach stwierdziłem że będzie to odpowiednie miejsce na moje pytanie. Więc sprawa jest taka że na prawej półosi mam porwaną osłonę przegubu od strony koła. Ostatnio robiłem oględziny czy tylko jedna, czy obydwie są do wymiany, ale też przy okazji patrzyłem czy nie ma luzów.  Czy ktoś mi powie jak to zinterpretować- półoś kręcąc  delikatnie "klepie", mały luz jest, natomiast ruszając nią po długości(w lini koło- skrzynia)stuka bardziej. Czy jest to już przegub do wymiany, czy coś z półosią? Czy może ten drugi luz to normalka w tych typach( w co nie wierzę ..)?
I jeszcze takie pytanko wie kto może gdzie teraz dostanę sworznie 555 bo wszędzie raczej figurują w brakach. Ewentualnie co jest godne polecenia ale w grę wchodzi tylko z pierścieniem zabezpieczającym.
Oczywiście mowa cały czas o GE.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
6 sty 2014, 19:49 
				przez noxes
				Co do luzów na półosiach skrzynia-koło jest ok musi być. Co do kręcenia półosią różnie to można zinterpretować. Możesz zauważać luz w mechhanizmie różnicowym lub w przegubie wewnętrznym, co w tym wieku samochodu nie jest czymś nadzwyczajnym
			 
			
		
			
				Re: Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
6 sty 2014, 20:54 
				przez Danielo
				Czyli proponował byś wymienić tylko osłonę,i wydaje mi się że łożysko na podporze też ma delikatny luz? Czy łożysko BTA i intercarsu jest O.K. czy nie warto się z tą firmą paprać?  Z lewej już zmieniałem całą półoś i jak może pamiętacie szarpanie przy folgowaniu ustąpiło, teraz w najbliższej przyszłości chciałbym zrobić prawą plus wymiana sworzni obie strony, więc jeszcze raz czy macie jakieś dane gdzie znajdę 555 bo wszędzie są na brakach, ewentualnie co innego warte uwagi z pierścieniem zabezpieczającym?
			 
			
		
			
				Re: Jaki przegub zewnętrzny
				
Napisane: 
31 mar 2014, 12:52 
				przez jack_white
				Podłączę się do tematu. Jaki przegub zewnętrzny na przednią oś po prawej stronie do 626 GE 1.8 dobrać? Chodzi mi tutaj o liczby zębów (do tego ABS) 23/28 i 44 zęby dla ABS?
Pozdrawiam forumowiczów