Strona 1 z 2

Przeguby – Mazda 626

PostNapisane: 15 lut 2006, 15:50
przez Wasiek
Chłopaki, przeguby mi stukają na zakrętach i czuję luzy, kiedy zmieniam biegi :/

Mam zamiar je wymienić, ale nie wiem, które wziąć: GLO czy NKN <co?> Pomóżcie podjąć decyzję :D

pzdr,
Wasiek

P.S. A może im wystarczy smaru wstrzyknąć :P

PostNapisane: 15 lut 2006, 18:13
przez tomekrvf
Pomagam – weź SPIDAN

PostNapisane: 15 lut 2006, 18:28
przez misiek06
a co z firmami HDK albo NIPPARTS ?? dobre są??

PostNapisane: 15 lut 2006, 22:36
przez Jaksa
misiek06 napisał(a): HDK albo NIPPARTS dobre są??
Dobre

PostNapisane: 15 lut 2006, 23:32
przez mayer
a GLO to kupa..

PostNapisane: 15 lut 2006, 23:50
przez Jaksa
mayer napisał(a):GLO to kupa..
Ale tanie :P

PostNapisane: 16 lut 2006, 00:40
przez Wasiek
A co z NKN? W porównaniu do HDK jak wypadają?

HDK znalazłem po 145zł, NKN i GLO po 168zł.

PostNapisane: 16 lut 2006, 08:26
przez cobrajas
Ja pół roku temu wymieniłem oba przeguby na nówki heh ale tanie. Efekt jest taki, że rozerwało obie gumy , ale dzięki hamulcom odwiedziłem mechanika i dopatrzył się tego. Wymieniłem gumy (kolejne 30zł x2) i mam nadzieję że nie za późno :(

PostNapisane: 16 lut 2006, 10:48
przez hazell
Ja miałem obydwa HDK. Jeden rosypał się w sek (ok 6kkm) drugi jeździ do tej pory (jakieś 10kkm) i na razie wporzo. Czy przegub zewnętrny mógł się rozwalić z powodu uszkodzonego wewnętrznego?
Jak dorabiałem półoś w motomax to powiedzieli, że on musiał być od początku skopany :|

PostNapisane: 16 lut 2006, 23:54
przez Vuju
Ja także chciałbym wszystkich przestrzec przed "włoszczyzną"! <killer> Mimo, iż nie raz była o tym mowa to temat ciągle powraca. Niestety w to g... (w przypadku przegubu) wpakowałem się zanim trafiłem na forum. Głupio sobie tłumaczyłem, że delikatnie jeżdże. <glupek2>
Ale tanie

w rozliczeniu końcowym cholernie drogie!

PostNapisane: 17 lut 2006, 15:04
przez daniel626LBN
ja tez zamierzam zmienic przegub i wybiore NKN

PostNapisane: 30 kwi 2008, 21:17
przez Pawlo75
Ja zwykle odkopię stary temat :]
Czy te przeguby MEYLE, podobno prawdziwie niemieckie, warte są wrzucenia na półośki wg Waszej opinii?

PostNapisane: 1 maja 2008, 08:46
przez Hugo
Pawlo75 napewno warto. Ile kosztują?

PostNapisane: 1 maja 2008, 08:48
przez Grzyby
Czy te przeguby MEYLE, podobno prawdziwie niemieckie, warte są wrzucenia na półośki wg Waszej opinii?

Kup NKN i będziesz miał z głowy problemy

PostNapisane: 1 maja 2008, 12:00
przez Pawlo75
Już kupiłem. Byłem zdecydowany na NKN, ale facet mi obrzydził pokazując dwa do reklamacji i kupiłem to Meyle(134zł). Nie wiem co to jest, bo mało o tym na forum, ale innej opcji nie było oprócz GLO.
Kupiłem bez tego pierścienia do ABSu, bo rzekomo można go zaadaptowac od starego przegubu. Prawda to czy fałsz?

PostNapisane: 1 maja 2008, 20:05
przez Janusz626
Pawlo75 napisał(a):Prawda to czy fałsz?

...prawda, tylko delikatnie – może pęknąć można, też po zmianie zobaczyć i porównać ze starym czy leży w tej samej odległości – żeby go czujnik ABS-u wykrywał

PostNapisane: 1 maja 2008, 21:10
przez Dziewczopol
Ja jak założyłem stary pierścień ABS na nowego spidana to dojechał z Warszawy do Zegrza i zaczoł sobie latać:) Został potem przyklejony na super specjalistyczny klej i nie spadło do dziś:)

PostNapisane: 1 maja 2008, 21:15
przez Pawlo75
Czyli warto by było czymś to podsmarowac? Ciekaw jeszcze jestem co to by mogło byc :]

PostNapisane: 1 maja 2008, 22:50
przez Janusz626
Pawlo75 napisał(a):Czyli warto by było czymś to podsmarowac? Ciekaw jeszcze jestem co to by mogło byc

...smar grafitowy Orlen-GREASEN GRAFIT smar z dodatkiem grafitu, idealnie do przegubów tylko nie do łożysk!!

PostNapisane: 1 maja 2008, 23:16
przez Pawlo75
Janusz, mam na myśli klej pod ten pierścień od ABSu ze starego przegubu :)
Smar wpakuję ten co jest w zestawie z przegubem :]