Zawieszenie sportowe mazdy na felgach R17

Witam.Chciałbym uzyskać konkretną informacje na temat zawieszenia do mojej madzi 626 ge 2.0i 96r.Sprawa wygląda tak, zalozylem ladniejsza felge R17 przesiadając się z 15 i problem polega na tym ze auto wygląda jak koza z prześwitem terenówki.Prowadzi się już o wiele lepiej jednak przez tak wysoki środek ciężkości auto wynosi w szybszych zakrętach.Na zdjęciu przód jest trochę niżej i widocznie ze wstydu madzia sama się zglebowała, a dokładniej pękły 2 sprężyny z przodu.I teraz dylemat jest następujący,zalozyc same nowe sprezyny sportowe ktore obniza auto o 40mm,ale zostaną wysłuzone amortyzatory które w połączeniu z nowa niższą sprężyna mogą przynieść nieciekawy efekt.2 opcja zalozyc komplet nowych fabrycznych amorów+sprezyny obnizające,teoretycznie można ale amortyzator pewnie skróci swój żywot.No i opcja nr 3 kompletne zawieszenie sportowe,niestety na allegro jest tylko jeden zestaw firmy TA-Technix na której temat opinie są podzielone.Czytałem dużo tematów na forum ale nie znalazłem konkretów.W takim razie co polecacie,zestaw oryginal amory i sportowa sprezyna czy może cały zestaw TA-Technix,lub może znacie inne zestawy sportowe warte uwagi w rozsądnych pieniądzach?
P.S
Do tego mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie chodzi o fotel kierowcy,jego oparcie jest tak jakby przechylone jedna stroną do tyłu co jest dosyć niekomfortowe.
Miał ktoś taki przypadek i wie czy można i warto to naprawiać u dobrego tapicera czy raczej kupić uzywany i ewentualnie przelozyc tapicerke?
Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny :–)
P.S
Do tego mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie chodzi o fotel kierowcy,jego oparcie jest tak jakby przechylone jedna stroną do tyłu co jest dosyć niekomfortowe.
Miał ktoś taki przypadek i wie czy można i warto to naprawiać u dobrego tapicera czy raczej kupić uzywany i ewentualnie przelozyc tapicerke?
Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny :–)